Gość

Rejestruj

Rockstar psuje steamowe San Andreas
napisany: 10.11.2014 · 19:17 · dodał: sdr
kategoria: San Andreas · komentarzy: 5
Tym z Was, którzy wczoraj uruchomili klienta usługi Steam zaciekawieni pobieraną w tle aktualizacją dla GTA: San Andreas, być może przemknęła przez głowę myśl o wspaniałomyślności Rockstar. Jakaż to bowiem musi być wspaniała firma, że wspiera swoje gry nawet blisko dekadę po premierze.

I owszem, pojawiła się łatka dla wersji ze Steama, i przynosi takie ulepszenia jak pełne wsparcie dla kontrolera Xboksa 360, i... tyle. Mało, ale jak na okres jaki upłynął od premiery i tak byłoby to godne pochwały. Byłoby gdyby nie to, że przy okazji łatka wycina z gry szereg innych elementów, a niektóre psuje.

Ze stacji radiowych wyparowało łącznie 17 piosenek (niektórzy mówią o 18). San Andreas nie wspiera też już rozdzielczości ekranu o proporcjach 16:9, a po włączeniu ograniczenia liczby klatek na sekundę gra nie przekroczy 25 fps. Na dokładkę stare save'y nie są kompatybilne z nową wersją przygód CJ'a, więc całą historię trzeba zaczyna na nowo. Tylko czy komuś będzie się chciało? To samo tyczy się zainstalowanych modów. Część z nich zwyczajnie przestała działać.

Jakby tego było mało wielu graczy zgłasza problemy ze stabilnością działania gry. O ile można jeszcze przełknąć braki w ścieżce dźwiękowej, które tłumaczone są wygaśnięciem licencji na wycięte utwory (choć i to kwestia dyskusyjna) o tyle sztuczne ograniczanie możliwości technicznych, czy niweczenie wysiłków fanów przez blokowanie starych zapisów stanu gry naprawdę trudno zrozumieć.

Najgorsze, że całego procesu nie można samodzielnie cofnąć. Usunięcie gry z dysku i ponowne pobranie spowoduje zainstalowanie już zaktualizowanej wersji GTA: San Andreas. Spokojnie mogą spać jedynie posiadacze wersji pudełkowej.

Co się stało Rockstar? :(

EDIT 21:00

Zapomniałem wspomnieć o łatce SilentPatch, którą stworzył Silent, użytkownik GTA Forums z Polski. Cofa ona większość niekorzystnych zmian wprowadzonych przez oficjalną aktualizację. Między innymi możliwy jest ponownie wybór natywnych rozdzielczości dla ekranów 16:9 oraz 5:4, framelimiter blokuje teraz grę na 30 fps, a starsze save'y i ustawienia powinny znowu działać. Dobra robota!

Dzięki za info leci do k5_ ;*Rockstar psuje steamowe San Andreas

kurzi_x86
napisany 11.11.2014 o godzinie 22:45
zobacz profil autora
No to wszystko by się teraz zgadzało.

Swoją drogą trochę poczytałem na temat tego patcha/modyfikacji od Silenta. Jeżeli ktoś nadal gra w San Andreas to generalnie warto to sobie wrzucić nawet jeśli nie jest to wersja gotowana na parze. Nasz rodak naprawił sporo błędów i przeoczeń Rockstara - za wzór została wzięta wersja PS2, która pod względem efektów graficznych wypada lepiej od pecetowej (więcej w temacie modyfikacji na gtaforums)... Przy okazji przypominam, że to nadal wersja testowa.
sdr
napisany 11.11.2014 o godzinie 22:17
zobacz profil autora
Czyli goście od konwersji GTA na urządzenia mobilne.
No to pięknie. iOS => X360 => PC -_-'
kurzi_x86
napisany 11.11.2014 o godzinie 13:36
zobacz profil autora
W ogóle teraz gdzieś doczytałem, że za tą aktualizację odpowiedzialne było studio War Drum.
sdr
napisany 10.11.2014 o godzinie 22:50
zobacz profil autora
Uzupełniłem newsa. Dzięki za przypomnienie :)
kurzi_x86
napisany 10.11.2014 o godzinie 19:48
zobacz profil autora
Od siebie dodam, że nieoficjalny patch o którym mowa była w shoutboxie działa doskonale. Full HD znowu śmiga.


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 264 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 264 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies