Gość

Rejestruj

Pomoc dla powodzian
Piguła #31
napisany: 08.11.2021 · 00:32 · dodał: sdr
kategoria: Ogólne · komentarzy: 0
Na kilka dni przed premierą odświeżonej trylogii Take-Two zaprezentowało najnowszy raport finansowy. Sporo miejsca poświęcono w nim osiągnięciom hitowej serii.

Take-Two Interactive

355 milionów GTA



Kolejne rekordy sprzedaży Grand Theft Auto V już na mało kim robią wrażenie. Gra regularnie przekracza kolejne progi, a ostatni z nich wyznacza liczba 155 milionów egzemplarzy.

Wynik doprawdy imponujący, ale ogrom sukcesu widać jeszcze wyraźniej, gdy zestawimy go z całkowitą sprzedażą całej serii GTA. Ta natomiast na przestrzeni ponad dwóch dekad rozeszła się na różnych platformach w oszałamiającej liczbie 355 milionów sztuk.

Trochę to trwało



Thomas Williamson, szef stojącego za Grand Theft Auto: The Trilogy studia Grove Street Games, podziękował we wpisie na Linkedin za ciepły odbiór zapowiedzi i przy okazji zdradził jak długo trwały prace nad odświeżeniem gier.

To były ponad dwa lata ciężkiej pracy po cichu ze wspaniałymi ludźmi z Rockstar Games.

Raczej nie można powiedzieć, że było to robione na kolanie. Dwa lata to jakby nie patrzeć mniej więcej połowa całkowitego cyklu produkcyjnego oryginalnych gier.

Karaibskie rytmy



Nowa muzyka nie tylko od Dr. Dre może wkrótce zasilić fale eteru Los Santos i okolic. Swoją współpracę z Rockstar potwierdził również portorykański muzyk Nejo. Na Instagramie opublikował krótkie wideo z informacją o podpisaniu umowy, a nawet fragment korespondencji z R*. Stąd dowiadujemy się też, że umowa dotyczy utworu Vacilar Contigo.

Jeden kawałek to niewiele, ale bez obaw - nie tylko Nejo lubi psuć niespodzianki ;) Na profilu wytwórni Vulcano pojawiła się wiadomość z gratulacjami dla artystów ukrywających się pod pseudonimami Ceky Viciny oraz Rochy RD, których utwory również trafią do Grand Theft Auto V.

Piętno GTA III



Swoimi przemyśleniami z czasu prac nad Grand Theft Auto III dzielił się już ówczesny dyrektor artystyczny Rockstar North, Aaron Garbut. To jedna perspektywa, ale nie jedyna. W tamtym czasie na rynku funkcjonowało przecież wiele studiów i pracujący w nich twórcy mieli świadomość tego czym trzecie GTA było i jakie ścieżki przetarło.

Na dwudziestą rocznicę premiery gry, na łamach bloga PlayStation, swoimi wspomnieniami związanymi z GTA III podzielili się twórcy pracujący m.in. w Insomniacu, Bend Studio, London Studio, Capcomie, czy Remedy.

Plotka: się zrobił bałagan



Na forum NeoGAF pojawiła się informacja pochodząca od Chrisa z francuskiego Rockstar Mag, który jest w pewnych kręgach traktowany jako zaufane źródło w Rockstar. Chris poinformował w jednym z ostatnich streamów na YT, że produkcja GTA VI nie jest w żadnym stopniu bliska końca. Co więcej, w projekcie ponoć panuje ogromny bałagan.

Problemy miały zacząć się po odejściu Dana Housera i od tamtej pory historia, którą mamy poznać w grze była wielokrotnie zmieniana. Jedyne czego Chris jest pewien to to, że nadal aktualny jest pomysł na wykorzystanie w GTA VI dwóch linii czasowych. Martwić mogą natomiast plany uczynienia gry bardziej przystępną dla szerszego grona odbiorców. Cokolwiek miałoby to znaczyć.



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 286 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 286 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies