Cześć. Jak pewnie większość z was wie, mam niemałe probremy z multi w gta iv, a mianowicie nie mogę się połączyć. Próbowałem odblokowywać porty i różnie z tym bywało. Raz udało się połączyć na jakiś mały serwer, ale częsciej bywało tak, że nigdzie się nie połączyłem. Ostatnio mi się też udało odblokować porty tak, że przed połączeniem słyszałem rozmawiających graczy, ale finalnie mnie wyrzuciło, zanim coś zrobiłem. Help!
Ale to dziwne jest bo porty przekierowuje się głównie wtedy jak chcesz by ktoś się podłączył do serwera postawionego na komputerze w Twojej sieci lokalnej. Czytaj - połączenia z zewnątrz. Co to za dostawca? Może on blokuje jakieś porty (walka z P2P może?), które protokół GTA wykorzystuje w połączeniu z hostem.
+ koszt utrzymania linii i ***ianie się, jak coś nie działa, bo fachowcy od nich nie zjawią się szybciej, niż tydzień po zgłoszeniu. Mam radio 8mbit za 59 i sobie chwale, jak coś się ***ie, to tego samego dnia są u mnie. Choć tylk oraz coś się zepsuło w ciągu 8 lat umowy z nimi.
Nie zgodzę się z Tobą Luigi. Mam neostradę od 8 lat i faktycznie początki bywały trudne, ale firma wzięła się w garść i od dłuższego czasu nie narzekam. Zmiana TP na Orange niewiele dała, ale i tak jest dobrze, awarie zdarzają się może raz na pół roku, a usunięcie jej nie zajmuje więcej niż 24 godziny od zgłoszenia. Aktualnie mam neostradę 20 mb i na speed test wychodzi praktycznie max, do tego niski ping i w żadnej grze nie mam problemów. Płacę 70 zł + 20 zł za utrzymanie linii, nie jest to mało ale u mnie w mieście nie ma UPC i dlatego zostaję przy trochę droższej Neostradzie. Na początku roku kończy mi się umowa i jedynie się zastanawiam czy nie brać 40 mb bo cena ta sama, a upload zwiększy się aż 4 krotnie.
O ile wiem UOKiK walczył z telekompromitacją w kwestii pobierania opłaty za utrzymanie linii.
Co do fachowców. Mam Netię na linii TP i jak miałem awarię to usuwali ją zanim zdążyłem ją dobrze zgłosić (rano wpadli panowie zapytać czy mogą coś wykopać w ogródku bo prawdopodobnie kabel uszkodzony). Mam internet 20mbit za 59zł/mc.
Luigi napisał: Szczerze powiedziawszy, to nie wiem. Da się to jakoś sprawdzić? A może po prostu do nich zadzwonić i zapytać o możliwość zrobienia tego.
Jeśli mają taki dobry support jak piszesz to myślę, że warto poprosić ich o pomoc. W końcu za coś płacisz Jeśli wina leży po stronie sieci to powinni naprawić.