GamesRadar opublikował ciekawy wywiad z rockstarowskimi specami od oprawy dźwiękowej: Matthew'em Smithem, Craig'em Connerem i Will'em Mortonem. Panowie zdradzili troszkę informacji dźwiękach otoczenia w Liberty City oraz o tym, dlaczego stzały broni są tak doskonałe w porównaniu do poprzednich części serii.
· Dźwięki samochodu są różne - dźwięk klaksonu dochodzący z tunelu w odległości 100 metrów jest inny od tego, będącego obok.
· Mamy około 4500 różnych dźwięków w grze, które są połączone w 19 tysięcy różnych kombinacji.
· Na pojedynczy strzał wpływa około 10 czynników, którymi są m.in. głośność, typ otoczenia i odległość.
· 740 osób użyczyło swojego głosu w grze. Przeczytali łącznie 80.000 linijek tekstu, znacznie więcej niż teksty głównego bohatera (7 tyś. linijek).
W artykule obejrzymy także 8 nowych screenshotów. Niestety w niezbyt zadowalającej jakości. |