Przejdę od razu do rzeczy. Mam problem z drukarką. Otóż jak chce coś wydrukować (np. jakiś dokument) to nic się nie dzieje. Najdziwniejsze, jest to, że działa ksero, skaner, a drukować nie chce. Mam HP PSC 1350. Chciałem zobaczyć poziom tuszu w drukarce, to program Nawigator HP nie chce się uruchomić.
Macie jakieś pomysły?
Dodatkowo wyskakuje mi jakiś komunikat, że muszę zarejestrować produkt, ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego.
Hm, powem Ci, ze ja mialem podobny problem z drukarka, (tez mam hp; f370) po reinstalce windowsa zainstalowalem wszystkie programy, sterowniki itp.
na koniec zostawilem drukarke, wszystko good, instalowalo sie i w ogole ale nie chciala drukowac(skanowala tez normalnie)
no i wiec o 2 w nocy sie juz pokusilem o kolejny reinstal wina, zainstalowalem drukarke jako 1 i dzialalo... :O
Myślisz Jaro, że to wina braku .net frameworka? Hmm... No może w przypadku HP Navigatora tak, ale samej drukarce raczej nie pomoże.
Poziomu tuszu też nie ma co sprawdzać, bo jak kseruje to raczej tusz jest ;p
Ok, trochę pofilozofowałem, ale nie mam pomysłu na rozwiązanie problemu xD Może po prostu przejdź się do sklepu, w którym kupiłeś sprzęt, albo napisz/zadzwoń do supportu HP? No albo zrób jeszcze tak jak Jaro mówi: zainstaluj stery do drukarki jako pierwsze - a nóż zadziała ;p