U progu czerwca tradycyjnie spoglądamy wstecz i sprawdzamy co działo się w maju. Czas na kolejny przegląd najważniejszych wiadomości miesiąca.
- Rockstar powoli przygotowuje nas na letnią aktualizację GTA Online. Już za kilkanaście tygodni udostępniona nam zostanie prawdopodobnie mechanika tworzenia klubów samochodowych.
- Poznaliśmy datę premiery GTA V na nowych konsolach. Gra trafi na sklepowe półki 11 listopada, a wraz z nią samodzielna wersja GTA Online.
- W lutym upubliczniony został zdekompilowany kod GTA III i Vice City, co spotkało się z szybką blokadą ze strony Take-Two. Nie wszyscy jednak złożyli broń. Jeden z fanów odwołał się od decyzji GitHuba i hostowane na jego koncie źródła wróciły do sieci.
- Jeśli ciekawi was jak wyglądało Liberty City z GTA IV na pierwszych szkicach, to teraz możecie się o tym przekonać. Wszystko za sprawą prac zamieszczonych w portfolio jednego z pracowników Rockstar.
- Okazuje się, że do osiągnięcia fotorealistycznej grafiki w grach wcale nie potrzeba potężnego komputera. Wystarczy sztuczna inteligencja Intela, której możliwości zaprezentowano na przykładzie GTA V.
- Czym byłby miesiąc bez nowej plotki? Ta wydaje się jednak mieć dość wiarygodne pochodzenie. W plikach GTA Online odkryto zmiany sugerujące, że wkrótce w grze pojawi się możliwość ścigania w wyścigach m.in. gokartami.
Ciekawostka
W GTA: San Andreas możemy zadłużyć się grając w kasynie pożyczonymi pieniędzmi. Jeśli w miarę szybko nie spłacimy długu, zaczną nas ścigać uzbrojeni "windykatorzy".
Ponadto Redakcja poleca
W maju z kolei sprawdzaliśmy czy zaciekawiły was alternatywne zakończenia Grand Theft Auto V. Głosy rozłożyły się idealnie po połowie na dwie skrajne odpowiedzi. Tak więc, albo chcemy poznać wszystkie zakończenia, albo interesuje nas tylko to wybrane za pierwszym razem. Żadnych półśrodków, konkretnie. |