Kilkanaście minut temu Rockstar Games opublikował kolejną edycję "Asked & Answered" czyli najciekawszych pytań od najwierniejszych fanów i wyczerpujących odpowiedzi. Nie będę owijał w bawełnę i pisał o pytaniach dotyczących Max Payne 3, gdyż jest wiele ciekawszych tematów do poruszenia. Skupię się tylko i wyłącznie na naszej ulubionej serii.
Użytkownicy pytali między innymi o to dlaczego Liberty City z Grand Theft Auto IV różniło się od tego, które widzieliśmy w trójce, dlaczego Niko nie mógł zasiąść za sterami samolotu, poruszono także temat podejmowania decyzji w grze, pytano czy Vice City i GTA3 pojawią się w sklepiku Xbox Live, czy filmik który krąży od paru miesięcy po sieci jest prawdziwy czy fałszywy, no i co w końcu z tym Grand Theft Auto V? Minęło już przecież parę dobrych miesięcy, a Rockstar Games dalej na ten temat milczy. Skandal, no!
Ale po kolei. Głównie ciągle rozwijająca się technika, możliwości sprzętowe i oczekiwania graczy sprawiły, że miasta w serii wyglądały tak jak wyglądały. Tworząc Grand Theft Auto III w 2001 roku Rockstar skupił się na stworzeniu niewielkich terenów bazujących na Nowym Jorku, Detroit czy Baltimore. Nie umieszczono jednego dużego miasta. Niedługo później, przy produkcji Vice City zaczęto eksperymentować i przenosić rzeczywiste miejsca do gry. Grand Theft Auto IV było ogromnym projektem - na potrzeby gry, z dbałością o najmniejsze detale skonwertowano niemal cały Nowy Jork. Wszystko po to, aby gracz czuł się dobrze i swobodnie.
Nawiązując do podejmowania decyzji za głównego bohatera - Niko, czyli motywy pt. "ugoda czy zemsta", "zabij lub puść go wolno", "zabij Playboya X lub Dwayne'a" - gracz doskonale wiedział jaką ścieżkę obrać. Dodatkowo także znał myśli protagonisty, co czasami utrudniało dokonywanie wyboru. Odpowiadając na to ciekawe pytanie Rockstar Games uważa, że ostatnie słowo zawsze należało do gracza i gracz decydował, nawet jeśli niezgodnie z sugestiami i oczekiwaniami protagonisty. Różne warianty rozgrywki sprawiały, że gra nie była schematyczna oraz liniowa, gdyż decyzje, które gracz podejmował miały wpływ na późniejsze wydarzenia w grze.
Odnośnie braku samolotów i małego wyboru maszyn latających odpowiedź jest prosta. Mimo że był to pierwszy raz gdy Rockstar umieścił tak duży otwarty świat w grze, Liberty City z Grand Theft Auto IV było za małym obszarem aby gracz mógł sobie swobodnie polatać. Ale bez obaw, latanie powróci w nadchodzącym tytule z dużą mapą.
Jest też smutna wiadomość dla właścicieli konsoli Microsoftu. Na chwilę obecną Rockstar Games nie ma planów wydania Grand Theft Auto III i Vice City w Xbox Live Marketplace.
Skoro już tyle wytrzymaliście i przeczytaliście to wszystko, pora zacząć publikować odpowiedzi na pytania związane stricte z Grand Theft Auto V. Projekt ma się dobrze. Ekipa nie próżnuje i cały czas pracuje nad grą, która jest naprawdę ogromna. Pragną oczywiście przeprosić ze długie oczekiwanie, które może być frustrujące, lecz to wszystko przecież dla dobra fanów! To nie tak jak myślicie, że R* nie szanuje i nie odpowiada na pytania zniecierpliwionych graczy. Informacji związanych z V nie ma z dwóch powodów - po pierwsze na fali jest teraz Max Payne 3, a po drugie Rockstar nie może sobie pozwolić na publikację skrawków informacji o grze, która ciągle jest przecież w produkcji i wiele się może zmienić. Tak więc filmik, o którym wspomniałem na początku jest nieprawdziwy. Na potwierdzone i prawdziwe informacje przyjdzie jeszcze czas. Tak samo jak na więcej screenów i być może jakiś zwiastun.
Całość artykułu możecie przeczytać klikając w link powiązany. |
Wygląda słodko.
Aczkolwiek 1 screen - po pierwsze coś nie jest to takie aż wyraźne i gładkie, a jak już ktoś wspomniał - ja bym dał natężenie ruchu +40% co najmniej.
2 SS' też doprowadza mnie do śmiechu, jak Was. Te skiny manekiny chyba wyrwali z lumpeksu. :D
Ale generalnie miasto prezentuje się WYŚMIENICIE i już czuję, że stracę z kilka milionów godzin ze swojego życia, na tak przezajebi... NO:)
|
Palmy pewnie będą z MC LA ;)
|
Ja tam na grafikę ogólnie nie narzekam. Sama w sobie zła nie jest, choć o wygląd palm powinni się bardziej postarać.
|
Bwahaha +1 :D
No ludzik z drugiego screena wygląda tak jakby był zaprojektowany w 1999 roku.
|
fernando -> wiem, mam tak codziennie w autobusie na uczelnię.
|
Jak się przyjrzeć to np ludzie wyglądają tragicznie :D
|
Dokładnie, metzen. Ja tam szczerze mówiąc walę grafę, dla mnie wystarczy by była schludna, przejrzysta i czytelna. Wg mnie nawet grafika z SA, VC czy III nadal ma swój urok i mimo, że nie posiada tekstur HD jest w pełni do przyjęcia i cieszy oko ;)
|
Ja nie rozumiem, co ludzie mają przeciwko grafice z IV - jasne, ma swoje słabe strony, ale ogólny efekt miażdży suty. Ludzie zapominają, że grafa to nie tylko modele, tekstury i filtry, ale też design, gra świateł i kolorystyka.
|
pamiętajmy ze to beta... poza tym gra ma wyjść jeszcze na bieżącą generacje konsol. Jak dla mnie wyglada to calkiem ***iaszczo
|
Nosz kur** nareszcie coś nowego. Wg mnie to dobrze, że grafika nie różni się zbytnio od tej w IV. Przynajmniej jest nadzieja, że V poleci na moim blaszaku.
|
Wybierz stronę: 1 2
|