|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
#bs_alert! Użytkownik Reddita, ukrywający się pod nickiem Pebblestar_ twierdzi, że na własne oczy widział kilka godzin rozgrywki z GTA VI. A że jest bardzo koleżeński postanowił nam o tym opowiedzieć.
Wątek, w którym Pebblestar_ odpowiada na pytania ciekawskich fanów_GTA jest dość obszerny. Jego podsumowanie przygotowała ekipa GTA 6 Countdown. Oczywiście fajnie pomarzyć, ale traktujcie wszystko co przeczytacie poniżej z dużą rezerwą. Gotowi?
- Policja może zabezpieczać miejsca zbrodni po strzelaninach. Technicy wykonują zdjęcia i pomiary, a następnie ciała są zabierane do kostnicy lub szpitala.
- NPC reagują bardzo realistycznie na postrzał, okazując ból i szok. Trafieni w brzuch nieco się cofają i pochylają, przytrzymują ręką miejsce trafienia, sprawdzają ślady krwi, padają na kolana i próbują łapać powietrze.
- Świat wydaje się bardzo żywy i szczegółowy. Na ulicach zobaczymy sporo brudu i walających się śmieci.
- Skok graficzny w porównaniu z RDR 2 jest wyraźny.
- Wiatr w czasie burz i huraganów potrafi poruszać słupami i znakami drogowymi, a NPC tracą równowagę i szukają schronienia.
- Służby porządkowe wchodzą w interakcje ze światem i reagują na poczynania gracza. Po karambolu na drodze przyjeżdżają sprzątać miejsce zdarzenia. W tym czasie na drodze tworzy się korek.
- NPC nagrywają i zgłaszają na policję strzelaniny i wypadki drogowe.
- Ekipy drogowców faktycznie rozkopują jezdnię. Ustawiają sprzęt i słupki na drodze.
- Drogi są do pewnego stopnia zniszczalne. Po deszczu, w dziurach w nawierzchni zbiera się woda i stopniowo odparowuje pod wpływem słońca.
- Każdy pojazd prowadzi się na swój sposób. Waga pojazdu zwiększa się w zależności od opancerzenia, pasażerów, czy ładunku w bagażniku i wpływa na zawieszenie.
- Uszkodzenia pojazdów są zbliżone do symulacji. Samochody zginają się, a nawet rozpadają na pół np. przy zderzeniu ze słupem.
- Budynki są do pewnego stopnia zniszczalne. Gracz może uszkodzić drzwi, okna, ściany, czy dach.
- Jason i Lucia różnią się sposobem poruszania, obsługi broni i wagą.
- Gracz będzie mógł przenosić na plecach broń długą, a z przodu trzymać broń krótką.
- Do dyspozycji w samochodach będziemy mieć wiele inwentarzy z odzieżą, bronią i akcesoriami.
- Pojawią się elementy skradankowe: kucanie, czołganie, czy chowanie broni pod ubraniem.
- Ubrania nie są częścią modelu gracza i mają własną fizykę. Materiał przeciera się, brudzi, przesiąka potem, wodą i krwią. Można go również przeciąć nożem albo przestrzelić.
- Gwardia Narodowa zastąpi wojsko na najwyższym poziomie poszukiwań.
- Na farmach i terenach wiejskich można spotkać konie. Można je ujeżdżać.
- NPC mogą nagrywać poczynania gracza smartfonami i wrzucać je do sieci. Można ich jednak okraść ze sprzętu albo "przekonać" do odłożenia go.
- Policja jest znacznie bardziej inteligentna. Funkcjonariusze działają w grupach i komunikują się ze sobą.
Uff, no to tyle. Brzmi zbyt pięknie? Który z powyższych punktów najbardziej chcielibyście żeby okazał się prawdą? |
@sdr - w sumie nie jest to głupie... wjeżdżasz z impetem w drzewo, jakimś cudem przeżyłeś ale w międzyczasie drzewo obala się na auto i wtedy giniesz.
|
No, przed każdą kolejną częścią serii pojawiają się takie listy. Urok oczekiwania.
Ja może spoza listy, ale ostatnio sobie pomyślałem, że chciałbym żeby w końcu z GTA zniknęła betonowa roślinność. Głównie żywopłoty i krzaki, na których można zaliczyć dzwona.
|
Jak ja uwielbiam takie wpisy... Niektóre z punktów to pamiętam już z czasów czwórki :D
|
Brzmi sensownie, chociaż nie trudno takie rzeczy wymyślić :p
Jeśli miałbym wybrać jeden punkt z tej listy to życzyłbym sobie aby właśnie świat bardziej tętnił życiem i takimi sytuacjami jak z ekipą drogowców, rozkopującą jezdnie :)
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 85 gości oraz 0 z 6683 zarejestrowanych użytkowników Razem: 85 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: pgrabul
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|