|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Na początku miesiąca pisaliśmy o odkryciu jednego z fanów GTA Online, któremu udało się zidentyfikować błąd wydłużający czas ładowania gry. Okazuje się, że szum, który powstał wokół sprawy przyniósł pozytywny efekt.
O szczegółowej (na tyle na ile było to możliwe) analizie kodu odpowiedzialnego za ładowanie GTA Online i odkrytych przyczynach jego powolnego działania, rozpisywały się branżowe media na całym świecie. Trudno żeby wieść ta nie trafiła w końcu do uszu Rockstar, ale można było powątpiewać, czy decydentom studia w ogóle zechce się coś z tym zrobić. Najwyraźniej jednak uznano, że tematem warto się zainteresować (choćby ze względów pijarowych).
Redakcja PC Gamera podzieliła się ze światem dobrą wiadomością. W przesłanym stanowisku Rockstar przyznaje, że teoria t0sta jest niepozbawiona sensu i GTA Online wkrótce otrzyma łatkę.
Po dokładnym zbadaniu sprawy możemy potwierdzić, że gracz t0st faktycznie odkrył aspekt kodu gry związany z czasami ładowania wersji PC GTA Online, który mógłby zostać poprawiony. W efekcie, dokonaliśmy zmian, które zostaną zaimplementowane w nadchodzącej aktualizacji.
Przedstawiciele studia kontaktowali się z t0stem i podziękowali mu za starania. Co prawda nie wiemy kiedy rzeczony patch miałby się pojawić i czy rzeczywiście przyśpieszy ładowanie gry o te sensacyjne 70%, niemniej i tak należą się oklaski. I dla t0sta, i dla Rockstar. Właśnie tak punktuje się u fanów ;>
Aktualizacja 16.03
I już! Użytkownicy Steama otrzymali ważącą kilkaset megabajtów łatkę dla GTA V, która poprawia czasy ładowania GTA Online. Według pomiarów wykonanych przez GTA Series przejście do sesji multiplayer z trybu fabularnego zajmuje teraz tylko 36 sekund, a startując z pulpitu będziemy czekać niecałe dwie minuty. Odczuliście różnicę w swoim przypadku?
Aktualizacja 16.03
Jak donosi Destructoid, t0st poza podziękowaniami otrzymał od Rockstar również nagrodę pieniężną w wysokości $10.000. Nagroda została wypłacona w ramach programu bug bounty. |
@chaos :D
@Whis link był za długi, pozwoliłem sobie go skrócić. Chyba też uruchomię jakieś bug bounty ;)
|
Dobrze że mu nagrody w GTA$ nie wypłacili ;)
|
(link »)
Generalnie już są problemy na konsolach, nie da się grać nawet w singla.
Niby problem nie występował aż tak jak na PC ale skoro poprawili kod który był tu i tu skopany to warto żeby i konsole dostały boosta - dostały ale są problemy.
|
Raczej specjalnie tego nie zrobili. Gdyby chcieli tylko zmusić graczy do oglądania reklam, mogliby po prostu wstrzymać wykonywanie kodu na minutę. W tym przypadku procesor w nieoptymalny sposób wykonywał całą masę operacji. Na dobrą sprawę można by ich pozwać o nadmierne zużycie prądu ;)
Konsole też dostały dzisiaj jakąś aktualizację, ale z tego co słyszałem tam problem nie występował. Trzeba poczekać na oficjalną listę zmian.
|
Ciekawe czy nikt z R* nie mógł tego poprawić czy było to specjalnie zrobione by gracze zobaczyli więcej reklam. PC już ma a co z konsolami? Jadą na tym samym kodzie przecież.
|
Dziwne, że go nie pozwali.
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 253 gości oraz 1 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Rodzina · sdrRazem: 254 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|