Kochacie odgrzewane kotlety? Te od R* były całkiem niezłe, więc ten (choć od R* nie pochodzi), też powinien być 'wporzo'...
Pamiętacie jeszcze ten temat na naszym forum, dotyczący KAU - Klubu Aktywnych Userów? Zaczęliśmy... i.... potem nastąpiła cisza. Minął rok (nawet nieco ponad, ale mniejsza o ten miesiąc wtę/wewtę), no i.... tak - odgrzewamy i REAKTYWUJEMY!
Poniżej znajdziecie odświeżony nieco regulamin, zgodnie z którym będziemy działać. A jak i działać, to nie tylko pogadać, ale i coś zaoferoweać należy. W związku z tym uruchomiliśmy w naszym sklepie specjalną promocję dla wszystkich KAU'boyów - 50% zniżka na wybrane 'produkty'.
Uważasz, że spełniasz wymogi, by stać się członkiem klubu? Pisz! Jeśli rzeczywiscie będziesz się nadawał - podanie zostanie rozpatrone pozytywnie :)
"Zarządca klubu w Regulaminie" napisał:
#1 Postanowienia ogólne
Klub nosi nazwę: Klub Aktywnych Userów
Oficjalnym skrótem tej nazwy jest: KAU
Pomysłodawcą nazwy jest: sdr
Pomysłodawcą klubu jest: dj_link aka Wojtek
Głównym zarządcą klubu jest: sdr
Korzystanie z klubu jest bezpłatne.
#2 Zasady przyjmowania
Podstawowym warunkiem przyjęcia jest posiadanie minimum200 punktów k+s+p.
Do klubu będą przyjmowane tylko osoby, które zarejestrowały się w okresie dłuższym niż 6 miesięcy od zgłoszenie się do klubu.
W myśl stwierdzenia, że także administratorzy, moderatorzy i redaktorzy należą w pewnym sensie do userów także oni mogę starać się o członkowstwo w klubie - na nieco innych warunkach ;)
Osoby, które przez zarządcę klubu zostaną uznane za nieodpowiednie, pomimo osiągnięcia w/w warunków mogą nie być przyjęte do klubu.
Klubowicze, którzy przez zarządcę klubu zostaną uznani za nagminnie spamujących zostaną usunięci z klubu.
Po dokładnym zapoznaniu się z regulaminem, osoby chętne do przyjęcia do klubu wysyłają do zarządcy wiadomość PW (link na dole lub TUTAJ) w temacie wpisując zwrot KAU - zgłoszenie. W treści wiadomości należy potwierdzić znajomość regulaminu (zapoznałem się z regulaminem i zobowiązuję się do jego przestrzegania)
W wyjątkowych sytuacjach, do klubu mogą zostać przyjęte osoby nie spełniające warunku minimalnej liczby postów. Muszą jednak za tym przemawiać wyjątkowe argumenty.
Wszelkie zgłoszenia wysyłane inną drogą niż w/w, lub do innej osoby zostaną odrzucone.
#3 Postanowienia końcowe
Zarządca nie musi tłumaczyć swoich decyzji oraz zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, którego aktualna wersja zawsze znajdować się będzie w tym temacie.
Próg punktowy, zwiazany z przyjmowaniem zgłoszeń do Klubu, może w każdej chwili ulec zmianie (zarówno wzrosnać jak i zmaleć), zależnie od zainteresowania Klubem.
W ramach klubu mogą zostać organizowane konkursy.
Redakcja serwisu będzie tępiła wszelkie niezdrowe nabijania w komentarzach i shoutach.