Gość

Rejestruj

Informacje z Gamestar 04/08
napisany: 29.02.2008 · 21:35 · dodał: chaos
kategoria: GTA IV · komentarzy: 25
W najnowszym wydaniu niemieckiego magazynu growego pojawia się interesująca zapowiedź Grand Theft Auto IV. Poniżej zamieszczam najciekawsze informacje z tekstu, przetłumaczone na nasz piękny polski język.

· To wcale nie taka trudna sprawa przekonwertować wersję gry z X360 na PC!
· Główne zagadnienie gry to dorobienie się przyzwoitej sumki dolarów. Oraz zemsta na pewnym facecie, który w Serbii przysporzył Nikolasowi wielu kłopotów, a następnie uciekł do Ameryki.
· W Liberty City można napotkać billboard reklamujący piwo "Pisswater" (tłumacząc luźno na nasz język: "Szczochy").
· Zdobycie szóstej gwiazdki WL skutkuje wyjazdem wojska na ulicę. Powracają helikoptery żandarmerii, oraz czołgi.
· Podczas gry Niko zdobywa doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.

diter96
napisany 02.03.2008 o godzinie 18:08
zobacz profil autora
Mi się wydaje że z jakiś tydzień po premierze zapowiedzą wydanie na PC pod koniec roku .Mi nie zależy czy zagram w czerwcu (wtedy bym kupił) czy 25 grudnia.
Norjaz
napisany 01.03.2008 o godzinie 21:09
zobacz profil autora
ta konwersje latwo zrobić ale i tak na wersje na pc poczekamy 5 miechów... ;/
pop
napisany 01.03.2008 o godzinie 20:05
zobacz profil autora
sdr
Święta racja. Konwersje z 360tki są naprawdę niezoptymalizowane. Pamiętam Lost Planet - świętna gra z piękną grafiką, ale okupiona jakimi wymaganiami... Topowa 8800 ultra nie daje rady z hdtivikami (mowa oczywiście o najwyższych rozdzielczościach). Niemniej jednak, z nieciepliwością czekam na czwóreczke w wersji pc, jest to coraz bardziej realne.
Marcin
napisany 01.03.2008 o godzinie 13:54
zobacz profil autora
A ja 1 maja wyjeżdżam na majówkę. :-)
bim
napisany 01.03.2008 o godzinie 10:41
zobacz profil autora
Ehhh, a ja akurat urodzinki mam 6 maja i pewnie sobie poczekam te kilka dni na GTA iV :(
Roger
napisany 01.03.2008 o godzinie 01:18
zobacz profil autora
Tak pips, gdy będziemy mieli maksymalną umiejetnosc w prowadzeniu pojazdów, to nasz pojazd zmieni się w K.I.T.T. i będziemy mogli robić nim wszystko.
sdr
napisany 29.02.2008 o godzinie 23:52
zobacz profil autora
@pips: nie na dwóch kołach tylko jak się wóz lepiej prowadzi (w sensie wygodniejsze sterowanie w wyniku nabytego 'doświadczenia') to można precyzyjniej wycelować rozpędzony wóz w ciasną uliczkę między budynkami. na początku, gdy przyciski na padzie są 'nadwrażliwe' może to nie być takie proste :>

a co do konwersji z x360... ehh. ja liczę na wersję przepisaną dla pc. programiści mieli wystarczająco dużo czasu (i wciąż go mają), tym bardziej że wersja na xklocka jest już raczej od dawna gotowa. poza tym wiecie jakie są konwersje - przede wszystkim niezoptymalizowane, przez co zawyżane są potem wymagania systemowe, a po tym co widzę na screenach to te pecetowe wcale nie muszą być takie wielkie. amen.
Whis
napisany 29.02.2008 o godzinie 22:58
zobacz profil autora
O jejku ale wy macie problemy... Napisał że wcisnąć się w wąską uliczkę czyli może na dwóch kołach albo normalnie jakimś driftem szybko wjechać a policja może walnąć w budynek :X W realu tak samo osoba która pierwszy raz wsiadła za kółko nie jeździ jak jakiś rajdowiec który może ***zielać na dwóch kółkach xP
unobserved
napisany 29.02.2008 o godzinie 22:57
zobacz profil autora
tzn. że auto łatwiejsze jest w prowadzeniu. ;)
krukpl
napisany 29.02.2008 o godzinie 22:43
zobacz profil autora
chaos - nie rozumiem za bardzo Twojej wypowiedzi - "można łatwiej wcisnąć się w wąską uliczkę przy dużej prędkości". Czyli co, auta się skurczą? :o

A jeżeli chodzi o GTA na PC - to, że łatwo by było przekonwertować ją z X360 i na odwrót jest wiadome (via Gears of War, Prey, Quake 4 etc.), bardziej chodzi o to, czy Rockstar CHCE to zrobić.


Wybierz stronę: 1 2 3

Obecnie serwis przegląda 418 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 418 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies