|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
Od jakiegoś tygodnia Rockstar Games karmił nas widźetami związanymi z kultową grą jaką jest Grand Theft Auto Vice City. Wszystko to z okazji 10 lecia wydania gry na konsolę PlayStation 2, a także ostatniego wydania na urządzenia mobilne. Kilkanaście godzin temu, kiedy redakcja GTG zabijała siebie nawzajem w The Lost and Damned, Rockstar po cichu opublikował trzecią i ostatnią część.
Ale po kolei, bo nie wszyscy mogą wiedzieć o co chodzi. Te widżety to nic innego jak możliwość podejrzenia w jaki sposób tworzona była gra. Chyba każdy chciał będąc na szkolnej wycieczce w teatrze, podczas przerwy zakraść się za kurtynę i zobaczyć jak to się robi?
Tak jak wspomniałem, Vice City od kuchni zostało podzielone na trzy części: animację w której możecie zobaczyć wykorzystanie techniki Motion Capture, pierwsze szkice postaci i animacje Tommyego, dźwięk w którym usłyszycie fragmenty radiostacji, efekty dźwiękowe i odgłosy przechodniów, a także miejski design w którym podejrzycie wnętrze hotelu, klubu, biura prawnika, budynki w nieco innej formie niż widzieliście w grze, a także...
Spoglądam teraz na was i widzę, że niektórym zaczyna ślinka cieknąć. Tak więc bez zbędnego owijania w bawełnę zapraszam do laboratorium Dextera Rockstar Games:
· Animacja
· Dźwięki
· Miasto
Aha. Sprawdźcie jeszcze mapy do Libety, Vice i San Andreas w wysokiej rozdzielczości. |
A o moim epickim finiszu wyścigu na ostatnim miejscu to nikt nie pamięta :(
|
Zabijanie było rewelacyjne :) Szkoda, że mam słabego kompa bo bym grał z włączonym frapsem ale wtedy bym miał z 10 fpsów. Akcja gdy sdr leciał 10 metrów w górę na odległość ponad 20 zostaje na długo w pamięci. Inna akcja z wczoraj to taka, gdy chaos wziął na motor kobietę, która się paliła i wtedy cały pojazd zaczął się palić, scena rodem z ghost ridera. Vice city od kuchni bardzo fajnie wygląda, jedynie co zauważyłem nowego na trailerze to sterowiec, który może jest kopią tego z V.
|
Ah, cóż to było za zabijanie. Mmm ;)
A co do VC to szkoda, że po tych latach twórcy jednak nie zdecydowali się dołożyć do gry czegoś nowego, choćby ze dwie misje, jakieś nowe wnętrza do zwiedzenia czy coś.
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 134 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 134 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|