Gość

Rejestruj

Taryfa ulgowa w GTA Online
napisany: 21.03.2016 · 22:33 · dodał: sdr
kategoria: Multiplayer · komentarzy: 5
Ostatnia aktualizacja dla GTA Online poza nową zawartością przyniosła również kilka usprawnień.

Większość z nas pewnie nie przegląda namiętnie logów zmian w grze po każdorazowym wydaniu łatki. Rockstar również niespecjalnie chwali się pomniejszymi usprawnieniami. Łatwo więc przegapić coś interesującego.

Wśród zmian przemyconych do GTA Online wraz z nowym asortymentem warsztatu Benny'ego, znajdziemy m.in. wzmiankę o tym, że gra powinna od teraz ładować się znacznie szybciej. Dotyczy to przede wszystkim tych "momentów" kiedy kamera zostaje zawieszona nad San Andreas. Zauważyliście jakąś poprawę?

Taryfa ulgowa w GTA Online
Kolejne usprawnienie to nowa opcja dostępna na ekranie śmierci. Od teraz, gdy zginiemy z ręki innego gracza, będziemy mogli zdecydować się na ukrycie postaci zarówno naszej jak i przeciwnika. Obaj gracze pozostaną dla siebie niewidoczni przez 2 minuty.

Aby jednak w ogóle móc skorzystać z nowej opcji trzeba spełnić dwa warunki. Po pierwsze nasz oprawca musi uśmiercić nas 3 razy w ciągu pięciu minut. Po drugie, nie możemy mu w tym czasie zadać żadnych obrażeń. Dopiero wtedy gra potraktuje nas jak ofiarę (losu ;)) i zaoferuje możliwość uwolnienia się od prześladowcy.

Jak więc widać, jest to opcja typowo obronna, przeznaczona dla spokojniejszych graczy, którzy niekoniecznie chcą wdawać się w bójki i reagować na zaczepki. Z drugiej strony czy tryb pasywny i ew. ucieczka do innej sesji nie były wystarczające?

sdr
napisany 22.03.2016 o godzinie 11:41
zobacz profil autora
Coś mi się wydaje, że porządnych zabezpieczeń to się już nie doczekamy w tej wersji GTAO...
chaos
napisany 22.03.2016 o godzinie 08:35
zobacz profil autora
Nie wiem jak to jest z tym stanem psychicznym, bo nie mam zwyczaju strzelać innym po plecach z ukrycia na otwartej sesji lub wysadzać ich z RPG siedząc na dachu :) Kiedyś zrobiłem rozwałkę osiągając najwyższy stopień poszukiwań, a wskaźnik stanu psychicznego ledwie się dźwignął. Chyba coś tu jest do poprawy... Mi chodzi bardziej o to aby zaostrzyć obecny system lub zawiesić nowego bata, który byłby karą dla olewających zasadę fair play.

No i grałoby się znacznie lepiej gdyby nie było pacanów używających trainerów czy modów. To że Rockstar z tym nic nie robi to już jest kompletna porażka...
sdr
napisany 22.03.2016 o godzinie 08:18
zobacz profil autora
> lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie mechanizmu, który informowałby innych graczy kto jest przyjaźnie nastawiony, a kto nie

To chyba "stan psychiczny" tak działa, te czerwone znaczniki gracza na mapie.
chaos
napisany 22.03.2016 o godzinie 08:00
zobacz profil autora
Wkurzają mnie lamerzy którzy nie widząc we mnie absolutnie żadnego zagrożenia ładują cały magazynek w plecy. Co prawda mam później niezły ubaw wysyłając na takowych ekipę z Merryweather lub innych graczy, ale z grubsza to szkoda na to pieniędzy. Tryb pasywny z kolei uniemożliwia branie udziału w różnych wydarzeniach trybu swobodnego, poza tym wydaje mi się że został stworzony po to, żeby ktoś na przykład spokojne mógł iść się odlać podczas gry. Dlatego myślę że lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie mechanizmu, który informowałby innych graczy kto jest przyjaźnie nastawiony, a kto nie. Taki mechanizm przewidywałby kary pieniężne lub RP za zastrzelenie niewinnego w otwartej sesji. Częściowo oberwałoby się również cziterom, ale na nich trzeba by zastosować znacznie większy bat.
kurzi_x86
napisany 22.03.2016 o godzinie 01:49
zobacz profil autora
A jakś antycheat?


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 128 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 128 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies