Gość

Rejestruj

błąd
Musisz być zalogowany!
Zaczekaj...
· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 01.11.2024 05:29
· GTAthegame · Forum · Posty Użytkownika k11h
Szukaj · phpBB ·
· Wybierz stronę: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
k11h
Motoryzacja · napisany: 17.04.2013 20:52
Piękna historia ronina :)
Motoryzacja · napisany: 16.04.2013 21:27
Moim obecnym autem jest VW Golf II na spółkę z bratem. Rocznik 86, silnik diesla 1.6 nigdy nie otwierany, 54 konie, maksymalna osiągnięta prędkość 150 km/h (dalej szkoda mi tego ropniaka ciągnąć, nie lubi wysokich obrotów). Jest super, pali 5 litrów ON, nie psuje się i jeździ :D

Pracuję obecnie w Holandii i jestem kierowcą. Dostałem Opla Agilę z silnikiem 1.0, 65 koni. Dramatyczne auto, dzisiaj ledwo 130 osiągnąłem na sporym kawałku prostej. Nie dość, że słabe to pali ok 10 litrów benzyny. Ludzie strzelają sobie w stopę kupując takiego typu auta..

Moim autem marzeń jest Audi A8 4.2 V8. Z LPG auto pali ok 15 litrów, a przy tym zostaje te 300 koni mechanicznych Jest piękne, w calości aluminiowe i luksusowe. Ma napęd na cztery koła i ładny egzemplarz kosztuje w granicach 15 tysięcy złotych. To jest auto ;)

GTA V na next geny? · napisany: 16.04.2013 19:09
Jakoś na PlayStation można na niektórych wersjach grać w gry z poprzedniej generacji. Nie wiem jak to wygląda w konsolach Microsoftu, ale podejrzewam, że podobnie. Wydaje mi się, że GTA V wyjdzie po jakimś czasie także na next geny, a gra będzie ładniejsza i będzie płynniej chodziła Myślałem już o tym wcześniej i planuję teraz na wakacje kupić X360, a gdy gra wyjdzie na next geny - kupić next gena
Gta tnie na dobrym sprzecie · napisany: 14.02.2013 16:31
Jak można grać w GTA IV i mieć 40-60 klatek, podczas gdy jadąc samochodem, albo idąc pieszo Ci się gra zacina? :P Chyba, że chodzisz z komputerem pod pachą :D

Aktualizuj sterowniki. Od zawsze tak Ci się dzieje?
Apocalypse - movie by wiNt · napisany: 28.01.2013 16:45
Bardzo fajne :)
Ładowanie się Gry ? · napisany: 26.01.2013 23:53