Kolejna analiza, którą udało mi się zrobić. Do kolekcji analiz screenów i trailerów dołączyła analiza gameplaya. To było chyba największe wyzwanie, bo 5 mintowy materiał zawierał bardzo dużą ilość fajnych, ciekawych a przede wszystkim nowych rzeczy. Znam aktualne realia i wiem, że film trwający dłużej niż 10 min przeraża statystycznego widza na YT, ale po zrobieniu krótszego okazało się, że w wielu momentach nie ma szans na przeczytanie całości tekstu, ale wierzę, że dacie radę obejrzeć do końca
Standardowo zapraszam do komentowania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.
Kolejna świetna analiza. Ile czasu spędziłeś na oglądaniu pojedynczych klatek i montażu?
PS: Mam jedną małą prośbę. JEŚLI BĘDĄ kolejne materiały do analizy to mógłbyś takie momenty jak na przykład ta uciekająca zwierzyna spowalniać zamiast zatrzymywać?
@k5_ z analizą walczyłem 3 dni, 1 dzień przeglądanie filmu klatka po klatce i robienie screenów, 2 dzień zaznaczanie konkretnych rzeczy na obrazkach i wstawianie do programu z obróbką video, a 3 dzień robienie opisów, sprawdzanie czy wszystko się zgrywa i nie ma jakiś rażących błędów. W sumie myślę, że to zajęło około 8-10 godzin + renderowanie i wysyłanie na YT. Jeśli chodzi o spowalnianie filmu to jakoś nie brałem tego pod uwagę bo wydaje mi się, że lepiej jest zatrzymać i można się przyjrzeć dokładniej. A ta konkretna scena trwa niecałe 2 sekundy to ja nie wiem czy to byłby dobry pomysł żeby to spowolnić i miałbyś góra 4 sekundy filmu.