|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Pogodę tego lata mamy w kratkę. Korzystajcie ze słońca, ale deszczowe dni też trzeba jakoś zagospodarować. A może by tak jakiś mod do GTA? W wyborze pomoże nasz lipcowy przegląd Sceny modderskiej.
GTA: Underground (v3.3)
Jeśli marzyły się wam kiedyś podróże między Liberty City, Vice City i miastami San Andreas - ale bez przełączania gier ;) - to powinniście zainteresować się projektem GTA: Underground. Autorzy tej rozwijanej już od przeszło trzech lat modyfikacji postawili przed sobą taki właśnie cel. Chcą umieścić na jednej mapie wszystkie wymienione miasta oraz inne stworzone przez Rockstar w tamtym czasie: Carcer City, Cottonmouth i Bullworth. Ambitnie, ale na tym twórcy nie zamierzają poprzestać. Chcą, aby jak najwięcej elementów oryginalnych gier nadal działało, a tam gdzie to możliwe mechanika została ujednolicona. Całość ma być po prostu grywalna. Z pewnością nie jest to robota na dwa popołudnia i jak widać, nawet nie na trzy lata. Trudno nie wątpić w powodzenie projektu, ale ekipa stojąca za GTA: Underground stara się podtrzymywać naszą wiarę przez regularne udostępnianie kolejnych wersji testowych. Najnowszą znajdziecie na GTA Forums.
LSPD First Response (v0.3.1)
Jak dobrze pamiętamy, w starszych częściach serii po wejściu do radiowozu, ambulansu, czy wozu strażackiego mogliśmy podjąć się zadania pobocznego charakterystycznego dla danego pojazdu. I tak "łapaliśmy" przestępców, ratowaliśmy rannych oraz gasiliśmy pożary. W grach z tzw. uniwersum HD studio Rockstar zdecydowanie odeszło od tej koncepcji. Nie wszyscy fani potrafili się pogodzić z tą decyzją. Bez wątpienia do grona tego należą twórcy modyfikacji LCPDFR oraz LSPDFR. Podstawowym celem obu projektów, odpowiednio dla GTA IV i GTA V, jest wywrócenie założeń serii do góry nogami. Stajemy po drugiej stronie barykady oddzielającej przestępców od stróżów prawa i staramy się zaprowadzić porządek w mieście. Możemy m.in. prowadzić kontrole i pościgi, sprawdzać podejrzanych, przeprowadzać efektowne aresztowania, czy wzywać posiłki. Na potrzeby moda przygotowany został w centrum miasta rozbudowany posterunek z działającymi celami. Autorzy zadbali oczywiście o odpowiednią oprawę całości i kompatybilność z innymi modyfikacjami. Dzięki temu wokół projektu zgromadziła się aktywna społeczność dbająca o jego stały rozwój. Regularnie udostępniane są nowe pojazdy, skórki i skrypty. To zdecydowanie jeden z najlepszych modów.
No Water + Tsunami + Atlantis Mod
Natura potrafi uraczyć nas najróżniejszymi kataklizmami: potężnymi tsunami, powodziami, suszami i innymi nieprzyjemnymi zjawiskami. Normalnie nie uświadczymy ich w GTA, ale i na to znajdzie się odpowiednia modyfikacja. Jedną z nich jest projekt No Water + Tsunami + Atlantis Mod. Zgodnie z nazwą pozwala on np. pozbyć się z mapy całej wody. Taki zabieg z pewnością ułatwi zwykle niezbyt wygodną eksplorację dna oceanu ;) A kiedy już zaschnie nam w gardle od patrzenia w otchłanie otaczające San Andreas, możemy dla odmiany zalać cały stan taką ilością wody, że ponad powierzchnię wystawać będą jedynie szczyty najwyższych wieżowców. W drodze kompromisu można ewentualnie zadowolić się potraktowaniem ulic falą tsunami. To dopiero "god mode".
Mobile Radio (v1.1)
GTA V jako pierwsza gra w serii otrzymała własną ścieżkę dźwiękową, która odtwarzana jest przede wszystkim w czasie wykonywania misji. I choć muzyka grana w radiostacjach nie robi już takiego wrażenia jak w Vice City, czy San Andreas, wciąż trafiają się kawałki, których słuchanie niechętnie przerywamy wysiadając z pojazdu. Zaradzić temu próbuje autor modyfikacji Mobile Radio. Po instalacji będziemy mogli włączać radio poza pojazdami, zupełnie jakbyśmy korzystali z przenośnego odbiornika albo mobilnej aplikacji. Pozycja obowiązkowa dla wszystkich melomanów.
Kia Stinger GT (v1.1A)
Być może oglądając niedawne mundialowe potyczki polskiej reprezentacji zdarzyło się wam odwrócić znudzony wzrok i spostrzec reklamę jednego ze sponsorów turnieju. Zza linii bocznej nieśmiało od czasu do czasu puszczała do nas oko Kia Stinger. Jeśli samochód zwrócił waszą uwagę, teraz możecie pojeździć nim w GTA V dzięki Aleksowi9581, który przeniósł odpowiedni model z Forzy Motorsport 7 i przygotował nowe tekstury. Zarówno bryła, jak i wnętrze wykonane są bardzo dokładnie - wystarczy rzucić okiem na screeny kokpitu, czy silnika. Perełka.
Pamiętajcie, że niektóre mody wymagają do instalacji lub działania dodatkowych narzędzi. Szczegółowe instrukcje znajdują się na podlinkowanych stronach. |
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 272 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 272 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|