Kramon
|
napisany: 09.06.2009 16:00
|
|
hood
dołączył: 15.08.2008
posty: 28
rp: 5958
|
Kod: Kto wpadł na pomysł i skąd on sie wo gule narodził a mianowicie chodzi logo które wyświetlał reflektor w VC w dzielnicy downtown?
____________________
Kramon
|
^ do góry ^
|
|
Patryk
|
napisany: 09.06.2009 16:40
|
|
Legenda.
dołączył: 27.12.2005
posty: 762
rp: 21003 skąd: Lublin
|
Nie no ***a z jego pytaniami do końca tygodnia topic urośnie do szesnastu stron...
____________________
Patryk
|
^ do góry ^
|
|
may_cry
|
napisany: 10.06.2009 21:19
|
|
hustler
dołączył: 04.06.2009
posty: 54
rp: 11730
|
Kramon napisał: Dlaczego z biegiem kolejnych częsci system uzbrojenia maleje
Bardzo dobre pytanie! Chętnie poznam na nie odpowiedź... Vice City to było coś! W San Andreas już jakoś biedniej, a w IV to broni już na prawdę jest mało. Dla mnie ciekawa sprawa...
____________________
may_cry
|
^ do góry ^
|
|
metzen
|
napisany: 11.06.2009 00:22
|
|
Operacja Panda
dołączył: 09.07.2005
posty: 1245
rp: 17319 skąd: Warschau
|
Fakt, pytanie o broń nie jest złe. Chociaż w przypadku IV jestem w stanie sobie wyobrazić bunt opinii publicznej, jakby tak realistyczne piły, katany i miotacze ognia dali..
____________________
Jant napisał: Całe to kikoo to jakaś farsa.
|
^ do góry ^
|
|
Kramon
|
napisany: 11.06.2009 16:25
|
|
hood
dołączył: 15.08.2008
posty: 28
rp: 5958
|
w VC były najfajniejsze bronie jednakże najbardziej ubolewam że tylkow VC było m60 dlaczego nierosnie arsenał przecież zrobienie jednej dodatkowej broni to naprawde chyba niejest trudne wymodelowanie animacji i modelu i dodanie parametrów?
Tak to gra była by naprawdę kultowa 3 rodzaje sniperek 3 rodzaje pistoletów chociażby arsenał taki jak w CS xD! + bazooka, m60 według mnie miningun jest jak na te czasy realistyczności wgrach niepasuje zato idealnie wciela sie tu m60.
No więc przejrzałem temat i wybrałem 2 pytania które mnie najbardziej interseują i była onich dyskusja oraz niemamy na nie odpowiedzi.
Patryk napisał: Dlaczego Claude Speed to niemowa?
Kramon napisał: Dlaczego z biegiem kolejnych częsci system uzbrojenia maleje?
____________________
Kramon
|
^ do góry ^
|
|
k11h
|
napisany: 11.06.2009 21:41
|
|
hustler
dołączył: 11.10.2008
posty: 237
rp: 42905 skąd: Southampton
|
Dla mnie ilość broni jest wystarczająca.. To ma być gra nie dla debili, którzy tylko napierdzielaliby się minigunami nic z tego nie mając.. Chcesz fun z zabijania ludzi, zagraj w Saints Row.. W tej grze jest tępa sieka.. GTA IV ma swój przekaz.. Jak np. pomoc przypadkowo napotkanej przez Niko ćpunki, która później powiadamia nas, że jednak się wyleczyła i jest w raz z rodziną..
____________________
k11h
|
^ do góry ^
|
|
drezz
|
napisany: 12.06.2009 00:01
|
|
skubany
dołączył: 10.08.2008
posty: 186
rp: 18063 skąd: Warszawa
|
a moje pytanie brzmi :
-Dlaczego w archiwach IMG np GTA San Andreas znajdują się przedmioty, obiekty nie wykorzystane w grze?
Chodzi mi o np ludzi i inne textury, z którymi nigdy się nie spotkałem w San Andreas...
update :
mam jeszcze kilka nurtujących mnie pytań, oto one :
- Dlaczego w GTA Vice City po ukończeniu misji dla gangów haitańczyków oraz kubańczyków nie możemy ponownie ubrać się w strój hawańczyka?
- Dlaczego tylko główny bohater każdego GTA (gracz) może w tak wyrafinowany sposób mordować ludzi? np piłą łańcuchową, wibratorem, spray'em, granatami, wyrzutnią rakiet lub nawet podrzynając ludziom gardła nożem...
- Dlaczego GTA IV na PC zostało tak słabo zoptymalizowane i dlaczego posiadacze kart graficznych ATI nie mogą cieszyć się wysoką jakością detali mimo iż ich karta spełnia wymogi? Czy chodzi o wtyki z NVIDIA? A może o brak czasu lub chęci na dopracowanie gry?
mam jeszcze wiele innych pytań ale nie chce mi sie o nich pisać bo nie są one ważne...
____________________
drezz
|
^ do góry ^
|
|
Patryk
|
napisany: 12.06.2009 12:25
|
|
Legenda.
dołączył: 27.12.2005
posty: 762
rp: 21003 skąd: Lublin
|
Z Twoich pytań imo nadaje się tylko pierwsze. To, o którym nie myślałeś całą noc.
____________________
Patryk
|
^ do góry ^
|
|
Gregory
|
napisany: 12.06.2009 22:28
|
|
thug
dołączył: 06.06.2009
posty: 30
rp: 6202 skąd: Częstochowa
|
A moim zdaniem pytanie o poziom uzbrojenia jest do d...
Dlaczego ? Dlatego, że np. od GTA 1 do GTA VC ilość dostępnych broni rosła i to wielokrotnie. Co prawda w GTA VC i SA ilość broni jest na prawdę duża, (bo oprócz broni palnych mamy także wybór broni białych) czego nie było w poprzednich częściach (w GTA III był tylko Baseball), i co z tego, że ilość broni się zmniejsza to tylko nieznacznie. Moim zdaniem się to pytanie nie nadaje, gdyż odpowiedź będzie prosta i w stylu R* czyli:
Skupiliśmy się bardziej na grafice, fizyce gry czy fabule lub możliwościach (San Andreas czy GTA IV gdzie liczba możliwości i rozrywek była największa), przez co uszczupliliśmy nieznacznie arsenał, który i tak jest spory. Przecież zabijać można wszystkim, prawda ?
Właściwie jedyne bronie z jakich zrezygnowało R* to tzw. bronie ciężkie np. Minigun czy Miotacz Ognia.
____________________
And remember respect is everything !
I pamiętaj szacunek to wszystko !
|
^ do góry ^
|
|
Kramon
|
napisany: 12.06.2009 23:22
|
|
hood
dołączył: 15.08.2008
posty: 28
rp: 5958
|
Ja bym sie cieszył gdyby w następnym gta niebyło mininguna ale zato m60 miotacz ognia też można aut bazooka hymn stinger w bazie wojskowej mógłby być reszta broni taka jak zwykle.
Co do pytań to dołanczam sie dlaczego GTA:SA to niedokończona tak naprawde gra tyle interiorów zostało niewykorzystane i textury jak sie zacznie to przeglądać.. to masakra
____________________
Kramon
|
^ do góry ^
|
|
kurzi_x86
|
napisany: 13.06.2009 12:25
|
|
Puchate żelazko
dołączył: 29.08.2005
posty: 315
rp: 64071 skąd: Szczecin, ZPM
|
Czy osoba, która na początku Vice City przyleciała z Lance'm helikopterem to Victor czy ktoś inny?
Na niektórych tekstuach, które służą za "wystawy sklepowe" (okna) widać odbicie frontalnie ustawionego gościa z aparatem. To znaczy, że robiąc te tekstury wysłaliście ludzi na miasto by fotografowali prawdziwe sklepy?
Gdybyście mogli cofnąć czas to co prawdopodobnie zmieniłoby się w wydanych już grach?
____________________
kurzi_x86
|
^ do góry ^
|
|
Kramon
|
napisany: 13.06.2009 12:59
|
|
hood
dołączył: 15.08.2008
posty: 28
rp: 5958
|
Gdybyście mogli cofnąć czas to co prawdopodobnie zmieniłoby się w wydanych już grach?
Na moje oko to pytanie te jest troche zdupy bo odpowiedz jest oczywista......
____________________
Kramon
|
^ do góry ^
|
|
Patryk
|
napisany: 13.06.2009 13:52
|
|
Legenda.
dołączył: 27.12.2005
posty: 762
rp: 21003 skąd: Lublin
|
kurzi napisał: Czy osoba, która na początku Vice City przyleciała z Lance'm helikopterem to Victor czy ktoś inny? Tak, to on. i znów kurzi napisał: Na niektórych tekstuach, które służą za "wystawy sklepowe" (okna) widać odbicie frontalnie ustawionego gościa z aparatem. To znaczy, że robiąc te tekstury wysłaliście ludzi na miasto by fotografowali prawdziwe sklepy? Myślę, że ludzie z Rockstar Games nie są tak głupi, jak np ludzie, którzy na Allegro robią zdjęcia przedmiotów na podłodze, a w rogu widać ich buty... i ponownie kurzi napisał: Gdybyście mogli cofnąć czas to co prawdopodobnie zmieniłoby się w wydanych już grach? a kramon na to napisał: Na moje oko to pytanie te jest troche zdupy bo odpowiedz jest oczywista... Nie kramon, nie ulepszyliby grafiki. Jak sam kurzi powiedział "Gdybyście mogli cofnąć czas...", a nie "Gdybyście mieli zrobić wydane już gry jeszcze raz...". Sam zadawałeś masę głupszych pytań. Na moje oko zanim ocenisz, że coś jest zdupy: zajrzyj do swojej.
____________________
Patryk
|
^ do góry ^
|
|
kurzi_x86
|
napisany: 14.06.2009 13:13
|
|
Puchate żelazko
dołączył: 29.08.2005
posty: 315
rp: 64071 skąd: Szczecin, ZPM
|
Kramon zapewne nie zastanawiając się napisał: Na moje oko to pytanie te jest troche zdupy bo odpowiedz jest oczywista......
Poczytaj swoje...
Kramon napisał: Kto wpadł na pomysł i skąd on sie wo gule narodził a mianowicie chodzi logo które wyświetlał reflektor w VC w dzielnicy downtown?
Skoro moje pytanie było "zdupy" to ciekaw jestem jak długo grzebałeś w swojej, żeby napisać to powyższe... w moim pytaniu (tak jak to Patryk napisał) chodziło o to, że gdyby w tej chwili pracowali na przykład nad takim Vice City przy użyciu stosowanych w tamtych czasach rozwiązań to co by się prawdopodobnie zmieniło. Rozumiesz?
Patryk napisał: Tak, to on.
Hmmm... sam nie wiem co na ten temat myśleć, w internecie znalazłem filmik w którym autor dokonuje analizy znanych szczegółów z Vice City i Vice City Stories i doszedł do wniosku, że to mógł być Pete Vance (był ktoś taki?) i stąd moje pytanie :)
Patryk napisał: Myślę, że ludzie z Rockstar Games nie są tak głupi, jak np ludzie, którzy na Allegro robią zdjęcia przedmiotów na podłodze, a w rogu widać ich buty...
Żeby to tylko były buty...
____________________
kurzi_x86
|
^ do góry ^
|
|
Patryk
|
napisany: 14.06.2009 14:18
|
|
Legenda.
dołączył: 27.12.2005
posty: 762
rp: 21003 skąd: Lublin
|
kurzi5 napisał: Hmmm... sam nie wiem co na ten temat myśleć, w internecie znalazłem filmik w którym autor dokonuje analizy znanych szczegółów z Vice City i Vice City Stories i doszedł do wniosku, że to mógł być Pete Vance (był ktoś taki?) i stąd moje pytanie :)
Przecież nie ma żadnego Pete'a, wierz ludziom z internetu...
Rockstar robiąc Vice City nie wiedział jeszcze, ę może powstać coś takiego jak Vice City Stories, więc nie przywiązali uwagi do takich szczegółów jak głos, akcent, czy wygląd. W końcu ta postać umarła na chwilę po tym jak się pojawiła w grze. A gdyby wykorzystali Victora z Vice City w Vice City Stories byłoby to strasznie męczące dla graczy, poruszać się bohaterem, który mówi w ten sposób, ledwo co po angielsku. Bo wygląd to wygląd. Dlatego stworzyli nowego bohatera bazując na starym, który biorąc pod uwagę fabułę jednej i drugiej części umiera dwa lata później.
____________________
Patryk
|
^ do góry ^
|
|
Kramon
|
napisany: 14.06.2009 16:30
|
|
hood
dołączył: 15.08.2008
posty: 28
rp: 5958
|
Stwierdzić opini niemożna. -,- Doskonale rozumiem to pytanie ale posiedź trochę z nim to se sam dasz odpowiedź
____________________
Kramon
|
^ do góry ^
|
|
Patryk
|
napisany: 14.06.2009 16:38
|
|
Legenda.
dołączył: 27.12.2005
posty: 762
rp: 21003 skąd: Lublin
|
Posiedź trochę ze słownikiem.
Matko, jak dobrze, że te pytania można zadawać jeszcze tylko dzisiaj...
____________________
Patryk
|
^ do góry ^
|
|
Kramon
|
napisany: 14.06.2009 19:20
|
|
hood
dołączył: 15.08.2008
posty: 28
rp: 5958
|
Kod: Czy robiąć GTA3 ustaliliście np że w następnej częśći dodamy helikoptery i motory a w następnej pływanie czy to ma jakiś związek z GTA1?
____________________
Kramon
|
^ do góry ^
|
|
metzen
|
napisany: 14.06.2009 23:26
|
|
Operacja Panda
dołączył: 09.07.2005
posty: 1245
rp: 17319 skąd: Warschau
|
Patryk napisał:
Przecież nie ma żadnego Pete'a, wierz ludziom z internetu...
Rockstar robiąc Vice City nie wiedział jeszcze, ę może powstać coś takiego jak Vice City Stories, więc nie przywiązali uwagi do takich szczegółów jak głos, akcent, czy wygląd. W końcu ta postać umarła na chwilę po tym jak się pojawiła w grze. A gdyby wykorzystali Victora z Vice City w Vice City Stories byłoby to strasznie męczące dla graczy, poruszać się bohaterem, który mówi w ten sposób, ledwo co po angielsku. Bo wygląd to wygląd. Dlatego stworzyli nowego bohatera bazując na starym, który biorąc pod uwagę fabułę jednej i drugiej części umiera dwa lata później.
Taki długi wywód, a wystarczy zajrzeć na oficjalną stronę VC żeby się przekonać, że to był Vic..
Ale Pete istnieje ; )
____________________
Jant napisał: Całe to kikoo to jakaś farsa.
|
^ do góry ^
|
|
Mumol
|
napisany: 14.06.2009 23:36
|
|
Mtz popsuł
dołączył: 07.07.2006
posty: 297
rp: 19966
|
W serii Grand Theft Auto niejednokrotnie było nam Polakom dane dostrzec "polskie akcenty" przedstawiane raczej w zabawny sposób. Jak to się stało i co było powodem lub kto był pomysłodawcą do ich umieszczenia w grze? Możecie opowiedzieć nam coś więcej na ten temat?
-----------------------------
Mniej więcej tak ma brzmieć to pytanie. Nie obrażę się jeśli pozwolicie sobie na lekką jego modyfikację która może znacząco poprawić jego jakość.
____________________
Jeśli wydaje Ci się że wiesz wszystko... masz racje, wydaje Ci sie.
----
Rubryka moich Banów :
Bany GTG : 10
Bany IP : 2
Ostrzeżenia : 1
----
|
^ do góry ^
|
|
|