|
|
Gość
Rejestruj |
|
|
|
|
W niemieckim Computerbild-Spiele pojawiła się pięciostronicowa zapowiedź IV. Tekst zawiera w sobie kilka nieznanych wcześniej informacji oraz 11 nowych screenshotów. Oto wszystkie nowinki:
· Akcja gry osadzona jest w 2008 roku,
· System WASTED! powraca bez zmian - gdy pasek energii dojdzie do zera, to Niko zostaje przeniesiony do najbliższego szpitala, z którego wychodzi następnego ranka, już bez posiadanych wcześniej broni,
· Aby wejść do auta wystarczy nacisnąć jeden przycisk. Ponowne jego naciśnięcie, kiedy Niko siedzi już w samochodzie, powoduje odpalenie silnika,
· Bohater podczas jazdy na motorze nosi kask,
· Kule zostawiają widoczne ślady na elementach otoczenia,
· Elizabetha to jeden z najbardziej cenionych handlarzy narkotyków w Liberty City.
I skany - warto obejrzeć: #1, #2, #3, #4, #5.
Serdeczne podziękowania dla Freezer89 za publikację skanów! |
Szkoda, że system włamywania do samochodu będzie zależał tylko od jednego przycisku. Zapowiadali, że trzeba będzie szybę wybijać lub jakieś kabelki łączyć, a tu nic. Ehh...
|
Po co kwestionować jak, kiedy i skąd Niko będzie zakładał kask, to najmniej istotne...
Jestem zadowolony z wieści. Ja tez uwielbiałem możliwość odpalenia i zgaszenia silnika samochodu. Cieszyłbym się gdyby nakładanie kasku przez Niko było jakkolwiek drobno zanimowane, tak jak mówił kothka.
|
skoro będzie nosił przy sobie cały arsenał broni to może nosić też kask
|
Niko będzie miał w swojej "wielkiej kieszeni" kask podręczny :D
|
'na ulicy to nikt przecież nie będzie wywalać ziomka z motoru i jeszcze kasku po nim zdejmować'
: DDD juz sobie to wyobrazam.
|
Dla mnie to głupota z tym kaskiem, ja to bym zrobił tak że: na poboczu jakiś motorek co stoi z tyłu ma kask położony albo na kierownicy i gdy chcemy nim pojeździć to niko chwyta kask i wkłada na głowę, a na ulicy to nikt przecież nie będzie wywalać ziomka z motoru i jeszcze kasku po nim zdejmować dlatego na kradzionych motorach bym nie dawał kasku :X
|
@żyłka
to zabieramy mu też kask...
@kothka
z jednej strony masz racje, ale z drugiej R* stawia na największy realizm prawdziwego świata...
|
Mało realistyczne? A serduszka czy kamizelki kuloodporne lewitujące w powietrzu w każdym zakamarku San Andreas to realizm 'pełną gębą'? To tylko gra, a nie real-life, dlatego pewne uproszczenia są wręcz konieczne. :-)
|
no ok ale jesli ukradniemy komus maszyne na ulicy?
|
Niko zawsze pod pachą będzie miał kask i jak będziemy wsiadać na motor to go zakłada? chyba nie...
Zawsze, kiedy wsiądziemy na motor, to Nikowi będzie się pojawiać na głowie kask, ot tak? mało realistyczne...
Do kazdego motoru będzie przyczepiony gdzieś z tyłu kask, i jak Niko będzie chciał się przejchać motorkiem, to będzie go zakładał? to chyba najbardziej prawdopodobne...
|
Wybierz stronę: 1 2
|
Obecnie serwis przegląda 154 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników Razem: 154 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 ·
Ostatnio przyjęty: dablon
|
STATYSTYKI »
|
|
|
|