Będę niegrzeczny ale ja bym poszedł inną drogą. Zrealizuj wizję i wtedy pytaj o uwagi, ponieważ jeżeli będzie tyle pytań o nową stronę i propozycji to nowa wersja pojawi się za 10 lat. :)
Nie jestem specjalnie marudny i jak dla mnie to może być wszystko na stronie, co nowe a przede wszystkim wygląd. Uważam że trzeba iść z czasem, żeby nie zostać w tyle. Kikoo jest tego najlepszym przykładem – bardzo prosta, minimalna i czytelna strona – większość teraz idzie w tym kierunku. Dobrze że GTG podoba obecnym użytkownikom ale już chyba wizualnie postarzała się mocno i to jest już ważne aby nabrała innego kształtu. Na pewno mile bym widział taki paseczek na górze jak tutaj gdzie znajdowałby się właśnie avek i link do edycji profilu, suma kaski itd. Pasowałoby delikatnie poszerzyć stronę i zwiększyć niewiele czcionkę. Poukładać wszystko, aby strona była bardziej przejrzysta. I co jeszcze ważne - zmiana galerii. Bardzo małe są zdjęcia a do tego brak nawigacji.
Dobrze wiem(y) że przed Dawidem bardzo trudne zadanie, ciężko jest każdemu dogodzić a nawet jak się postara i tak ktoś go zjedzie za coś. :P
Pips napisał: Dext, celownik można powiększyć w opcjach wyświetlania/ekranu, zmień celownik z prostego na złożony. R2 się tylko strzela, L2 namierzasz przeciwników. Fakt, w IV wystarczyło kogoś namierzać za pomocą L2 i za pomocą analoga - lewo/prawo, zmieniało się cel, tutaj to nie działa. Sam gram na "domyślnym GTA", lecz włączając na chwilę sterowanie wspomagające, różnicy nie zauważyłem, tzn. brak tych zmian przeciwników analogiem, powróciłem do domyślnego GTA. Najlepszy patent jaki odkryłem to namierzyć przeciwnika L2, strzelając do niego R2 gdy mamy większą grupę przeciwników to nie przestajemy strzelać i palec wciąż spoczywa na R2 a tylko puszczamy celowanie L2 i zaraz wciskamy, wtedy po zabiciu przeciwnika, celownik automatycznie udaje się do kolejnego a my mamy ciągły ostrzał i już tak nie przeszkadza przeskakiwanie między przeciwnikami jaki był w IV. Kradzieże aut bywają ale dla poszczególnych ludzi, po fabule warto zagłębić się w przeglądarkę i dołączyć do programu epsilon, między innymi dla nich będzie trzeba sprowadzić pięć pojazdów. Ja mówię, że ta gra jest ogromna i zanim zacznie się po niej jechać że coś jest nie tak to wypadało by zrobić 100% w grze lub wbić platynę czy zebrać wszystkie osiągnięcia. Co do tej grafiki to jak dla mnie jest wyjątkowo ładna, gra dostała nawet wygładzanie na poziomie x2aa, porównując IV do V to jest ogromna przepaść, bo GTA powinno się tylko z poprzednikiem porównywać, ta seria nigdy nie grzeszyła ładną grafiką w stosunku do obecnych gier na rynku ale V mimo to łamie ten stary schemat i z nie jednym wielkim tytułem mogła by się spokojnie zmierzyć. Konsola w V mi się jeszcze ani razu nie zawiesiła, jak spotka cię to ponownie to nie odłączaj jej od prądu bo to ostateczność, zwykle wystarczy przytrzymać guzik zasilania aż do usłyszenia sygnału dźwiękowego, wtedy konsole w bezpieczny sposób zrestartuje. Jedyny raz w historii mojego PS3 było tak że konsola tak się ścięła że nie reagowała nawet na guzik włączania, wtedy potraktowałem jej odcięciem poprzez sieć.
Jeżeli chodzi o celowanie, to pomyliły mi się oznaczenia, chodziło mi własnie o L2, ale w sumie już się przyzwyczaiłem bez wspomagania, poza tym chcąc zlaliczyć strzały w głowę, łatwiej mieć swobodny celownik. W przypadku grafiki w IV a tej w V to owszem jest kolosalna różnica, szczególnie to widać na większym TV, mój kuzyn po tym jak zobaczył wizualnie grę jest zachwycony panoramą na miasto w dzień i w nocy. Konsola, niestety to była ostateczność, ponieważ też nie reagowała na nic i trwało to długo. ;)
@unobserved Jedyny problem to blokowanie koła po uderzeniu, ale bez problemu można dojechać na felgach. :P
Dla mnie gra jest na bardzo dobrym poziomie. Trochę przypomina San Andreas, nawet podobny model zniszczeń, gdzie elementy po zgięciu odpadają (i lepiej niż w IV – samochody to nie plastelina). Model jazdy jest dobry, w poprzedniej części za bardzo bujało wozami. Jedna rzecz, jaka przeszkadza to celowanie, celownik jest za mały i do tego R2 nie blokuje celu. Brakuje też większych atrakcji, jak w GTA: SA, jak kradzież pojazdów i wstawianie ich na łódź (chyba, że nie dotarłem do odblokowania tego elementu). Mam cichą nadzieję, że kolejna odsłona będzie miała miejsce w dalszej części mapy SA: Las Venturas. Od grafiki nie ma co oczekiwać dużo, w końcu sprzęt jest już starszy (PS3) i do tego jednak jest to konsola a gra jest bardzo rozbudowana. Oby wersja na PC była pod tym względem lepsza… a mam taką nadzieję. Wczoraj moja gra dostała strasznej zawiechy, znikło wszystko, został pojazd, który w końcu się zawiesił. Konsoli nie dało się wyłączyć, tylko poprzez odcięcie jej prądu. ;P
Nie wyjdzie na next geny. Fakt faktem od bardzo dawna już gra jest w produkcji i na pewno nie była przygotowana również na PS4. Można byłoby sobie pograć w nią na PS4 i może działała by płynniej lecz jak wiadomo SONY jasno poinformowało że PS4 nie będzie kompatybilna wstecz, również do gier pobranych a działających na PS3... i tak będziemy wkrótce w mieszkaniach zawaleni konsolami, juz teraz przez brak kompatybilności mam PS2 / PS3 i wkrótce dojdzie PS4... dodatkowo jak również informują PS5 gdzieś tam w przyszłości ma obsługiwać UHD oraz chcą rezygnować z gier na nośnikach (miało to nastąpić już teraz, lecz uznali że to za wcześnie). Tak więc pewnie dojdzie kolejna :P
Sagem MY X1 - sprzedany
Sony Ericsson T290i
Siemens CX70 - posiadam ale nie korzystam
Sony Ericsson K800i - posiadam ale nie korzystam
Samsung Galaxy I7500 - posiadam i obecnie korzystam
Ja grałem w 2 na PSX, i DRIV3R oraz Paralell Lines na PS2 i 3 było by naprawdę dobre gdyby dopracowali. Driv3r szybko przeszedłem, ale jedna misja mnie zablokowała na 2 tyg. xD (ale z tego co wiem to akurat z nią ogólnie problemy są) a PL przeszedłem w 3 dni ;D
Driver: San Francisco to piąta odsłona głównej serii Driver, która od zawsze stawiała na widowiskowe pościgi i liczne inspiracje filmowe. Za stworzenie produkcji odpowiada studio Ubisoft Reflections (znane kiedyś jako Reflections Interactive), które w przeszłości opracowało między innymi takie tytuły jak Shadow of the Beast i Destruction Derby.
Piąta odsłona Drivera powraca do korzeni marki i rozgrywa się w kilka miesięcy po wydarzeniach znanych z trzeciej części serii (Driv3r), w finale której policjant John Tanner zmierzył się ze złym Jericho. Wskutek tej konfrontacji Tanner trafił do szpitala i zapadł w śpiączkę. Zadaniem gracza będzie udzielenie pomocy bohaterowi i przeprowadzenie go przez senne wyobrażenia o rzeczywistości. Tak skonstruowana fabuła pozwoliła twórcom na nieco więcej swobody i możliwość zastosowania zupełnie nowych, dynamicznych rozwiązań.
W grze zasiadamy za kierownicą charakterystycznego samochodu Tannera i ruszamy do największego wirtualnego miasta w historii gatunku (San Francisco, 209 mil kwadratowych), aby wykonać szereg zadań i rozprawić się ostatecznie z Jericho. Innowacyjność gry zawiera się w systemie Shift, który sprawia, że główny bohater może wcielać się w różne postacie, a więc w praktyce przełączać między samochodami/osobami. To pozwala zastosować mnóstwo pojazdów podczas pojedynczej misji i w dużym stopniu dynamizuje rozgrywkę. Shift został odpowiednio ograniczony – nabijamy go wykonując efektowne ewolucje.
Wcielanie się w różne postacie i szybka zmiana samochodów otworzyły pole do popisu dla autorów i samych graczy. Przykładowo, biorąc udział w pościgu możemy przełączać się między różnymi policjantami, a nawet przygotować nieoczekiwaną zasadzkę na uciekiniera (korzystając z ciężarówki jadącej z naprzeciwka). System pozwala monitorować najbliższą okolicę z lotu ptaka, a nawet obserwować całe miasto z dużej wysokości. W tych trybach przeglądamy parametry samochodów i szukamy nowych zadań oznaczonych ikonami.
Powyższe nowości w mechanice rozgrywki zostały podparte ogromną ilością samochodów, których w finalnej grze jest grubo ponad sto. Każdy z nich został stworzony na oficjalnej licencji i odwzorowany z dbałością o szczegóły (także w kwestii kokpitu i wnętrza). Gracze ścigają się po zatłoczonych ulicach, wąskich alejkach oraz szutrowanych drogach. Tak szeroki przegląd nawierzchni i warunków oferuje właśnie San Francisco, które twórcy nieco skompresowali (aby podróże nie były zbyt nużące). Ważnymi elementami zabawy są również rozbudowany model jazdy oraz system zniszczeń.
Cechą wyróżniającą grę jest rozmach i ogromne miasto, które przygotowali autorzy. Do tego należy dodać filmowy charakter wielu scen – inspiracją dla deweloperów są niezmiennie klasyczne obrazy (Italian Job, Ronin). Fanów dobrej muzyki nie zawiedzie też ścieżka dźwiękowa, zawierająca kilkadziesiąt starych i nowych utworów. Wszystkie powyższe elementy, czyli przede wszystkim system Shift, obowiązują również w multiplayerze, który został podzielony na kilka trybów rozgrywki. (GryOnline)
No przewyższa, ale się opłaca. A tego typu reczy się nie kupuje co chwilę.
Co do SONY miałem taką historię że po pół roku po kupieniu, mojemu bratu przestała czytać płyty wieża SONY i sprzedał kumplowi za 200PLN xD Jak się potem okazało... ten kolega tylko przeczyścił laser i już po problemie xD
No wiesz Pips właśnie teraz bardzo pod uwagę biorę ONKYO CS-545 [zobacz Dlatego też że ma stację dokującą na iPod + USB Jest wersja 645 ale ona dodatkowo odtwarza DVD a mi to nie potrzebne.
Wiem że jestem stary OK xD już nie dobijaj no xD
A tak poważnie to po prostu co miałem na kasetach, to już na CD mam i kasety poszły do kosza bo niektóre nie działały.
Jak pisał poprzednio sdr, najlepiej zrób format i zainstaluj na nowo system. Ehh kurcze a za tego torrenta bym Cię za uszy wytargał :P ciężko wspomóć producentów za to że Ci taką fajną grę wydają? :P
No przede wszystkim możliwość tankowania samochodów. Było by ciekawe, zwiewasz i nagle koniec benzyny xD. Dobrze by było (widziałem to w jednej grze) iż zamiast dawać dwie wersje samochodu typu Cabrio (z dachem i bez), lepiej dodać możliwość składnia i rozkładania owego "okrycia" xD no i zima... i powrót rowerów i może Boeing Dreamline w grze xD