|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Tak to jest, że jeśli przez dwa tygodnie nie ma o czym pisać, to wysyp materiałów na newsy trafia się jednego dnia.
Posiadacze pecetowych wersji GTA IV i Episodes from Liberty City mają możliwość (a w zasadzie obowiązek jeśli mówimy o logowaniu się do systemu Live) zaktualizowania swojej gry, bowiem na dzień dzisiejszy przypadła premiera kolejnego, siódmego już patcha oznaczonego odpowiednio numerkiem 1.0.7.0 w przypadku czwórki i 1.1.2.0 dla EFLC. Lista poprawek nie jest zbyt obszerna, toteż możecie się z nią zapoznać poniżej:
GTA IV
v1.0.7.0
- usunięto błąd związany z przezroczystością liści na drzewach
- usunięto błąd blokujący możliwość wrzucania klipów do bazy RGSC w przypadku użycia w nich niektórych utworów
- usunięto błąd spowalniający gameplay w momencie zbliżania się do wody
- dodano możliwość zmiany klawisza wykonującego detonację bomby
EFLC
v1.1.2.0
- usunięto błąd związany z przezroczystością liści na drzewach
- usunięto błąd blokujący możliwość wrzucania klipów do bazy RGSC w przypadku użycia w nich niektórych utworów
- usunięto błąd spowalniający gameplay w momencie zbliżania się do wody
- usunięto błąd który spowalniał grę w momencie wejścia do łodzi w misji Sexy Time
- dodano możliwość zmiany klawisza wykonującego detonację bomby
- odseparowano plik odpowiedzialny za ustawienia w grze, już więcej nie koliduje z tym używanym przez podstawową wersję Grand Theft Auto IV |
Czy komuś jeszcze oprócz mnie z***any live wywala błąd "Nie można pobrać aktualizacji [blablabla] błąd 0X8015190A"?
|
I jeszcze długo nie będa potrafili. Więcej wyciskali z niej naukowcy.
|
Gry na Xboksa pisze się praktycznie tak samo jak na PC. Dlatego deweloperom, którzy dopiero zaczynają z konsolami łatwiej napisać coś na Xboksa 360 niż na PS3 i dlatego często/czasem wersje gier na X'a są ładniejsze niż na PS3 mimo, że w tej drugiej drzemie rzekomo większa moc. Bo co z tego, że konsola jest potężna skoro twórca gry nie potrafi jej wykorzystać? :)
|
Wbrew pozorom porobno gry na Xboxa pisze się równie łatwo co na PC więc nie widzę usprawiedliwienia dla wydawania niepełnowartościowego produktu. I bardziej mam na myśli RDR niz GTA.
|
No wiesz fan, mnie się wydaje, że po prostu od kiedy developerzy mogą łatać gry konsolowe, to coraz mniej przykładają się przed premierą do testów. Nie mówię tu już nawet o grach na pecety. Chociaż z drugiej strony może się przykładają, tylko że gry osiągnęły już takie rozmiary, że naprawdę trudno zadbać o każdy detal. Łatwiej poprawić przed premierą to co się najbardziej rzuca w oczy, a resztę wyłapią ludzie i wtedy będzie się łatało resztę. Szkoda tylko, że przez takie podejście gra często wcale nie osiąga doskonałości i jest poprawiana latami.
|
wg mnie Niko i przyjaciele (Johnny i Luis) to najbardziej spatchowane gta, nawet III nie ma tylu patchów co IV i DLC do niej, co do obecnego patcha, to faktycznie, zainstalowałem patcha i już mi nie spowalnia gry w czasie tej misji
|
Nolajfa ;> Jeszcze nie ma, ale powinien się pojawić. W sumie nie sądzę by się czymś te łaty różniły... :P
|
Na stronie R* go nie ma.. Nie lubię ściągać przez tego gównianego łindołs lajfa..
|
Shit, ubiegłeś mnie ;> Jak widać, cały GTG team aż bije się o temat na niusa :P
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 121 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 121 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|