Nie wiem. Mnie na razie dwójka nie wciągnęła. Chcieli zrobić zbyt realistyczną grę, a to nie zawsze wychodzi na dobre. ***ły, typu napraw wózek, idź spać czy poszukaj diamentów moim zdaniem odciągają uwagę gracza od najważniejszego - fabuły. Odnoszę tutaj takie samo wrażenie jak w przypadku San Andreas i koszmarnego pomysłu z paskiem głodu. Aczkolwiek od strony technicznej nie mam nic do zarzucenia, gra chodzi o wiele płynniej niż Crysis, choć działają na tym samym silniku, świetnie się prezentują płomienie - jeden koktajl mołotowa jest w stanie spalić pół mapy Jazda samochodem jest jak zwykle cudowna, chociaż preferowałbym możliwość przełączania między fpp a tpp, tak jak w jedynce - wygodniej jeździ mi się, gdy widzę cały wózek :)
Lazlow napisał: Przykro mi, ale to forum nie jest pierwsze w Polsce. Chociaż jest dobre i solidne.
Możliwe. Nie znam się na tym kompletnie, po prostu spełniam prośbę znajomego :)
Cytat: szkoda, że to się raczej nie wybije bo takich for jest od cholery...
Szczerze mówiąc, nie widziałem wielu for dla muzyków, raczej dość sprecyzowane strony typu strona dla perkusistów, gitarzystów itp. lub też działy o muzyce na większych forach.
Witam
Chciałbym zaprezentować i zaprosić was na forum dla muzyków: http://dlamuzyka.pl
Jest to pierwsze w Polsce forum tylko dla muzyków. Można na nim dyskutować na tematy sprzętu muzycznego, instrumentów, ale również można znaleźć członków do zespołu. Muzycy którzy graja sami a chcieliby zagrać z innymi mogą zamieścić na forum ogłoszenie na ten temat. Forum jest nowe, więc nie mamy póki co wielu użytkowników, ale myślę, że niedługo forum się rozkręci.
Zapraszam wszystkich serdecznie i pozdrawiam.
// strona znajomego, ja tu robie tylko za spambota :)