Siema, wiem że było wiele podobnych tematów ale żaden podany w nich sposób u mnie nie działa. Strona social club oraz gta 5 nie chcą mi się uruchomić na internecie domowym, ale za to na internecie z telefonu wszystko działa jak powinno. Wszystko działało dobrze gdy miałem internet radiowy, a po podłączeniu do światłowodu(ten sam dostawca) pojawił się problem. Dodam również że nie mogę wchodzić to żadnego panelu routera, ponieważ jest zablokowany przez dostawce
Cytat: było wiele podobnych tematów ale żaden podany w nich sposób u mnie nie działa
A czego już próbowałeś?
Cytat: Wszystko działało dobrze gdy miałem internet radiowy, a po podłączeniu do światłowodu(ten sam dostawca) pojawił się problem
Może nie takiej porady oczekiwałeś, ale skoro problem zaczął pojawiać się dopiero po przesiadce na światło, sugerowałbym jednak kontakt z operatorem. Pewnie masz teraz poblokowane jakieś porty niezbędne do działania SC. Wytłumacz operatorowi, że gra się wcześniej uruchamiała, a teraz nie działa i niech kombinują.
Cytat: Wytłumacz operatorowi, że gra się wcześniej uruchamiała, a teraz nie działa i niech kombinują.
Już próbowałem ale operator uparcie twierdzi, że dostałem bana na stronie i dlatego mi nie działa... Zmienił mi na próbę adres na zewnętrzny i wtedy działało ale powiedział, że nie mogę mieć na stałe adresu zewnętrznego, gdy wróciłem do wewnętrznego problem również wrócił, musiał bym mu jakoś udowodnić, że jest to jego wina.
NONAME napisał: operator uparcie twierdzi, że dostałem bana na stronie i dlatego mi nie działa (...) Zmienił mi na próbę adres na zewnętrzny i wtedy działało
To nie jest wystarczający dowód? Jak możesz mieć bana skoro po zmianie po stronie operatora sytuacja wróciła do normy? Głupio się tłumaczą, a mają skopane coś na sieci :P
Chcą więcej dowodów? Napisz do supportu Rockstar z pytaniem czy Twoje konto zostało zbanowane. Wyjaśnij, że Twój operator tak uważa. Zrób screeny z ich odpowiedzią i wyślij operatorowi. Niech się ustosunkuje.
Tylko jak będziesz pisał do Rockstar to nie wybieraj w formularzu tematu w stylu "zostałem zbanowany", bo oni często nie odpowiadają na skargi na bany. Użyj jakiegoś ogólnego tematu.
Swoją drogą ciekawe, że na światłowodzie operator trzyma Cię za NATem. Właśnie przez to mogą być te problemy. Poza tym jeśli współdzielisz IP z innymi klientami to faktycznie możliwe, że któryś nabroił i wisi ban na całym adresie, a to już chyba podstawa do reklamacji. Oszczędzają na adresach.
Nie mam pojęcia jaki był prawdziwy problem, ale wystarczyło zadzwonić do dostawcy, i powiedzieć że domyślam się, że mam współdzielne ip z innymi i odrazu pojawiła się jego reakcja i naprawienie tego problemu
NONAME napisał: Nie mam pojęcia jaki był prawdziwy problem, ale wystarczyło zadzwonić do dostawcy, i powiedzieć że domyślam się, że mam współdzielne ip z innymi i odrazu pojawiła się jego reakcja i naprawienie tego problemu
Pewnie to był właśnie ten problem. Ważne, że już po sprawie