|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Nie chcę zasłaniać zbytnio poprzedniego mega newsa, więc będzie krótko i treściwie.
Niejaki Joseph Bernstein z serwisu BuzzFeed postanowił dowiedzieć się jak powstawał jeden z największych i najbardziej szczegółowych otwartych światów w grze komputerowej, jaki powstał do tej pory. Mowa oczywiście o Los Santos i okolicach wzorowanych na południowej Kalifornii. W tym celu umówił się na wywiad z samym Aaron'em Garbut, który jest dyrektorem artystycznym studia Rockstar North w Edynburgu i który macza palce w GTA od 2001 roku. Józek do rozmowy przygotował się znakomicie, zaczął zadawać wnikliwe pytania, a owocem tego jest wywiad rzeka w którym dowiecie się jak powstawało od podstaw to wirtualne miasto, do którego większość z was przeprowadzi się 17 września. Niech zachętą do przeczytania stanie się ten cytat:
Wywiad w języku angielskim do przeczytania tutaj. |
I za tę dokładność kocham GTA :) R* :*
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 253 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 253 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|