Gość

Rejestruj

błąd
Musisz być zalogowany!
Zaczekaj...
· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 01.11.2024 05:40
· GTAthegame · Forum · Posty Użytkownika Wicko
Szukaj · phpBB ·
· Wybierz stronę: 1 2 3
Wicko
The Beginning Of The End? · napisany: 12.08.2008 22:35
Cytat:
Wicko:
powiedz mi, a jaki sposób pisania newsów Cie nie zniechęci? Czy to jest jakieś wydawnictwo popularno naukowe?

Taki. Taki. A ten to majstersztyk.
Ten też wcale nie jest zły..
The Beginning Of The End? · napisany: 12.08.2008 18:38
Gdybym miał coś wtrącić, powiedziałbym, że _Review zniechęciło mnie do siebie już dawno temu sposobem, w jakim wszyscy się do siebie odnoszą, a także (może nawet zwłaszcza) dziecinny styl pisania newsów, zaczepki owej "elity" na forum itd.

Moim zdaniem po prostu osobiste wycieczki, durne emotkiw newsach to nic innego jak żenująca dziecinada. Żaden szanujący się serwis czymś takim się nie charakteryzuje.

Dobrym przykładem jest jedna z ostatnich notek falka:
Cytat:
prosiłbym o kulturkę w komentarzach :)
i _DAMIAN :* przepraszam :*


Pozdrawiam.
RAM a XP? · napisany: 25.04.2008 08:13
Nooby.
Systemy 32-bitowe bez rozszerzenia jądra z psychicznym adresowaniem pamięci obsłużą dokładnie 4294967296 bajtów pamięci, co przekłada się na 4gb. Zależnie od ilości zaisntalowanego sprzętu, procesor wraz z chipsetem muszą zaadresować każdy sprzęt, dlatego nigdy nie zaadresuje pełnych 4gb. Jeden zobaczy 3,75gb - inny 3,2gb.

Systemy 64-bitowe obsłużą już 18446744073709551616 bajtów, czyli 17 179 869 184 GB, czyli 17 tysięcy petabajtów pamięci.

Zarówno w XP jak i w Viście można włączyć psychiczne adresowanie pamięci, ale mija się to z celem.

Systemy 64-bitowe nie odpalą szybciej aplikacji 32-bit, czyli znacznej większości. Są one uruchamiane przez WoW64 - Windows on Windows 64. Nie działają ani wolniej ani szybciej niż na starym systemie.

XP jako stary system zza czasów 128mb pamięci wszystko co sięda ładuje do pliku wymiany na dysku - koszmarne zarządzaznie pamięcią, które strasznie zamula komputer przy korzystaniu z wielu aplikacji na raz.
Vista WRESZCIE wykorzystuje całą pamięć dostępną w komputerze jak należy.

Jeżeli chodzi o użyteczność 4gb, to nawet geekom, którzy w komputerze widzą tylko gry się juz przydaje (Assassins Creed - zalecana ilość pamięci to 3GB).
Cholernie przydatna jak pracujesz ze zdjęciami, a tym bardziej filmami, czy nawet muzyką i masz kilka(-naście) aplikacji na raz.
Ja myslę nawet o 8gb, by wyłączyć plik wymiany.
Monitory FULL HD · napisany: 25.04.2008 08:03
Matko, jaka okropna niedyscyplina i nabijarnia na tym forum jest to się w pale nie mieći :|
Monitory FullHD, tj 1920x1080, zaczynają się zazwyczaj powyżej 22".
Większość 22" to 1680x1050.
1280x1024 to zdecydowanie za mała rozdzielczość, mi brakuje miejsca na 1680x01050..

Tutaj jest 22" z FullHD, 1400zł:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=339977402
Grywalność a grafika · napisany: 13.11.2007 00:46
Assassins Creed wyszło kilka dni temu na torrentach. Gra zyskuje noty powyżej 9,5/10, wszystkie Xboksowe fora o niej trąbią. Fizyka wspaniała, bugi wszelkie poprawione, grywalność, AI, wszystko w tej grze jest GENIALNE.
Nie wdiziałem złej opinii na żadnym z for, które czytam.
Bez większego podmuchu? lol.
Rozgrywka nie ma w sobie nic z liniowości. Robisz dokładnie to co chcesz, kiedy chcesz i jak chcesz. Możesz ***zielić sztyletem prosto w szyję swojemu celowi i ***dzielać jak najszybciej, albo kombinować kilka godzin tak, żeby jak najmniuej osób Ciebie widziało.

A Gears of War nie ma praktycznie żadnej fizyki. Akurat dziś rozmawialiśmy o tym na jednym forum. Wiele elementów stoi przyklejonych jak skała. Ogólnie mało w niej ruchomych elementów (a w takim Saints Row z Havokiem możesz poruszyć niemal wszystko, i rozpada się to na przynajmniej kilka kawałków)

A Strangehold to popidówka :)
Poważny problem z wirusami · napisany: 11.11.2007 23:04
Ot bzdura i stereotyp Nawet nie wiesz jak się mylisz :)
Photoshop, Final Cut Studio, iPhoto, iMovie, iDVD, GarageBand, Logic Studio i cała reszta od profesjonalnych do tych dla zastosowań domowych :)

Pozdrawiam :)
Grywalność a grafika · napisany: 11.11.2007 23:02
Assassins Creed (wczoraj wyszło) ma świetną grywalność (na prawdę, rewelacja!), ale także cudowną grafikę. Bez tej drugiej nie byłabuy aż taka fajna.

A Gears of War? Toż to typowy liniowiec, który bez grafiki byłby niczym. A jednak zdobył serca wielu graczy ;)
Poważny problem z wirusami · napisany: 03.11.2007 16:56
Windows ma wystarczająco wiele dziur, żeby wirusy władowywały się przez LAN chociażby. Ot, trojanki..
Trzeba jednak przyznać, że Vista wypada bardzo dobrze, jeżeli chodzi o ilość koniecznych łat.
Na szczęście na OS X nie ma wirusów :-)
OS · napisany: 21.09.2007 00:15
Cytat:
natomiast w Linuksie otwartość, OpenGLowy pulpit, łatwiejszy dostęp do nowego i przede wszystkim DARMOWEGO softu.

Ee.. Ale Aqua oparta jest o PDF, a do wyświetlania okien używa Quartz Extreme, czyli nie CPU (jak np. Windows), a GPU, co zwiększa wydajność jednocześnie mniej obciążając komputer.
Mówiąc łatwiejszy dostęp masz pewnie na myśli repozytoria. Jasne. Fakt. Jednak pod Linuksa nie ma nawet połowy tak świetnych aplikacji, jak ma OS X Do zdobycia na MacUpdate lub VersionTrackerze ;)
Mafia 2 · napisany: 30.08.2007 02:34
A mi się Mafia nie spodobała. Kupiłem ją za te 25zł i mnie nie wciągnęła...
A grafika wcale nie jest aż tak oszałamiająca :)
Problem z dwoma misjami · napisany: 24.06.2007 14:46
lol.
na Xboksie przyciskiem Y bierze się paczkę, a krzyżakiem ("strzałkami") odpowiada się pozytywnie lub negatywnie.
OS · napisany: 21.06.2007 00:34
Lol. No cóż, gusta i guściki.
Nie "OS Mac". Nazwa systemu to Mac OS X.
OS · napisany: 20.06.2007 22:50
Do Tigera jest Polonizator dołączany do każdego komputera kupionego w SAD (Polski reseller Apple - iSpoty itp.), a Leopard będzie miał (w zasadzie już ma) język polski od razu.
OS · napisany: 20.06.2007 21:26
Ekhem, Mac OS X. Najbardziej stabilny i zaawansowany technologicznie OS. (Ktoś tutaj pisał, że ssie - dlaczego?) Zawsze będę go bronił.

W tym wątku wyjaśniałem, dlaczego jest tak a nie inaczej, i dlaczego jest "wyższy" od Windowsa, a tym bardziej GNU/Linuksów.

Moje zrzuty ekranu: Z marca i czerwca
Aaaa meeting!!! · napisany: 16.04.2007 19:40
Jako "panienki" możnaby ukraść hostessy z impres Xboksowych ^^
Aaaa meeting!!! · napisany: 16.04.2007 17:57
Zabawni jesteście, a przynajmniej tak wyglądacie ^^
www.mlife.webd.pl - zpraszam · napisany: 16.04.2007 14:40
Jak już polecać fora, to phpbb w ogóle obsysa ;]
Wishlist! · napisany: 15.04.2007 18:40
Przynajmniej taki jak w Saints Row bym prosił ;]
lothronik. · napisany: 15.04.2007 18:36
bo sdr tylko mnie lubi ^_^
lothronik. · napisany: 15.04.2007 13:33
Odwalcie sie od lothronika ;o
Pożarł się z sdr'em - jego sprawa. Chce przejść na inną stronę - jego sprawa! Sdr go ***ał - ich sprawa ;]

Lubię GTG i sdr'a, ale syf na tej stronie istotnie jest, ale tylko w postaci użytkowników (temat "CZITY" - autor żałosny, ale odpowiedzi jeszcze bardziej).

A HTML GTACartel wygląda jak kupa O.o Autorzy mają pojęcie o XHTML, CSS czy coś? Może drobna optymalizacja, hę? Strona rwie się u mnie na Core 2 Duo 2ghz, ale z takim kodem to niedziwne ;x
Co wybrać ??? · napisany: 03.04.2007 23:23
Nie w fps.
Autocelowanie jest w wybranych grach. Np. w Crackdownie jest, a w Saints Row nie ma. I w obu z tych gier był to świetny wybór developerów.
GTA 4 - Informacje · napisany: 03.04.2007 09:20
Wspomniane reklamy będą na platformie Xboksa pobierane zapewne z XBL, tak jak robi to kilka innych gier.
Przypuszczenie, ale baardzo prawdopodobne, więc dozwolone.
Co wybrać ??? · napisany: 03.04.2007 00:59
Elite (hdmi, 120gb etc ) ~1900zł + 200 euro -> 2700zł.

Droższa wersja PS3 kosztuje 2600zł, ale nie ma headsetu, no i ma mniejszy dysk - 80gb.

Zapewne już czemu jest tańszy? Bo nie wsadzono na siłę nowego napędu Można jednak nabyć zestaw droższy od PS3, ale i bardziej funkcjonalny. (VOD i masa innych usług przez XBL) :)
Co wybrać ??? · napisany: 03.04.2007 00:30
Zdecydowanie na Xboksa, poza tym wyżej masz wytłumaczone dlaczego :]
Co wybrać ??? · napisany: 01.04.2007 23:58
Skoro już musiałem taką wypowiedż napisać, to wkleję i na to forum..

---
Xenos ma zunifikowane shadery i dostęp do 512mb GDDR3 RAM. Te pierwsze dają mu ogromnego kopa i zgodność z DirectX 10 - gdy ma 48 jednostek ShaderModel i nie potrzebuje w danym momencie obliczać dajmy na to ruchów wody, to do oświetlenia i innych bajerów wykorzysta 48 jednostek, podczas gdy PS3 będzie mogło użyć zaledwie połowy swoich potoków.
RSX potrafi wykonać 136,8 operacji shader w cyklu zegara, a układ w Xboksie 192.
Kolejny atut XO stanowi bufor wbudowany w kość graficzną, który przechowuje fragmenty obrazu. W PS3 bufor ten wydzielany jest w pamięci przeznaczonej dla RSX (tak, te 256mb). W efekcie układ graficzny w Xboksie może różne rzeczy robić "w locie", a na PS3 nie jest to takie proste. Owocuje to dłuższym czasem wykonywania obliczeń w PS3, a na końcu obniżeniem detali bądź mneijszym antyaliasingiem w PS3.

Xbox Guide zabiera 32 MB pamięci z 512mb dostępnych. W PS3 system zabiera 64 MB z 256 MB pamięci XDR dla The Cell oraz 32 MB z 256 MB pamięci GDDR3 dla RSX. Sumując, Xbox 360 posiada 480 MB wolnej pamięci dla gier, natomiast PS3 - 416mb. Wychodzi z tego, że dla GPU w PS3 zostaje ~220mb szybkiej pamięci, co oznacza doczytywanie tekstur bądź słabą ich jakość (a BD z PS3 ma wolniejszy odczyt od DVD Xboksa). Developerzy, np. Ubisoft, od dawna na to narzeka np. przy konwersji Rainbox Six Vegas.

8 rdzeni w The Cell to oczywiście też idiotyzm liczony przez noobów jako 8x2,8ghz (bo przypominam, że jego taktowanie obniżono właśnie do 2,8ghz - początkowo miał być 3,2, jak Xboksa). Zaledwie 2 rdzenie są "prawdziwe", reszta to tylko rdzenie pomocnicze, SPE. Xbox 360 posiada 3 normalne rdzenie PPC taktowane 3,2ghz.

O wielu rzeczach zapewne zapomniałem napisać, ale cóż.
---
Nie bez powodu wciąż powtarzam, że hardware, a zwłaszcza GPU, Xbox ma znacznie lepszy.
· Wybierz stronę: 1 2 3
· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 01.11.2024 05:40
·
Obecnie forum przegląda 290 gości oraz 0 z 6675 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 290 · Najwięcej (1845): 21.08.2015
Urodziny obchodzą dziś · czatyrko (31) · Wszystkiego najlepszego!
Napisano 25243 (+9697) postów w 1849 tematach z 114 ankietami
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies