W grudniowym numerze Playstation Magazine znalazł się - oprócz recenzji - inny artykuł traktujący o GTA: Vice City Stories. Opisuje on wszystkie 10 trybów multiplayera, jakie znalazły się w grze!
Podobnie jak w przypadku GTA: Liberty City Stories, również w VCS będzie można natknąć się na przeróżne bonusy. Będą to: Niewidzialny Radar, Powiększone Obrażenia, Dodatkowe Życie, Natychmiastowa Naprawa Wozu oraz Lepsza Przyczepność. Mają one na celu umilić oraz uławić zabawę podczas gry wieloosobwej. Wszystkie dostępne tryby opisane są poniżej:
Vice City City Survivor: Zwyczajny deathmatch (każdy na każdego) albo team-deathmatch (drużynowo).
Street Rage: Wyścigi w stylu Midnight Club, tym razem na ulicach Vice City.
Protection Racket: Drużynowa obrona swojego terytorium, bądź atak na obszar przeciwnika. Jeśli atakujesz, musisz zniszczyć - za pomocą wyrzutni rakiet - cztery auta należące do wroga.
Taken for a ride: Należy zdobyć auto przeciwnika i odwieźć je do swojej bazy.
Tanks for the memories: Każdy gracz stara się przejąć jedyny czołg na mapie. Osoba, która najdłużej wytrzyma za sterami czołgu, wygrywa. Pozostali gracz uzbrojeni są w wyrzutnie rakiet i próbują wysadzić pojazd.
Hit List: Jeden z graczy jest 'naznaczony', pozostali są łowcami. Zadaniem 'naznaczonego' jest jak najdłuższe zostanie przy życiu. Nie widzi on innych graczy na radarze i nie może długo przebywać w wozie. Wygrywa osoba, która przeżyje najdłuższy okres czasu.
Grand Theft Auto: Uczestnicy zarabiają pieniądze za zdobycie określonego pojazdu i dostarczenie go w wyznaczone miejsce.. Zniszczenie auta równa się mniejszemu zarobkowi. Wygrywa gracz, który skończy z największą sumą na koncie.
Might of the Hunter: Tryb podobny do opisywanego wcześniej - Tanks for the memories. Za pomocą wyrzutni rakiet trzeba zestrzelić gracza lecącego Hunterem. Punkty zdobywa się za zestrzelenie helikoptera, bądź - jeśli jest się pilotem - za zabijanie graczy przebywających na ziemi. Jeśli odleci się Hunterem za daleko, pojazd przekazywany jest komuś innemu. Hunter zaznaczony jest na radarze jako ikonka białego helikoptera.
Empire Takedown: Gracze dzielą się na dwie drużyny, a następnie każda otrzymuje własny biznes. Wygrywa drużyna, która wysadzi lokum przeciwnika. Po podłożeniu ładunku włącza się zegar, który pokazuje czas pozostały do wybuchu. Zespół podkładający ładunek nie może dopuścić, aby drużyna przeciwna go rozbroiła. Jeśli bomby nie uda się zlikwidować przed upływem czasu, budynek wybucha i zadanie dobiega końca. W przypadku kiedy rozbrojenie bomby powiedzie się, wszystko zaczyna się od początku.
V.I.P. R.I.P.: W skład pierwszej drużyny wchodzi V.I.P. oraz jego obrońcy, zaś druga to grupa atakująca. Na początku, pierwszy zespół musi zebrać pięć teczek. Po zdobyciu jednej, pojawia się kolejna i tak w kółko. Kiedy wszystkie pięć znajdzie się w posiadaniu V.I.P.'a, na radarze pojawia się miejsce ucieczki. V.I.P. musi zrobić wszystko, aby dojechać tam bez szwanku, zaś zespół atakujący czyni wszystko, aby do tego nie dopuścić. Wygrywa ten zespół, który zrealizuje postawiony mu cel.
Zapowiada się naprawdę smakowicie.
· Zobacz skan!
Korzystając z okazji, postanowiłem napisać nowy dział dotyczący GTA: Vice City Stories - Multiplayer. Po premierze gry, zostanie on uzupełniony nowymi informacjami. A tymczasem zapraszam do przeglądania!
Podziękowania dla gamerzworld za informacje oraz skany! |