Gość

Rejestruj

Przyszłość GTA
napisany: 25.08.2009 · 19:07 · dodał: sdr
kategoria: GTA V · komentarzy: 3
Dziś mam dla Was kolejną porcję przepowiedni dotyczących przyszłości serii Grand Theft Auto. Tym razem nie jest to jednak analityczne wróżenie z fusów w stylu "kolejny dodatek wyjdzie w przyszłym roku", tylko lekko refleksyjny post na blogu Deana Longmore'a z Gamasutry. Autor zastanawia się w swoim tekście jak twórcy GTA zamierzają wybrnąć w przyszłości z sytuacji, w której gra zaczyna robić się monotonna. Drugim aspektem, który obejmują przemyślenia jest kwestia braku spójności w systemie wartości (chciałem uniknąć rymu, ehh) jaki wyniknął w GTA IV. Dlaczego Niko raz zabija hordy zalewających go przeciwników, a za chwilę ma decydować czy oszczędzić jedno życie? Jak to pogodzić, aby wyglądało sensownie i nie pozbawiło gry "tego czegoś"? Zachęcam do lektury.

Farmer
napisany 28.08.2009 o godzinie 10:55
zobacz profil autora
Moim zdaniem Niko byłby bardzo fajnym gościem, ale w pewnym momencie robi się brutalną maszyną do zabijania i już zdecydowanie odpada argument "dla dobra rodziny".
icetique
napisany 25.08.2009 o godzinie 21:32
zobacz profil autora
Bo są pionki i gracze. Niko zastanawia się przy odwaleniu gracza. Tutaj w grę wchodzą indywidualne zasady zależne od sytuacji: czy ktoś, kto mnie zdradził, ma zginąć? Czy ktoś, kto wyruchał moją żonę ma zginąć? Czy żona też ma zginąć? I takie tam.
Patryk
napisany 25.08.2009 o godzinie 20:54
zobacz profil autora
Wielokrotnie był poruszany ten temat, nawet w felietonach _R. Ale kwestia braku spójności w systemie wartości jest faktycznie ciekawa, niby to oczywiste, a nigdy się nad tym nie zastanawiałem i nie doszedłem do wniosku, że takowej faktycznie brakuje.


Wybierz stronę: 1

Obecnie serwis przegląda 383 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 383 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies