W imieniu całej załogi GTG, chciałbym zaprosić Was do skorzystania z jedynej i niepowtarzalnej okazji zadania swojego pytania ekipie Rockstar North. Za naszym pośrednictwem możecie zaspokoić swoją ciekawość i zapytać twórców Grand Theft Auto o co tylko chcecie. Ilość pytań jaka zostanie ostatecznie zakwalifikowana do wywiadu jest mocno ograniczona, dlatego starajcie się przedstawiać pytania konkretne i interesujące dla wszystkich. Po 14. czerwca kapituła konkursowa, złożona z mojej skromnej osoby oraz wybranych członków redakcji, wybierze najciekawsze pytania i przekaże je do wykorzystania w wywiadzie, jaki realizatorzy z Pabianickiej Agencji Filmowej przeprowadzą wkrótce z przedstawicielami Rockstar North.
Oczywiście nie dajemy gwarancji, że wszystkie wybrane przez nas pytania padną w czasie rozmowy, gdyż to Rockstar ostatecznie o tym decyduje. Warto jednak spróbować. Jeśli się uda, z pewnością autorzy takich pytań uzyskają na nie odpowiedzi.
Powiedzmy, że wybranych zostanie maksymalnie pięć pytań.
Kilka praktycznych rad: Prosimy nie pytać o przyszłość serii (kiedy wyjdzie nowe GTA? jaki będzie nosiło tytuł? czy Rockstar zaprzestanie wydawania serii na PC?) - to oczywiste, że na takie pytania Rockstar nie odpowie. Pytajcie raczej o to co już było (dlaczego tak, a nie inaczej? itp).
Pytania możecie zadawać do 14. czerwca włącznie. Z racji tego, że dopuszczamy dyskusję na temat pytań innych Użytkowników (w granicach kultury), prosimy o wyróżnianie swoich pytań kolorem. Ułatwi nam to na końcu odszukanie wszystkich.
Nie wahajcie się ani chwili dłużej. Taka okazja pewnie już się nie powtórzy.
Jedyne źródła mówiące o tym, że Ray Machowski i Eddie Pulaski są polakami to polska Wikipedia, której artykuły może edytować każdy. Nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że ta informacja została wklejona przez jakiegoś małolata aby dodać otuchy i dowartościować. Twórcy Matrixa mimo nazwiska nie są polakami. Może i gliniarze GTA swoje korzenie mają o wiele głębiej.
Dlaczego twórcy GTA ograniczają się tylko do trzech miast: Vice City, Liberty City i San Andreas?
Zawsze mnie to intrygowało! Plotki były o GTA Bogota, Tokyo i innych miejscach, a oni dalej tkwią w tych miastach. Nie mówię, że to źle, ale jestem ciekaw odpowiedzi...
Na to pytanie to ja mogę po części Tobie odpowiedzieć.
Zarówno LC, VC jak i SA występowały w GTA1, twórcy cały czas rozwijają swoje pierwsze metropolie.
Ale to tylko moje zdanie...
dołączył: 22.10.2005
posty: 163
rp: 14369 skąd: Nowy Sącz
@lazlow: nie masz racji. ostatnia misja San Andreas, Big Smoke: "..Fuck this polish dog...". Dla mnie to wystarczające, ale na pewno można znaleźć więcej dowodów na to, że Pulaski to Polak w zamyśle twórców. Co do Machowskiego, rzeczywiście tylko nazwisko. Zresztą - to tylko propozycja.
Poza tym, nie tylko moim zdaniem, jedno/więcej pytań musi dotyczyć Polaków w GTA, gdyż jesteśmy z Polski. A to chyba jedyna okazja, by się czegoś więcej dowiedzieć. Większość tematów była już niejednokrotnie wałkowana nie przez takich gości.
Nie tyle z fabuły co podejścia programistów. Po prostu nie zaimplementowali oni możliwości pływania z grze - mimo, że jak pokazują SA i VCS, było to możliwe.
Don_Wasyl napisał: Na to pytanie to ja mogę po części Tobie odpowiedzieć.
Zarówno LC, VC jak i SA występowały w GTA1, twórcy cały czas rozwijają swoje pierwsze metropolie.
To fakt. Takie było zresztą zamierzenie. Jeszcze przed wyjściem VC wiadome było, że następną częścią będzie SA.
sdr napisał: Nie tyle z fabuły co podejścia programistów. Po prostu nie zaimplementowali oni możliwości pływania z grze - mimo, że jak pokazują SA i VCS, było to możliwe.
Czy było możliwe to inna sprawa. Wtedy nie wypracowali tego jeszcze (SA i VCS były później).
Ile i które motywy w grach GTA:VC i GTA:VCS zostały zaczerpnięte z serialu Miami Vice?
Lux napisał: Czy było możliwe to inna sprawa. Wtedy nie wypracowali tego jeszcze (SA i VCS były później).
Jednak silnik gry cały czas był ten sam. Wnioskuję wobec tego, że jeśli tylko by chcieli to każdy z bohaterów GTA III - VCS mógłby pływać, silnik bowiem nie wykluczał takiej możliwości.
Ponieważ takie miasta zaaranżowali w pierwszej odsłonie. Złym manewrem byłoby wprowadzanie nowych miejsc. Zwłaszcza, gdyby użyto realnych metropolii... już w fazie wstępnej analizy takiego pomysłu wywnioskować można, że nie obyłoby się bez kolejnych procesów.
Właśnie dobre pytanie nigdy tego niezapomne to też w VC było że jak znalazłeś np infernusa wsiadłeś doniego to nagle dokoła ich setki było.... to samo w GTA 3....
Jezusie i maryjo, toż połowa tych pytań do tej pory to istna apokalipsa : O
Co skłoniło Was do zaimplementowania w San Andreas własnej wersji zamieszek z 1992 roku? Zdawałoby się, że to dość delikatny temat jak na grę komputerową...