|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
W czasie trwającego jeszcze w San Francisco Game Developers Conference 2014 swoją prelekcję wygłosił Alastair MacGregor pełniący w Rockstar North funkcję głównego programisty dźwięku. Podzielił się on ze słuchaczami kilkoma ciekawymi faktami z produkcji Grand Theft Auto V.
Dowiedzieliśmy się m.in. jak w stosunku do GTA IV urosła liczba materiałów dźwiękowych wykorzystanych w grze. I tak dla przykładu: przy produkcji przygód Niko twórcy dysponowali około 20 tysiącami sampli oraz mniej więcej 50 godzinami muzyki i dialogów ze scen przerywnikowych. Linii dialogowych poza tymi scenkami (czyli np rozmowy przechodniów) było około 80 tysięcy. Mnóstwo!
A jak sprawa wygląda w przypadku GTA V? Gra jest pod każdym względem o wiele większa i bardziej złożona od poprzedniczki. Na potrzeby produkcji powstało 75 tysięcy sampli audio i prawie 90 godzin muzyki oraz cutscenek. Z kolei dodatkowych linii dialogowych jest aż 158 tysięcy!
Alastair zwrócił uwagę, że obie gry powstały na te same platformy, więc twórcy musieli włożyć wiele wysiłku w optymalizację, aby osiągnąć efekt jaki znamy. A robi on wrażenie. |
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 312 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 312 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|