Gość

Rejestruj

Solucja
napisany: 23.11.2005 · dodał: Marcin
kategoria: GTA LCS · wyświetleń: 28916
Intro

Misja: Home Sweet Home
Nagroda: Brak

Opis: Witam w Liberty po raz drugi. Standardowo – startujesz na Portland, przemysłowej części miasta. Po gadce z szefem, jedź, wraz ze swoim wspólnikiem, do kryjówki. Wejdź do środka i przebierz się (ikonka z koszulką), następnie wracaj do auta. Zawieź teraz Vinnie’go do jego biura, gdzie dostawać będziesz swoje kolejne misje.

V - Vincenzo Cilli

Misja: Slacker
Nagroda: $100

Opis: Na początek coś mało wymagającego – wystarczy, że pojedziesz po dilera i zawieziesz go do klienta, który natychmiast potrzebuje towaru. Więcej opisywać tego zadanka nie będę, bo tak naprawdę nie ma co. Szybko i łatwo zarobione pierwsze pieniądze. Szkoda, że malutko, ale później będzie lepiej. :)


Misja: Dealing Revenge
Nagroda: $500

Opis: Vinnie nie lubi konkurencji, szczególnie jak biega o dragi, więc czas się zająć konkurencyjnymi dilerami. Skieruj swe kroki do Chinatown i obij twarzyczkę trzem gangolom Syndykatu. Prawdopodobnie do dyspozycji będziesz miał tylko swoje pięści, ale jeśli masz coś innego tym lepiej – pójdzie szybciej. Śmierć trzeciego przeciwnika kończy misje sukcesem.

Misja: Snuff
Nagroda: $500

Opis: Najpierw jedź do Ammu-Nation, aby odebrać broń – pierwsza sztuka jest za darmo. Teraz udaj się na budowę. Czeka cię przeprawa z czterema, uzbrojonymi gangsterami, jednak są oni w dalekiej odległości i zanim dobiegną, powinieneś ich sprzątnąć. Na koniec zostaje ziomek z telefonem komórkowym. Zastrzel go i zabierz mu jego zabaweczkę. Po rozmowie, wsiadaj do autko i jedź do P’n’S, czyli pospolitego lakiernika. Zmień kolor wozu i ciesz się kolejnym zarobionym szmalem.

Misja: Smash And Grab
Nagroda: $1.000

Opis: Ludzie Vinnie’go wpadli w tarapaty, trzeba im pomóc! Wpierw skombinuj jakiś czteroosobowy wozik i jedź na stację benzynową, gdzie to uwięzieni są twoi kompani. Na miejscu nie zabijaj policjantów, szkoda czasu i nerwów. Po prostu, przez lukę w blokadzie, podjedź pod Mafiozów i ruszaj do P’n’S. Staraj obrać sobie najkrótszą drogę, bo przy 3 gwiazdkach gliny rozstawiają kolczatki – a jazda z przebitymi oponami nie należy do najprzyjemniejszych. Po zmianie koloru lakieru, gnaj do portu – kolejne zadanie zakończone!

Misja: Hot Wheels
Nagroda: Brak

Opis: Ajć... Toni się wściekł na Vincenzo za to, że ten go za bardzo wykorzystuje. Podjedź do pobliskiego Trenton i cyknij niespotykaną dotąd bryczkę – Banshee. Niestety, gliniarze skapnęli się o co biega i teraz nie dadzą Ci życia. W takim razie jest jedno wyjście – lakiernik. Po przemalowaniu autka, udaj się na dzielnicę Mafii. Odbierz telefonik i... przejedź się na pobliskie złomowisko. Czemu? A no wynikły pewne niedomówienia ze zleceniodawcą przez co Toni wkurzył się ostatecznie. Nie dziwię mu się. Wjedź na żółtym marker i opuść bryczkę uprzednio się z nią żegnając. :)

J – JD O’Toole

Misja: Bone Voyeur
Nagroda: $500

Opis: Pora na zlecenia od gościa łudząco podobnego do Big Smoke’a z San Andreas. Zaczynasz od odebrania pieniążków od jego dziwek. Pracują one w dzielnicy Red Light District. Po prostu pojeździj po okolicy i zabierz kasę od kilku panienek. Przy okazji, niektóre trzeba będzie obronić przed napalonym klientem, ale to nie problem, nie? Na wszystko masz parę godzin, więc wyrobisz się bez najmniejszych kłopotów.

Misja: Don In 60 Seconds
Nagroda: $500

Opis: Coś oryginalnego – odwieź Salvatore’a do domu. No co, szef też może się zabawić, nie? :) Jednak gliny wyczaiły co się dzieje i nie przepuszczą takiej okazji płazem. Z 2 gwiazdkami podjedź do znajdującego się ulicę dalej lakiernika i przemaluj bryczkę, poczym przetransportuj Dona do jego willi. Przy okazji, ten, poprosi cię o małą przysługę. Nie można nie skorzystać... :)

Misja: A Volatile Situation
Nagroda: $1.000

Opis: Sindaccos przygotowują się do ataku na Mafijne kasyno, trzeba temu zapobiec. Jeśli masz mało amunicji to dokup trochę, przyda się. Po zaopatrzeniu się w odpowiedni sprzęt, ruszaj pod budynek i czekaj. Nie możesz dopuścić, aby dwie bomby zostały podłożone, w innym wypadku kasyno po prostu wybuchnie. Wrogowie przyjeżdżają w trzech turach, w każdej coraz lepiej uzbrojeni. Najlepiej ustaw się niedaleko wejścia, bo tam właśnie podkładane są ładunki. Zawsze kiedy przeciwnik kucnie przed drzwiami, zestrzel go czym prędzej. Resztą się nie przejmuj, zajmą się nimi ochroniarze. Na koniec przybędzie ciężka artyleria – van nafaszerowany trotylem. Kiedy zatrzyma się przed budynkiem, od razu do niego wsiądź i odstaw parę metrów – tak aby wybuch nie uszkodził konstrukcji. Nie przejmuj się, że ciężarówka tak wolno się porusza, to zamierzony efekt. :) Na jej przemieszczenie masz 20 sekund. No, czas planować zemstę...

Misja: Blow Up ‘Dolls’
Nagroda: $1.000

Opis: Kontratak na rodzinę Sindaccos. Chwytaj byle jaki wóz i udaj się do speca od ładunków, 8-Ball’a. Po zainstalowaniu bomby, przemieść się pod siedzibę wrogiego gangu. Wjedź na placyk, taranując napaleńców z kijami. Ustaw auto na markerze i zmykaj daleko – dopóki gra nie każe Ci przestać. :) Potem kliknij guzik na detonatorze i patrz na efektywne bum. Zemsta jest słodka... ;>

C – Ma Cipriani

Misja: Snappy Dresser
Nagroda: $500

Opis: Jeśli wróciłeś już do miasta i się trochę rozkręciłeś to wypadałoby odwiedzić mamuśkę. :) Będzie ona zła na ciebie, że się do niej, podczas tego wyjazdu, nie odezwałeś i zacznie gadać ci, że niejaki Giovanni Casa, właściciel sklepu w Chinatown, jest o wiele lepszy od ciebie. Duma Toni’ego tego znieść nie może i musisz coś z tym zrobić! Najlepiej udowodnić mamusi, że Casa to zwykły zboczeniec. Najpierw podjedź do domku po aparat, a następnie udaj się w okolice sklepu. Teraz musisz śledzić Casa'ę, nie podjeżdżaj zbyt blisko (aby cię nie wyczaił) oraz nie poruszaj się za wolno, żeby go nie zgubić. Kiedy zabierze panienki, śledź go nadal, aż zjedzie z drogi, do jakiegoś parku. Po cut-scence, opuść pojazd, podejdź troszkę do przodu i spróbuj zrobić zdjęcie. Z zapełnioną kliszą, wróć z powrotem do swojej kochanej mamusi... :)

Misja: Big Rumble In Little China
Nagroda: Brak

Opis: Nie masz co robić? To powkurzaj Triadę. :) Mamusia twierdzi, że boisz się Chińczyków - Tak być nie może! Jedź do Chinatown – skopać trzeba dwie grupki. Najpierw zajmij się vanem – poobijaj go trochę, a gdy ‘rybne dupki’ wyjdą z auta zabij drani! Druga partia stoi w alejce bez możliwości wjazdu pojazdem. Nie są jednak jakoś specjalnie uzbrojeni, mają tylko kije. Zabawa fajna – szkoda tylko, że za darmo...

Misja: Grease Sucho
Nagroda: $1.000

Opis: Coś co lubi pewnie większość z was – wyścigi. Samochód jakim się będziesz ścigał jest dowolny, polecam jednak Kurumę, bądź Mafia Sentinela. Auta wrogów to nic specjalnego – Stalliony i jakieś dziwadło. Tym dziwadłem jedzie twój cel, którego masz się pozbyć – pan Sucho. :) Wyścig wiedzie dookoła Portland, ale przeciwnicy jeżdżą jakby w nocy byli na jakimś mocno alkoholowym party. Cały czas się o coś obijają. Jeśli dobrze władasz gałką – załatwisz sprawę szybko. W momencie zajęcia pierwszego miejsca, wyścig się kończy, a tobie pozostaje zdjąć tylko konkurenta. Pojeździj trochę za nim, postrzelaj i wysadź w powietrze – tyle razy to już robiłeś. ;]

Misja: Dead Meat
Nagroda: $500

Opis: Po tym jak zrobiłeś Casie fotkę, ten nie chce płacić za ochronę! Podjedź pod jego sklep, a następnie zabierz do fabryki w Trenton pana Giovanni'ego. Tam trzeba się pobawić z nim w ‘kotka i myszkę’. Mimo, że gość waży z 200 kg. biega szybciej od ciebie. :) Kiedy się zmęczy i przykucnie, obejdź go od tyłu i zacznij naparzać siekierą. Trzy ciosy i leży... Czas uciekać – niestety w towarzystwie glin. Wsiadaj więc do białego vana i pędź do P’n’S, a następnie odwieź gościa do sklepu – tyle tylko, że w kawałkach.

Misja: No Son Of Mine
Nagroda: Brak

Opis: Ups... Tego chyba nikt się nie spodziewał – matka Toniego wyrzekła się swojego syna! Mało tego – kazała go skasować. Oczywiście, on nie podda się bez walki! Łap shoutgun’a i zacznij rozwalać Zabójców (Przypominających trochę słynnego łysola z kodem kreskowym na karku...). Najpierw tego na schodach (uważaj na granat!), potem zdejmij tych z ulicy. I czekaj, czekaj na kolejne partie. Najlepiej nie wychodź poza murek, bo stanowi on dobrą ochronę. Staraj się celnie strzelać. Zakończ żywot wszystkich napastników i leć po misję do ‘władcy’ Portland – Salvatore’a Leona.

P.S.: Od tej pory, co jakiś czas, Zabójcy Mamuśki będą próbowali się ciebie pozbyć. Pokaże się wtedy odpowiedni tekst na ekranie. Bądź czujny!

S – Salvatore Leone

Misja: The Offer
Nagroda: $500

Opis: Na początek pracy dla szefa musisz skumać się z p. Hopper. W tym celu jedź do portu. Co się jednak okazało? Panienka nie chce z tobą gadać. Mało tego, wpadasz w pułapkę. Przed sobą masz jeden cel: uciekać! Pozbaw życia czterech panów z kijami i gnaj w stronę wyjścia. Po drodze zabijaj kolejne ofiary. Po przekroczeniu granicy portów, ujrzysz ‘Mission Passed’. Argh, te baby!

Misja: Ho Selecta!
Nagroda: $500

Opis: Przygód portowych ciąg dalszy. Tym razem musisz odwieźć dziweczki Salvatore’a na imprezkę właśnie do doków. Bierz jakąś czterodrzwiową bryczkę i pojeździj po okolicy – panienki przetransportuj w dwóch turach – po trzy w każdej. Zawsze bierz te, które są akurat po drodze. Masz kilka godzin, ale bez problemu się wyrobisz – przynajmniej powinieneś... ;>

Misja: Frighteners
Nagroda: $1.000

Opis: Trza troszkę postraszyć kumpli Hopper. Zlokalizuj jedno z trzech aut, zajedź mu drogę, wywal gościa i strzel mu w twarz. Tak samo uczyń z drugim, jednak ten będzie próbował cię ominąć. W takim razie albo wysadź mu samochód albo wyrzuć go z pojazdu w trakcie jazdy. Polecam drugą opcję, ponieważ i tak przeciwnicy jeżdżą wolno, poza tym trochę naboi szkoda. A co z ostatnim delikwentem? Tego już nie wolno zabijać, bo Salvatore nie chce się aż tak narażać. Musisz tylko go przestraszyć – wyrzuć z auta i bij go do momentu dopóki nie zacznie uciekać w popłochu. To wystarczająca nauczka...

Misja: Rollercoaster Ride
Nagroda: $1.000

Opis: W końcu przyszedł czas na samą p. Hopper. Podjedź pod budynek jednej ze stacji radiowych, gdzie czeka na nią jej kierowca. Pozbaw go życia i przebrany wsiadaj do limuzynki. Teraz cała filozofia polega na tym, aby pasażerkę przestraszyć. Polecam skakać z dużych wysokości, czyli robić tzw. Unique Jumpy. Mimo że ‘pasek strachu’ maleje to po takim przeżyciu nie powinien. :) Problem tylko w tym, że takie autko łatwo zniszczyć lub po prostu wywalić do góry kołami – polecam skoczyć po drodze do lakiernika. Na koniec, zawieź babkę na północ Portland. Z Tonim lepiej nie zaczynać... :)

Misja: Contra-Banned
Nagroda: $1.000

Opis: Wiem, że doków w Portland masz już serdecznie dość, ale trzeba kolejny raz się tam wybrać. Jednak nie samemu – bierz czterodrzwiowy wóz i podjedź po trzech Mafijnych ziomów, na pewno się przydadzą. W porcie wjedź na żółty znacznik i czekaj na Miguel’a i jego bandę. Kiedy się w końcu zjawi rozpocznie się strzelanina, na dodatek w to wszystko wplączą się gliny. Nie przejmuj się jednak tym – twój cel to Patriot. Kiedy Miguel w końcu skiśnie bierz wóz i uciekaj do najbliższego P’n’S. Po drodze chwyć jeszcze gwiazdkę, aby było prościej. Na koniec odstaw autko do garażu Salvatore’a.

M – Maria

Misja: Shop ‘Til You Strop
Nagroda: $100

Opis: Czas na zadanka od Marii. Żywiołowa babka, żona Salvatore’a. Na początku ma ochotę na okradanie sklepów – proszę bardzo. :) Wsiadajcie do auta i wio do pierwszego celu. Ups... Coś chyba nie wyszło – trzeba zwiać przed glinami. Całe szczęście, że to tylko jedna gwiazdka, po jakimś czasie sama zniknie. Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, aby odwiedzić po drodze lakiernika. Jak się jednak okazuje, Maria nie popuszcza łatwo i każe się podwieźć w kolejne miejsce. Tu jest jeszcze gorzej, sprzedawca wybiega z shoutgun’em, a na koncie trzeci poziom poszukiwań. To chyba wystarczająco zniechęciło twoją towarzyszkę i prosi o odwiezienie do domu. Jeśli chcesz, zrób to razem z policją na ogonie – i tak po zakończeniu zadania wszystko wróci do normy...

Misja: Taken For A Ride
Nagroda: $500

Opis: Maria potrzebuję prochów, a ma je diler, do którego ją czym prędzej zawieź. Co się jednak okazało? Syndykat zastawił pułapkę i dziewczynę porwał. Ty, dzielny Toni, oczywiście masz ją ratować. Auto przeciwnika kręci się w kółko, wystarczy je trochę obić, ewentualnie przyfaszerować ołowiem. Kiedy wrogowie opuszczą wóz po prostu ich zastrzel, a następnie przetransportuj Marię z powrotem do domu.

Misja: Booby Prize
Nagroda: Brak

Opis: Musisz wziąć udział w wyścigu i pokazać na co cię stać. Potrzeby jest motor – PCJ’a znajdziesz przy willi Salvatore’a. Ustaw się na starcie i ruszaj! Wszyscy są na Sanchezach, z których praktycznie nie spadają, ale jadą stosunkowo wolno, więc już od początku powinieneś utrzymać prowadzenie. Pierwsze miejsce powoduje pozytywne zakończenie misji. Widać jednak iż Maria woli Wayne’a. :)

Misja: Biker Heat
Nagroda: $1.500

Opis: ‘Widać jednak iż Maria woli Wayne’a. :)’ – tak zakończyłem opis poprzedniej misji. To już przeszłość, ponieważ owy Wayne z Marii już zrezygnował. Nie, tego płazem puścić nie można. Ruszaj do Chinatown w celu wypełnienia zemsty. Byłego faceta swojej ‘przyjaciółki’ zastaniesz w towarzystwie kumpli. Rozpraw się z nimi szybko, podnoś leżącą broń i ruszaj w pościg na podstawionym motorku. Przeciwnika najlepiej zestrzelić, a zrobisz to bez większych kłopotów podjeżdżając na dostateczną odległość. Wydaje się trudne, ale jest wykonalne, zapewniam. :) Mianowicie, Wayne co jakiś czas na chwilę zwalnia, głównie długich na prostych. Wykorzystaj ten moment, aby go zwalić z motoru i tym samym pozbawić życia. Kolejne utrapienie z głowy...

Misja: Overdose Of Trouble
Nagroda: Brak

Opis: Zastajesz Marię w nienajlepszym stanie, mówi że potrzebuje zap’a. Twierdzi, że znajdzie go w okolicach Mostu Callahan. Znajdź jakiś środek transportu (polecam samochód) i jedź we wskazane miejsce. Okazuje się, że dziewczyna się pomyliła. Zamiast pożądanej rzeczy, trafiasz na gang Wayne’a, który bezzwłocznie rusza w pościg. Jednak nie bój się – jeśli masz auto powinieneś czuć się bezpieczny. Kolejnym miejscem, w którym prawdopodobnie znajduje się zap jest osiedle na Hepburn Heights, jednak tu też ‘zimno’. Dalej udać się trzeba do domu Marii, a na końcu do miejsca zamieszkania Salvatore’a. I tam jest koniec – nie tylko misji, ale również jako takiej znajomości z Marią. Przynajmniej na razie...

J – JD O’Toole, ciąg dalszy

Misja: Salvatore’s Salvation
Nagroda: $1.500

Opis: Zastajesz JD’a bardzo zdenerwowanego, z początku nie można za bardzo załapać o co biega. Nie ma się jednak co dziwić grubemu alfonsowi – Salvatore został porwany! Wybiegaj szybko na ulicę i podążaj za autem, które doprowadzi cię do bandytów. Teraz uwaga – chodzi o to, aby przejąć wóz, w którym przewożony jest szef Mafii, zanim przestępcy zawiozą go na złomowisko. Ja przejąłem pojazd od razu na początku, po prostu zastawiłem alejkę, z której wyjeżdżał, wyciągnąłem kierowcę i odjechałem. Jeśli ktoś chce to zrobić inaczej to proszę bardzo, ja polecam mój wariant. :) Na koniec zawieź boss’a na północ Portland.

Misja: The Guns Of Leone
Nagroda: $3.000

Opis: Salvatore się wkurzył - Chce przejąć dzielnicę osobiście. Szczęśliwie się jednak złożyło iż JD o wszystkim dowiedział się wcześniej i istnieje szansa na uratowanie boss’a z opresji. Biegnij szybko na dach, łap snajperkę i ustaw się w wyznaczonym miejscu. Cała sztuka polega na celnym strzelaniu we wrogów, pamiętaj że jeden celny strzał wystarczy. Jeśli nie pasuje ci dokładne mierzenie możesz zeskoczyć na dół i załatwić gangolów ‘tradycyjnym’ sposobem. Decyzja zależy od ciebie. Na koniec przyjedzie dwóch policjantów, ale to już nie kłopot, prawda?

Misja: Calm Before The Storm
Nagroda: $1.000

Opis: Niejaki Massimo próbuje przekabacić na swoją stronę inne gangi, nie można na to pozwolić. Jedź do willi Salvatore’a, masz na to niecałe dwie godziny. Od momentu kiedy wiedziesz na żółty marker, musisz podążać za helikopterem. Pierwszy jego cel to Hepburn i spotkanie z Diablosami. Tutaj niestety nic nie zdziałasz, trzeba śledzić pojazd dalej, aż do momentu kiedy wyląduje na dachu w okolicy Chinatown. Wejdź nań czym prędzej i rozpocznij jatkę. Do rozwalenia trochę masz, więc bądź ostrożny. Powolutku zacznij zdejmować ludzi z Triady stojących na górze. Kiedy skończysz, pozbieraj pukawki i schodź na dół. Będzie tu na ciebie czekała kolejna partia, tym razem, wraz z policjantami. Staraj się nie atakować zbyt nachalnie, poczekaj aż przeciwnicy sami przyjdą w twoim kierunku. Na koniec musisz uciec glinom – ale od czego jest lakiernik? ;>

Misja: The Made Man
Nagroda: $1.500

Opis: JD ma stać się jedynym posiadaczem klubu ze striptizem, do szczęścia brakuje tylko ostatniego spotkania z Salvatorem. Grubasek się naprawdę przejął i nieźle odwalił. :) Wsiadaj więc, wraz z kompanem i alfonsem, do bryczki i ruszaj na złomowisko. Po drodze zabić trzeba płatnych zabójców wynajętych przez Syndykat. Bułeczka z masełkiem – zatrzymujesz wozik, wysiadasz, strzelasz, zabijasz i ruszasz w dalszą drogę. Na miejscu dojdzie do pewnej przykrej sceny, która zakończy się śmiercią, bądź co bądź, dobrego DJ’a. Trzeba jeszcze zataić ślady zbrodni wrzucając ciało do wody. Odwieź swojego kompana do domu, a czarną robotę musisz wykonać sam. Ruszaj więc w stronę głównego wejścia do doków (tam gdzie stoją strajkujący robotnicy), rozpędź bryczkę i parę metrów przed krawędzią wyskocz z rozpędzonego auta. Problem z głowy. Aaa... Podczas wożenia ciała po mieście ujrzeć nagle możesz dwie gwiazdki na swoim koncie, których nie da się w żaden sposób pozbyć. Dzieje się tak dlatego, ponieważ gliny wyczają o co biega. Nie przejmuj się jednak – oszukiwałeś ich już tyle razy...

V – Vincenzo Cilli, ciąg dalszy

Misja: The Portland Chainsaw Masquerade
Nagroda: $3.000

Opis: Ooo… Coż za niespodzianko. Vinnie chce zgody? Coś tu nie tak, no ale czemu by nie zaryzykować? ;> Ruszaj więc w, bądź co bądź, nietypowe miejsce, bo do środka wielkiego transportowca. Złaź na dół po schodach, we wnęce w ścianie łap kamizelkę, przyda się. Oczywiście, Vincenzo się nie zjawił, przysłał za to w prezencie paru, mało towarzyskich Mafizozów z ładnymi i lśniącymi piłami. Niestety, zadowolonym z takiej niespodzianki nie można być i trzeba się jej pozbyć. Kamera w czasie akcji ustawia się pod nietypowym kontem, tak żebyś widział jak najwięcej. Na początku wykończ z dwóch/trzech zabójców i uciekaj. Na całe szczęście, panowie sprintem biegać nie umieją, więc kiedy znajdziesz się w odpowiedniej odległości to odwróć się, wykończ kilku i dalej biegnij przed siebie. Po paru takich rundkach, wszyscy w końcu padną. Możesz także ukrywać się za skrzyniami co da Ci trochę czasu. Jeśli jednak oberwiesz troszkę podnieś jedno z serduszek. Na koniec zostaje sam sprawca całego zamieszania – zabij go szybko i sprawnie przy użyciu czegoś cięższego, choćby AK. Ma on bardzo dobrą celność strzałów, więc nie podchodź zbyt nonszalancko. Kiedy twój konkurent wykrawawi się na śmierć, zwiewaj na zewnątrz...

S – Salvatore Leone, ciąg dalszy

Misja: Sindacco Sabotage
Nagroda: $1.500

Opis: Diablosi się coraz bardziej rozkręcają, tym razem zachciało im się Mafijnego Hepburn Heights. Sal prosi cię o pomoc w bronieniu dzielnicy. Misja zaczyna się w momencie, gdy członkowie waszego gangu dostają już nieźle po tyłeczkach. Ruszaj więc jak najpędzej na miejsce i ratuj ziomali. Zabijaj wszystko co ma nad sobą czerwoną strzałkę, do tego bardzo pomocny jest radar w lewym, dolnym rogu. Jeśli nie będziesz tracił zbytnio dużo czasu na bieganie to powinieneś się wyrobić za pierwszym podejściem. Staraj się też od czasu do czasu zbierać pukawki przeciwnika, mogą ci uratować życie. I nie tylko tobie...

Misja: The Trouble With Triads
Nagroda: $1.500

Opis: Sal chce żebyś udał się w pewne miejsce i odebrał jego kasę. Chodzi o fabryczkę nad morzem. Czeka cię tam (nie)miła niespodzianka – Triadzie się nudzi widocznie i postanowiła troszkę powysadzać. Zadanko jakie musisz wykonać polega na zebraniu pieniążków z palących się ruin. Po drodze ukatrupić trzeba paru ‘rybnych przyjaciół’. Oba te wyzwania nie są trudne, jednak pamiętać trzeba o unikaniu ognia. Po uzbieraniu całej sumki zawieź ją Sal’owi.

Misja: Driving Mr. Leone
Nagroda: $4.000

Opis: Salvatore ma już widocznie dość tych wszystkich potyczek z gangami, chce się jak najszybciej wynieść z Portland. Oczywiście ty masz mu w tym pomóc. Wsiadaj z nim do jakiegoś samochodu (może być też motor, jednak ja polecam czterokołowca) i udaj się do portu morskiego na północy Portland. Czeka tam miła niespodzianka – glinyyy... Natychmiastowy obrót o 180 stopni i silne naciśnięcie na pedał gazu – w stronę Mostu Callahan. Mimo iż nie został on jeszcze otwarty to i tak musisz z niego skorzystać. Wjedź na tę niedokończoną budowlę omijając pachołki i wykonaj efektowny skok nad wielką wyrwą. Teraz sprawa prosta – podążaj w kierunku lokum, które Salvatore ci z przyjemnością udostępni...

Taaak, witamy na Staunton!


Wybierz stronę: 1 2 3

Obecnie serwis przegląda 142 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 142 · Najwięcej (7125): 07.06.2015 · Ostatnio przyjęty: dablon
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies