|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
Że problemy z polskim Games for Windows Live są to chyba nikomu przypominać nie trzeba. Co więcej, nie trzeba też mówić, że takowego... nie ma. Wszyscy znają też chyba podstawową metodę ominięcia tego problemu - zalecana przez rodzimy oddział Microsoftu rejestracja konta GfW i dołączonego do gry klucza Live "na inny kraj". Sprytne. A co jeśli... polskie wydanie gry zostało takiego klucza pozbawione? No tak, wtedy mamy dopiero problem.
Dlaczego o tym piszę? Wiecie, że tryb multiplayer wbudowany w GTA IV PC udostępniany będzie w oparciu właśnie o GfW Live. I może niektórzy z Was wiedzą, że dokładnie tak samo działa to w przypadku np. wydanej ostatnio gry Fallout 3. Sęk w tym, że fani wspomnianej produkcji - jak się spodziewacie - klucza Live w pudełkach z grą nie znaleźli. Wiele osób zaniepokoiła ta sytuacja. W związku z tym Cenega, jako wydawca zarówno nowego Fallouta jak i Grand Theft Auto IV wydała szybko oświadczenie:
Grand Theft Auto IV na PC zostanie wydanie w Polsce na równi z premierą światową. W grze znajdzie się oczywiście klucz multiplayer do Games for Windows. Jednocześnie uspokajamy, iż polscy gracze będą mogli bawić się wraz z innymi kolegami i koleżankami na całym świecie przez Internet. O dalszych szczegółach dotyczących polskiego wydania tej jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku będziemy informować na bieżąco w kolejnych komunikatach prasowych.
Kamień z serca? Na to wygląda. Pewności jednak chyba nie nabierzemy aż do momentu, w którym otworzymy pudełko z grą i sami się przekonamy o jego zawartości. |
chyba nie zrozumiales pytania. przeciez do innych gier ktore maja wbudowany multi tez wychodza mody, ktore moga np dodawac nowe tryby gry.
|
Bo wątpie, że będą tak zaawansowane - dadzą nam kilka trybów do wyboru i tyle. Max graczy też pewnie będzie kilkanaście.
|
pytam sie dlaczego wedlug ciebie nie bedzie modow do wbudowanego multiplayera?
|
Już widzę rzesze infantylnych pseudoaktorów Role Play podniecających się trybem tej rozgrywki w IV..
|
Ale do wbudowanego multi nie zrobisz se wypasionych map czy takich mega rozbudowanych typu system roleplay. Nie dostawisz obiektów itd, a z takim typu SA-MP czy MTA masz ogromne możliwości. A że mają one wady typu synchronizacja - nie ma nic idealnego.
|
A imo te amatorskie MP już nie mają sensu. No, chyba że Rockstar podbił limity graczy na sesję tylko do 20 ;p To wtedy chowa się przed takim IV-MP ze 100 slotami.
|
Ja bym się tym nie przejmował zbytnio. MTA będzie pracować nad takim projektem tak samo team SA-MP już wykupił domene iv-mp.com. I chyba fajniejsze będą te multiplayery od twórców SA-MP czy MTA niż te wbudowane.
|
Z książeczki brak albo stosownego zapisu w niej. Mogliby globalnie rozwiązać problem, żeby takie sytuacje się nie powtarzały.
|
Wybierz stronę: 1 2
|
Obecnie serwis przegląda 416 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 416 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|