|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Widzieliście animacje twarzy w L.A. Noire? Robią wrażenie, prawda? Jest szansa, że ta sama technologia zostanie użyta w kolejnym GTA.
Brendan McNamara, szef Team Bondi - studia które stworzyło L.A. Noire uważa, że chłopaki z Rockstar mogliby wykorzystać rewolucyjną technologię MotionScan również przy nagrywaniu animacji twarzy aktorów podkładających głos pod bohaterów następnej dużej odsłony GTA.
Tak, wydaje mi się, że rozważają to w przypadku każdej z gier. O ile "L.A. Noire" jest olbrzymią grą, to "Grand Theft Auto" jest niesamowicie olbrzymi, więc masz wszystkie problemy z obsadą, która musi nagrać całe mnóstwo linii dialogowych i tego typu rzeczy.
Oczywiście chcielibyśmy i zapraszamy ich do skorzystania z MotionScan, ale jeśli uznają, że to nie będzie odpowiednie i że zechcą wykorzystać technologię w innej grze, to też będzie w porządku.
-- tłumaczenie gry.onet.pl
A jak Wy byście widzieli tak realistyczną mimikę w Grand Theft Auto? |
Ja jestem przeciwny. O ile w LA Noire rozpoznawanie twarzy aktorów było całkiem fajne i jak najbardziej usprawiedliwione, konwencja "szarych, zwykłych ludzi" nie pasuje do GTA. Bo GTA potrzebuje dużo bardziej charakterystycznych i przerysowanych postaci.
|
'To Team Bondi już się pogodził z R*? Wszystko fajnie, tylko według mnie to może się potem odbić na wymaganiach, jeżeli zrobią grę na PC. '
a myślisz, że 'naszpikowane' pamięcią konsole by sobie z taką grą poradziły, skoro jej wymagania na nowoczesne pecety byłyby wygórowane? tymbardziej by spadła płynność animacji w newgenach... jeżeli peestrójka uciągnęła noire to pc tym bardziej sobie poradzi. ;)
|
No nie pogodzili się z tego co wiem i raczej Rockstar ewentualnej kontynuacji L.A. Noire nie wyda, ale wykorzystanie (odpłatne) fajnej technologii to zupełnie inna sprawa. Osobiste smuty nie mają nic do interesów ;)
Co do wymagań to za kilka miesięcy okaże się jak L.A. Noire działa na pecetach. Wtedy będziemy mieć rozeznanie czego mniej więcej spodziewać się z połączenia RAGE + MotionScan.
|
To Team Bondi już się pogodził z R*? Wszystko fajnie, tylko według mnie to może się potem odbić na wymaganiach, jeżeli zrobią grę na PC.
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 283 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 283 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|