Modyfikacje powstają różne, mniejsze i większe, mniej lub bardziej zaawansowane. Każda na swój sposób ubogaca GTA. Czasem jednak trafiają się prawdziwe perły.
Grand Theft Auto: 1991
Takim przedsięwzięciem jest bez wątpienia GTA: 1991. To projekt, którego autorzy na fundamentach GTA: San Andreas chcą zbudować zupełnie nową, oczywiście nieoficjalną część serii, której akcja będzie się toczyła rok przed przygodami CJ'a.
Głównym bohaterem opowiadanej historii będzie Little Devil, również członek Grove Street Families, który nieumyślnie przyczynia się do wybuchu epidemii cracku w Los Santos. Narkotyki w ogóle będą jednym z głównych tematów napędzających fabułę, a handel nimi istotną mechaniką. Twórcy postarali się, aby dostarczyć nam doświadczenie jak najbardziej zbliżone poziomem do Rockstar. Zadbano m.in. o dubbing postaci, nowe animacje oraz modele pojazdów i broni.
Dokładna data premiery pierwszej części, składającej się z około 15 misji, jeszcze nie jest znana. Pod koniec lutego miało pojawić się demo, ale najwyraźniej zaliczyło opóźnienie.
Interiors Additions v1.1
Nie raz już polecaliśmy modyfikacje dodające do Grand Theft Auto V nowe wnętrza budynków lub odblokowujące te niedostępne poza scenkami przerywnikowymi. Zwykle były to jednak pojedyncze pomieszczenia. Dziś prezentujemy modyfikację, która stanowi pakiet takowych.
W skład Interiors Additions wchodzi nieużywane dotąd biuro FIB, garaż z aktualizacji Życie na szczycie, komisariat w La Mesa, warsztat Lostów oraz pokój motelowy z pustyni Grand Senora. Pozycja obowiązkowa dla miłośników eksploracji.
Realistic Driving V v2.5
Od premiery GTA V minęło już prawie dziewięć lat, ale wciąż nie możecie pogodzić się z odejściem od ultrarealistycznej fizyki pojazdów z GTA IV? W takim razie Realistic Driving V jest dla was. Stojący za projektem Killatomate poświęcił ponad 1600 godzin dłubiąc przy każdym z 357 pojazdów (dostępnych przed czerwcem 2018) i dostosowując ich parametry dla możliwie najbardziej realistycznego zachowania na drodze.
Autor moda zadbał by wszystkie samochody jak najwierniej odwzorowywały charakterystykę prowadzenia swoich pierwowzorów, zarówno w kontekście przyśpieszenia, maksymalnej prędkości, hamowania, jak i przyczepności. Znacznie poprawiona została również fizyka motocykli, zaś wisienką na torcie jest opcja zwiększająca możliwości deformacji pojazdów. Niko lubi to.
Pamiętajcie, że niektóre mody wymagają do instalacji lub działania dodatkowych narzędzi. Szczegółowe instrukcje znajdują się na podlinkowanych stronach.
Wybierz stronę: 1
Obecnie serwis przegląda 291 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 291 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon