Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition zadebiutowało dzisiaj na PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One, Xboksie Series X|S, Nintendo Switch oraz komputerach PC. Możemy już ogrywać w nowej oprawie graficznej kultowe tytuły, na których wielu z nas się wychowało.
Kolekcja trafiła do sprzedaży póki co tylko w wersji cyfrowej. Na wydanie pudełkowe dla wybranych konsol przyjdzie nam poczekać do 7 grudnia, a w pierwszej połowie przyszłego roku zagramy również na urządzeniach mobilnych działających pod kontrolą systemów iOS i Android.
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition pojawia się z całym wachlarzem ulepszeń, m.in. sterowaniem wzorowanym na GTA V; graficznych i środowiskowych poprawek, w tym teksturami w wyższej rozdzielczości, poprawionym oświetleniem i efektami pogodowymi oraz mnóstwem innych nowości, przenosząc klasyczne miasta Liberty City, Vice City i San Andreas na najnowsze platformy.
Wszystkie trzy gry wchodzące w skład Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition zawierają ulepszenia zaprojektowane pod kątem konkretnych platform, np. przybliżanie i przesuwanie obrazu oraz obsługa menu panelem dotykowym, a także celowanie Gyro na Nintendo Switch, wsparcie rozdzielczości 4K na systemach PlayStation 5 i Xbox Series X z płynnością sięgającą 60 klatek na sekundę oraz obsługę NVIDIA DLSS na PC.
Jak to jest zrobione?
Na okazję dzisiejszej premiery w serwisach branżowych pojawiły się artykuły, w których Rich Rosado z Rockstar Games opowiada o procesie powstawania remasterów. Na łamach The Gamer oraz USA Today możemy poczytać o tym z jakimi wyzwaniami twórcy musieli się zmierzyć, aby gry mogły dziś wylądować na naszych dyskach.
Poprawki w drodze
Thomas Williamson stojący na czele studia Grove Street Games odpowiedzialnego za powstanie GTA: The Trilogy - The Definitive Edition, podziękował dzisiaj na Twitterze wszystkim graczom czekającym na owoc pracy jego zespołu. Jednocześnie zapewnił, że już pracują nad poprawkami.
To miłe widzieć graczy cieszących się tym co dla nich stworzyliśmy. (...) Dzisiaj świętujemy debiut naszego monumentalnego projektu, jednocześnie pracując nad aktualizacjami. :-)
To chyba dobrze, bo odbiór odświeżonych wersji GTA III, Vice City i San Andreas wydaje się raczej mocno mieszany, szczególnie wśród najzagorzalszych fanów serii. O ile wygląd świata we wszystkich trzech grach jest oceniany raczej pozytywnie, o tyle metamorfoza części postaci zbiera wiele negatywnych komentarzy. Pojawia się też sporo zastrzeżeń co do błędów w misjach i pomniejszych problemów technicznych. Jest co poprawiać, więc miejmy nadzieję, że faktycznie prace nad trylogią będą trwały i przynajmniej największe niedociągnięcia zostaną skorygowane.
sdr
napisany 14.11.2021 o godzinie 15:51
zobacz profil autora
O dostępności w innych sklepach na razie cisza. Myślę, że się pojawi prędzej czy później, ale tak, jeśli kupiłeś już w sklepie Rockstar to raczej trzeba będzie zapłacić drugi raz. Żadna nowość.
Lux
napisany 12.11.2021 o godzinie 23:58
zobacz profil autora
A kiedy będzie na Steam? Chyba ocipieli, jak będą żądać ponownej zapłaty, szczególnie, że widziałem tę wersje i to jakiś żart (jakość).
Roger
napisany 11.11.2021 o godzinie 23:20
zobacz profil autora
super
Wybierz stronę: 1
Obecnie serwis przegląda 243 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 243 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon