|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Dawno nie pojawiał się na GTG żaden nius z cyklu Next GTA. Nie jest to może nic na miarę zapowiedzi kolejnej części serii, ale zawsze coś.
Pewien użytkownik forum poświęconego konsoli Wii, bierze regularnie udział w badaniach sondażowych, przeprowadzanych przez firmy z branży elektronicznej rozrywki. Jedno z ostatnich pytań tak go zaintrygowało, że postanowił się nim podzielić z innymi. Dotyczyło ono systemu wyboru ścieżki, dobrego lub złego zachowania głównego bohatera serii GTA.
Czy uważasz, że Grand Theft Auto zyskałoby na wprowadzeniu systemu "karmy" lub mechanizmu "dobra" i "zła", który pozwoliłby wpływać Ci na ogólny rozwój postaci wybierając dobre lub złe zachowania, przy czym wybory te miałyby wpływ na dalszy rozwój wydarzeń w grze? Przy odpowiedzi proszę rozważyć jedynie ideę bycia "dobrym" lub "złym" a nie jak takie rozwiązanie mogłoby zostać wprowadzone.
- via Polygamia
Oczywiście nie ma co robić szumu. Nie wiadomo po pierwsze czy to w ogóle prawda, a po drugie czy pytanie faktycznie jest autorstwa Rockstar Games. Może po prostu konkurencja próbuje wywęszyć patent na nowy element rozgrywki? W każdym razie sprawa skłania do przemyśleń i dyskusji. W GTA IV twórcy dali nam możliwość podejmowania decyzji w mniej lub bardziej kluczowych momentach gry. Czy kolejna część sagi pójdzie właśnie w tę stronę? Co Wy na to? |
Taaak... i następne GTA będzie ważyć 25gb :/
|
zgadzam sie z sdr, w sumie tyle linijek całego kodu by musiało byc że taki plik by zaczął trochę ważyc hehe ;D
|
Lazlow, może być nawet w każdej misji, ale to powinno odbywać się bardziej "w tle". Teraz gra wywala dupny komunikat - "zabij lub pozwól żyć". A możnaby zrobić tak, że sam podejmujesz decyzję bez żadnego monitu. Ofiara prosi o łaskę to darujesz albo dobijasz. Fakt, że wtedy pewnie większość osób z automatu wybierałaby opcję 2, bo nie wiedziałaby, że wyjście pierwsze też zaliczy misję ;P Ale czemu nie spróbować. Boss zleca nam zabójstwo, my puszczamy ofiarę, a mimo to dostajemy $$. Ktoś zauważa ofiarę, boss się dowiaduje, mamy u niego przejebane. I już fabuła leci inaczej. Pozostaje jeszcze kwestia algorytmów. Ile różnych dróg programiści musieliby wziąć pod uwagę? To nie takie proste.
|
A ja myślę, że po jakimś czasie tak naprawdę mielibyśmy tylko 2 ścieżki ukończenia gry a reszta była by powtórką z rozrywki. No ale mimo wszystko trochę rozczarował mnie system decydowania o czyimś życiu- tyle było o zrzucaniu z dachu itd. a tak naprawdę te decyzje były bez znaczenia. A szkoda- fajnie było by gdyby wprowadzili system z Wiedźmina- do połowy fabuła taka sama a później trzeba było zdecydować do kogo się przyłączamy- system był na tyle fajnie zmontowany, że grę przeszedłem 3 razy co oprócz GTA jeszcze mi się nie zdarzyło ;]
|
dlaczego nie? wedlug mnie to byloby ciekawe bo pozniej mozna by po kilka razy przechodzic fabule nie nudzac sie ^^
|
Byle by z tym nie rpzesadzili, że podejmować decyzje mielibyśmy co drugą misję...
|
szkoda że niebyło w ankicie jeszce paru innych opcji :D
|
hehe dobre to by było, wybierac sobie fabułę xD
|
Wybierz stronę: 1
|
Obecnie serwis przegląda 303 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 303 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|