Gość

Rejestruj

Trevor kontra zombiaki
napisany: 24.07.2019 · 21:06 · dodał: sdr
kategoria: GTA V · komentarzy: 0
Halo Rockstar! Gdzie to fabularne DLC dla GTA V obiecane dawno temu? A tak, nie będzie... Ale dlaczego?

GTA V - Trevor
Swoje śledztwo w tej sprawie, z okazji premiery aktualizacji The Diamond Casino & Resort, przeprowadził Eurogamer. A pomogli w tym dwaj weterani Sceny, Tez2 i Yan2295, od lat przekopujący pliki gry w poszukiwaniu tego co powinno być przed nami zakryte, a czego pozostałości przypadkiem przetrwały w kodzie.

Panowie twierdzą, że kasyno w Grand Theft Auto V w jakiejś formie miało pojawić się już kilka miesięcy po premierze gry. Najwyraźniej niesławny banner wiszący od początku na starym budynku nie znalazł się tam z przypadku. W plikach z dialogami czekała już nawet gotowa kwestia Lestera mówiącego:

Więc słuchaj, właśnie usłyszałem, że w mieście otworzyło się kasyno.

Kolejne wskazówki odkryte w kodzie gry naprowadziły fanów na teorię, zgodnie z którą kasyno miało być elementem większego pakietu dodatkowej zawartości. Miał się on składać z trzech części roboczo nazwanych GTA, Trevor oraz Dead. Ta ostatnia, jak ustalono, była planowana jako kampania wprowadzająca scenariusz... apokalipsy zombie w Los Santos. Na potrzeby rozszerzenia twórcy chcieli przeprojektować nawet ponad 80% oryginalnej mapy.

Dodatek funkcjonujący pod nazwą kodową Trevor miał skupiać się na dalszych losach najbardziej niezrównoważonego z trójki bohaterów, już po finale historii opowiedzianej w podstawce. Trevor miał w jakiś sposób nawiązać współpracę z IAA, ale co miałby dla nich robić, tego nie wiadomo. W 2015 roku odkryte zostały kolejne fragmenty kodu, wskazujące na serię misji, w trakcie których główni bohaterowie mieliby się przygotowywać do napadu w stylu znanym z filmu Ocean's Eleven. Skok na kasyno?

GTA Online: Skok na koniec świata
Dwa lata później Rockstar wyłożył karty na stół i przez osobę Imrana Sarwara przyznał, że fabularne DLC przegrało z popularnością GTA Online. Wszystkie nadzieje zgasły. Tez twierdzi, że pozostałości po singlowych rozszerzeniach, nad którymi prace trwały kilka lat, nie przepadły i ostatecznie zostały wykorzystane w aktualizacjach dla trybu sieciowego. Wystarczy spojrzeć choćby na wątek ze Skoku na koniec świata, w którym pracujemy na zlecenie IAA, czy najnowsze DLC w końcu otwierające podwoje legendarnej jaskini hazardu. Pomyślelibyście, że może stać za tym wszystkim taka historia?



Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 282 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 282 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies