Fajnie jest tworzyć trajektorię funkcjonowania projektu od społeczności administratorów dla społeczności graczy. Takowy projekt powinien być jednocześnie tworzony oraz kreowany poprzez obie powyżej opisane grupy ludzi. Prawdą jest, iż takowe pozytywne zorganizowanie oraz wzajemna współpraca jest trudna w praktycznej realizacji. Wiele projektów o tym niestety zapomina, co prowadzi do jednoznacznego werdyktu losu, czyli mówiąc prościej upadku. Prace wielu grup ludzi, tworząc określone platformy rozgrywki typu Role Play w praktyce traci poziom, jednoznacznie stając się tak zwanym powszechnie "pseudolem". Pamiętacie zapewne dawny projekt Fplay, tworzony przez tych samych ludzi co projekt aktualnie opisywany? Tworzenie początkowo przy tym projekcie forum, a zostawienie gamemodu jako drugorzędną rzecz dało nam wiele do myślenia, ponieważ było to powodem wielu niepowodzeń. Podobno człowiek uczy się na popełnianych przez siebie błędach, dochodząc tym samym do perfekcji. Zgadza się! Tym razem Pomińmy jednak takowe fakty przechodząc do znaczących aspektów powiązanych z elementami funkcjonalności.
Fgaming | jest projektem serwera o tematyce Role Play, który swoimi oryginalnie zaprojektowanymi funkcjonalnościami oferuje wysoko jakościową oraz świetną rozgrywkę, na wysokim poziomie w nietypowym miejscu jakim jest zapewne San Fierro. Administracja projektu serwera została dobrana z uprzednim przemyśleniem, a skrypt w postaci gamemodu pisany od niezbędnych podstaw, tworząc go jako wyjątkowy i przemyślany w praktyce. Na serwerze Fgaming, kreując swoją postać indywidualną możesz zostać tym, kim tylko sobie zaplanujesz i zechcesz. Zostań lokalnym przedsiębiorcą, biznesmenem i otwórz własną działalność biznesową, bądź zostań przestępcą i stwórz organizacje przestępczą. Zakup własny dom lub mieszkanie i wymarzony samochód. Wspinaj się na szczyt zaplanowanej przez Ciebie kariery bądź zostań zamkniętym w więzieniu przestępcą. Na naszym projekcie serwera, możesz wykreować dowolny charakter - na wszystkie wymienione predyspozycje, pozwoli Wam nasz rozbudowany skrypt gamemod'u. Forum projektu serwera zostanie oparte na silniku Invision Power Board, co pozwala w efekcie na płynne i dokładne przeglądanie jak i również korzystanie z forum. Projekt to po prostu społeczność tworząca własną grę w wykreowanym przez siebie systemie. Twoja rozgrywka zaczyna się dopiero tutaj!
Trochę ogólnych informacji o San Fierro z poza gry - San Fierro znajduje się w zachodniej części stanu San Andreas i jest najmniejsze spośród trzech metropolii występujących w grze. Od północy i wschodu miasto otoczone jest wodami San Fierro Bay, za którymi leży Tierra Robada, na południowym wschodzie graniczy z Flint County, a na południu z Whetstone.
Na południowym wschodzie, nad wodami zatoki, położone jest Lotnisko Easter Bay, niezwykle podobne do San Francisco International Airport. Południowymi i wschodnimi krańcami miasta biegnie autostrada łącząca je z Los Santos i przez wiszący most Most Garvera wzorowany na San Francisco-Oakland Bay Bridge z Las Venturas. Inna trasa, zaczynająca się w Śródmieściu, prowadzi poprzez drugi most wiszący, czyli Gant Bridge tym razem nawiązujący do słynnego Mostu Golden Gate łączy San Fierro z miasteczkiem Bayside. Ulice San Fierro momentami tworzą charakterystyczną dla amerykańskich miast siatkę krzyżujących się pod kątem prostym dróg. Teren, na którym położone jest San Fierro, jest na wzór terenu San Francisco – obszar jest niezwykle pagórkowaty, co nieco utrudnia komunikację.
Niezwykle rozbudowane jest północno-wschodnie nabrzeże: w rejonie Easter Basin, oprócz doków przemysłowych, jest również baza marynarki wojennej, natomiast dzielnica Esplanade to już rejon bardziej rekreacyjno-turystyczny z licznymi molami. Znajduje się tu również piaszczysta plaża na którą nikt nie przychodzi. Na wodach San Fierro Bay, nieco w oddali od miasta, zacumowane są dwa okręty w tym jeden więżący uchodźców z Azji. Miasto jest bardzo nowoczesne i może się poszczycić rozbudowanym oraz efektownym Śródmieściem, czy też dzielnicą finansową. Znajdziemy tam również stadion Corvin Stadium, duży szpital San Fierro Medical Center i pole golfowe Avispa Country Club. Oprócz już wymienionych wcześniej podobieństw do miasta San Francisco występują jeszcze nawiązania do tego miasta w postaciach: budynku Big Pointy Building (Transamerica Pyramid), uliczka Windy, Windy, Windy, Windy Street (Lombard Street), kolorowe, hippisowskie dzielnice Hashbury (Haight-Ashbury) i Queens (The Castro), brama wjazdowa do Chinatown oraz dwa znajdujące się w mieście kościoły. Łudząco podobna jest także panorama miasta oglądana z Tierra Robada. San Fierro oprócz wyglądem przypomina miasto San Francisco swoją historią – w 1988 roku miasto zostało zniszczone przez silne trzęsienie ziemi (zwłaszcza dzielnica Doherty). W kilku miejscach San Fierro rozwieszone są plakaty Antisocial, reklamujące bliżej nieznany nam film, a także WeROcK.
Dzielnica San Fierro - Chinatown - dostęp do San Fierro (a także regionów Whetstone i Flint County) uzyskujemy po wykonaniu misji Zielony Sabre. Zleceniodawcami w tym mieście są głównie Cesar Vialpando, chińska Triada wraz z jej przywódcą Wu Zi Mu (Woozie), a także organizacja zwana Syndykatem Loco, którą główny bohater próbuje rozpracować z powodu związku tej grupy ze śmiercią matki CJ-a oraz współpracą ze zdrajcami gangu Rodziny z Grove Street. W mieście tym mieszkają również dwie dziewczyny, które główny bohater może poderwać – Michelle Cannes i Katie Zhan. W San Fierro znajduje się także szkoła jazdy samochodem i punkt eksportu/importu samochodów w dokach Easter Basin. Rolę tagów z Los Santos przejmują tutaj zdjęcia, które można zrobić w 50 porozmieszczanych po całym mieście punktach. Tutejszym departamentem policji jest San Fierro Police Department (SFPD) wzorowane na San Francisco Police Department (SFPD).
San Fierro czyli istota naszego projektu - Tak jak zapewne wiecie, miasto to jest bardzo funkcjonalne oraz różnorodnie. Oczywiście jest tak dlatego, ponieważ to jedna wielka metropolia. Czy nie znudziło was to monotonne Los Santos? Czołowe projekty jak i ich mniejsi partnerzy są zlokalizowane w tym miejscu. Okej, rozumiemy - ważny jest klimat. No dobrze, tylko czy ten klimat nie może być jeszcze bardziej odzwierciedlony w miejscu całkowicie odmiennym, gdzie gracz nie jest tak dobrze zapoznany z lokalizacją, czyli z wielką urbanizacją i metropolią, w której się znajduje. Dla znacznej większości graczy, miasto San Fierro jest miastem nieciekawym, a wręcz można śmiało stwierdzić nudnym, w którym funkcjonowanie rozgrywki nie ma racji bytu. Zapewne myślicie, iż takowe miasto jest największym, jakie oferuje rozgrywka? Przykro mi to stwierdzić, lecz jest to najmniejsze miasto w stanie San Andreas... Mimo tego zobaczcie, zajrzyjcie w szczegóły tegoż charakterystycznego, jakże pięknego i oryginalnego miejsca.
Przecież właśnie to daje jeszcze bardziej znaczący klimat rozgrywce. Te charakterystycznie miejsca, centrum gdzie toczy się zwyczajne, miejskie życie większości obywateli, tereny zajęte przez organizacje przestępcze, mafie i nie tylko, gdzie zwyczajny mieszkaniec boi się przebywać dłuższy czas ze względu na odmienne zachowania i liczne przestępstwa kreowane przez tamtejszą ludność. Chinatown - przecież to poezja rozgrywki. Wzmożona działalność i profilaktyka służb porządkowych przeciwko takim grupom, przyjmowanie określonych funkcji. Przecież to jest sensem rozgrywki, prawda? No właśnie.
Bądźmy oryginalni, przekonajmy zainteresowaną społeczność do zapoczątkowania nowego, ciekawszego i lepszego jakościowo i klimatycznie miejsca jakim jest samo w sobie San Fierro!
Posiadany przez nas GameMode oferuje nieskończenie wiele funkcji i możliwości, które na pewno przypadną Ci do gustu. Tworząc rozgrywkę u nas, możesz zagrać całkowicie za darmo z grupą swoich przyjaciół. Pomysłowy, indywidualnie rozwijany i kreowany skrypt udostępnia wiele możliwości. Wszelkie szczegóły ułatwiające oraz podstawowe fundamenty w nim zawarte pozytywnie sprawdzą się w praktyce, podczas funkcjonowania projektu. Postaramy się, a nawet zapewniamy, iż mimo faktu, że San Adreas Multiplayer staje się coraz mniej użytkowany, projekt przedstawi nieco nowsze strategie oraz rozwiązania, które powinny zmienić standard rozgrywki na nieco wyższy i lepiej dopracowany, specjalnie dla grającej tam społeczności serwera. Projekt został spersonalizowany tak, aby nasz gamemode był już ukończony, i podczas Beta testów zostało opublikowane forum oraz pozostałe treści. Tak jest właśnie u nas. Prace końcowe są już w fazie finalnej, już za około 2 tygodnie, kiedy przybędzie sporo zainteresowanych, projekt rozpocznie swoją działalność.
Początkowi gracze zapoznający się z podstawami projektu oraz gracze stali, mają możliwość za pośrednictwem prostego polecenia /pomoc zweryfikować podstawowe funkcjonalności, jakie oferuje nasz projekt serwera. Takowa sposobność powinna znacznie ułatwić rozgrywkę, dzięki czemu stanie się ona jeszcze bardziej rozmaita i wykreowana. Powyżej zostały ukazane podstawy, tak aby każdy z zapoznających, miał początkowy przegląd, jak wyglądają tak zwane ważne filary gamemodu. Jednak to nie wszystko. Inne aplikacje serwerów kończą się zazwyczaj na podobnym miejscu, lecz nie u nas. Czytajcie dalej, co chcielibyśmy Wam scharakteryzować.
Biznesy - jedna z najbardziej znaczących funkcji serwera rozgrywającego tematykę typu Role Play. U nas, takowe biznesy tworzy się prosto, jak i dynamicznie - kreuje je osoba do tego upoważniona zakresem swoich zadań i możliwości czyli po prostu administrator, wystarczy, że wprowadzi odpowiednią komendę i biznes należy do grającego! Podobnie jest z grupami. Takowe istniejące grupy będą proste i jakże funkcjonalne dla gracza! Dodatkową funkcją są wpłaty i środki gromadzone przez takowe grupy.
Prace dorywcze - często bywa, iż warto było by nadać określone zajęcie tymczasowe, a nawet stałe odgrywanej przez Ciebie postaci. Umożliwia to posiadany przez nas system prac dorywczych, dzięki któremu Ty i twoja postać możecie odgrywać przykładowo mechanika, pomocnika przy stacjach, taksówkarza, czy wiele innych. Jeśli wykażesz się odpowiednią dozą kreatywności i umiejętności tworzenia rozgrywki jako "czarny charakter", otrzymasz również sposobność pracowania jako dealer broni lub narkotyków.
Przedmioty - praktycznym a zarazem dobrym rozwiązaniem na scenie Role Play jest system przedmiotów, wpisując komendę /p wyświetlą nam się czytelne gui, takie jak - Lista, użyj, podnieś, wyrzuć, włóż, wyjmij, zostaw. Odkładając przedmiot na ziemię, możemy ujrzeć jego odpowiedni obiekt. Kolejną, ciekawą możliwością, jest wkładanie przedmiotów z ziemi, bezpośrednio, do bagażnika pojazdu, znajdującego się toż obok przedmiotu.
Pojazdy - system pojazdów jest bardzo dobrze rozbudowany. Po wejściu do naszego pojazdu, na prawym, dolnym rogu pojawia się informacja o pojeździe, jego nazwa, ilość paliwa, format: xxl/xxl i HP pojazdu, gdzie zaraz po uszkodzeniu zmienia się. Możemy otwierać i zamykać maskę pojazdu, bagażnik jak i zgaszać i zapalać światła. Kiedy chcemy naprawić samochód, jedziemy na stację benzynową, gdzie jest mechanik, ten wpisze odpowiednią komendę i oczywiście odpowiednio odegra akcję naprawiania - wtedy pojawia nam się komunikat, że ów grasz naprawia nam pojazd, jak i odliczanie. Podobnie jest z lakierowaniem, musimy pojechać na stację benzynową. Mechanik musi mieć przedmiot lakieru, który możemy zakupić na stacji, oferuje nam lakierowanie i wtedy musi psikać lakierem na pojazd, po upływie odpowiedniego czasu, zmienia nam się kolor samochodu.
Rozmaitość paliw - jak część z Was wie, nasz skrypt oparty o funkcjonalny gamemode posiada różne typy paliw – benzynę, olej napędowy i gaz. Mechanik stacji benzynowej lub osoba pośrednicząca czyli technik, będą mogli zainstalować w każdym benzynowym pojeździe instalację LPG, co pozwoli tankować tańsze paliwo, jednak coś za coś – zmniejszy to osiągi pojazdu. Diesle zostaną zastosowane w niektórych autach osobowych i wszystkich transportowych używanych przy przewozach. Dodatkową funkcjonalnością będzie również możliwość zamontowania do dowolnego pojazdu alarmu, który pozwoli nam otwierać pojazd z większej odległości oraz w pewnym stopniu uchroni go przed niechybną kradzieżą osób za to odpowiedzialnych.
Animacje - przejdźmy teraz do funkcjonowania animacji, posiadamy ich dość obszerny zbiór, co za tym idzie powyższa lista będzie w miarę zwiększała swą objętość zważając na fakt, że są one po prostu bardzo przydatne. Na chwilę aktualną wybrano te najlepsze i najbardziej potrzebne. Przechodząc do samego systemu powiązanego ściśle z animacjami podamy takowy przykład. Oddając strzał do innego gracza, ten automatycznie dzięki powyższemu systemowi będzie miał animację, jak klęczy trzymając się ręką w wyznaczone miejsce, czyli popularnie tak zwana animacja /ranny.
Interaktywny nick - zmiana barwy oraz koloru nicku, przy odpowiedniej sytuacji powiązanej z określonym stanem lub realizowaną przez nią czynnością następuje wtedy, kiedy postać danego gracza spożywa produkt dodając sobie tym samym tymczasową funkcję regeneracji stanu życia, czy też podczas utraty ilości HP, na przykład przy potencjalnym pobiciu lub postrzale. Podczas spożywania nick robi się zielony i pulsuje, natomiast przy postrzale - czerwony naturalnie. Zaś ze strony gracza, gdy go pobijemy, ekran robi się czerwony przez chwilę oraz towarzyszą przy tym jego wahania, identycznie jak po spożyciu określonej ilości alkoholu.
Away From Keyborad - czyli jak sama fraza angielska mówi, "z dala od klawiatury". Wiążąc z tym odpowiednie określenia, na serwer wprowadziliśmy odpowiedni system AFK, który będzie pełnił funkcje tak zwanego informatora, który w przypadku przejścia do pulpitu danego gracza, będzie się ukazywał nad nickiem takiej osoby. W przypadku bycia poza oknem gry, godziny oraz statystyki nie będą oczywiście naliczane ze względu na "anty stats'owanie".
Osiągnięcia i umiejętności - udostępnienie graczom osiągnięć jak i pozyskiwanie umiejętności w prowadzeniu pojazdów, posługiwania się bronią palną, kondycją lub łowieniem ryb idealnie rozwinie mentalność rozgrywki, stawiając przed społecznością graczy coraz to nowsze i ambitniejsze cele, czyniąc grę bardziej kreatywną. Gracze będą mogli zdobywać punkty poprzez różne osiągnięcia w grze, takie jak zakup pierwszego pojazdu czy domu, jednakże to nie wszystko co oferujemy.
Personalizacja wyglądu postaci - pod względem wizualnym rozgrywka również ma duże znaczenie. Jednym z ważniejszych możliwości jest oczywiście dowolna personalizacja wyglądu naszej postaci. Możemy w dowolny sposób wykreować swój odgrywany przez nas charakter nie tylko mentalnie, ale i poprzez wygląd stosując odpowiednie style. W domyślnym sklepie z ubraniami, pomijając oczywiście działalności sklepów prowadzone przez samych graczy, mamy sposobność szybko i łatwo zakupić stosowny skin, czyli po prostu ubranie, dodatkowo wzbogacając naszą postać w rozmaite dodatki. Takowe elementy możemy również zakupić w sklepie odzieżowym, na przykład - okulary, czapki, bandany i inne rzeczy w takim stylu. Kupując, gdy zajdzie taka potrzeba mamy możliwość zmiany położenia takowego obiektu na ciele.
Sieć sklepów - tak jak widać dość dobrze na powyższym screenie, mamy wiele możliwości dokonywania rozmaitych transakcji. Podstawowymi aspektami i artykułami są oczywiście artykuły spożywcze. Odnajdziemy je w pobliskich sklepach miejskich, co czyni grę jeszcze bardziej urozmaiconą. Jeśli odgrywasz postać dość biedną, to jak najbardziej masz tutaj pole do popisu. Możesz stosować możliwość żebrania na daną rzecz, czy też bezpośredniego kupna. Jeśli odgrywasz postać uzależnioną od używek, po prostu kupujesz papierosy, piwo czy też wino.
Gospodarka i budżet - nasza gospodarka napędzana jest bardzo dynamicznie i realistycznie, z dozą rozmaitych zysków i strat. Tworząc własną działalność gospodarczą możesz albo zyskać dużą kwotę pieniędzy, lub po prostu splajtować skazując się na straty. Wszelkie aspekty poruszają Twoją pomysłowość i kreatywność, którą wprowadzisz w działanie In Game. Dzięki odpowiedniej organizacji tego systemu, zakładając daną grupę czy też biznes, masz przydzielane przywileje jak i obowiązki. Twoim zadaniem jest przykładowe odprowadzanie podatku ustalonego przez urząd, sporządzenie zastawienia kosztów utrzymania lokalu czy danego terenu i tym podobne. Liczy się kreatywność prawda? Uważaj więc co robisz i co prowadzisz, to droga do sukcesu lub do klęski.
Typy kont bankowych - zgodnie z przeznaczeniem systemu bankowości zostały wprowadzone rozmaite oparte o poszczególne predyspozycje rodzaje kont bankowych. Możesz początkowo wyrobić swoją kartę kredytową, gromadzić na niej określone środki pieniężne, tworzyć wyciągi funduszowe, lub jeśli jesteś właścicielem danej grupy, organizacji oficjalnej, masz przywilej korzystania z kont frakcyjnych czy też biznesowych.
Zarządzanie obiektami - tworzenie własnych wnętrz prywatnych lub środowisk publicznych w przypadku prowadzenia określonych branż. Ułatwione zarządzanie obiektami. Poprzez pracę nad przystosowaniem odpowiedniego edytora technicznego In Game, który zostanie zaopatrzony w uproszczony zakres funkcjonalności i udostępniony graczom, będzie pozytywnie wpływał na rozbudowanie kwestii interiorów i wnętrz. Koniec z proszeniem administracji o wgranie danych elementów. W niedługim czasie będziecie robić takową pracę sami! Co do tworzenia obiektów - masz możliwość stworzenia własnych wnętrz, wysyłając mapę na naszym forum w odpowiednim miejscu, gdzie w grze załadujemy ją i możemy cieszyć się nowym interiorem. Po tej czynności możemy również dodawać inne obiekty, lub i też usuwać.
Funkcje craftingu - Kolejną nowością, którą przyniesie nam owa aktualizacja będą dynamiczne interakcje między przedmiotami, dzięki czemu z połączenia jakichś przedmiotów będzie można stworzyć inny, na bardzo ciekawych zasadach, które można idealnie połączyć z rozgrywką In Character. Jedną z typów takowej interakcji będzie rolnictwo. Z nasion i wody to jest zasadzenia nasion i podlewania ich będziemy mogli otrzymać inne przedmioty, przykładowo z nasion słonecznika – słonecznik do jedzenia, z nasion konopi indyjskiej – marihuanę i tak dalej. Liczba interakcji jest praktycznie nieskończona, ze względu na towarzyszącą temu dynamikę to jest wyżej wspomniane konopie, słoneczniki i dziesiątki innych roślin nie są „bezpośrednio w skrypcie”, a w bazie danych, połączone z ich efektami, czyli tak jak każdy typ przedmiotu. Dzięki temu zacznie rozwijać się również serwerowy rynek narkotykowy powiązany z grupami przestępczymi, co organizuje przy tym odpowiedni klimat. Inna metodą interakcji między przedmiotami będzie tworzenie broni z odpowiednich części, co pozwoli na lepszy obieg bronią, co znacznie poprawi serwerową gospodarkę. To wszystko staramy się wdrożyć, tak aby to co robimy przyniosło korzystne efekty.
Teksty typu 3D - znany Wam dodatek, który jest bardzo przydany przy opisywaniu rozmaitych miejsc, znaków czy też postaci. możemy wstawiać takowe napisy w naszym budynku, ustawiać jego kolor, widoczność oraz i edytować, kiedy zajdzie taka potrzeba. Tworzy się je dynamicznie, odpowiednią komendą. Praktycznie dzięki takowej możliwości, możemy opisać przykładowo naszą postać, stosując opis postaci który może określać jej stan, samopoczucie, cechy wizualne czy też wiele innych. Stosując funkcje tworzenia opisów przy pojazdach, budynkach lub znakach, zasada jest niezmienna. Ułatwia to znacznie rozgrywkę.
Przenoszenie tekstu poniżej - w przypadku gdy ktoś umiejętnie składa zdania i tworzy je w sposób rozbudowany oraz długi, nie musi się obawiać o tak zwane "obcinanie tekstu" ze względu na fakt iż, system automatycznie przenosi tekst na drugą, poniższą linijkę, jeżeli zajdzie takowa potrzeba. Wykorzystano tą funkcję również do innych czatów oraz komend niezbędnych, na przykład na chacie grupowym, jak i opisującym dane elementy jak /me oraz /do.
Fotoradary - wprowadziliśmy również takowy bajer który opiera się tak jak sama nazwa mówi na realizowaniu określonego zadania, gdy przekroczymy prędkość jadąc obok takowego obiektu, robi nam zdjęcie, ekran robi nam się biały, czyli stosowana funkcja flesza. Do odpowiedniej służby porządkowej - Police Department wysyła informacje, iż pojazd z taką i taką rejestracją przekroczył prędkość, wtedy mogą śmiało działać i szukać takowego osobnika rozgrywając przy tym odpowiednią strukturę akcji role play.
Inne drobiazgi - rozpisywanie tak zwanych maleńkich drobiazgów było by dość męczące, a tak jak już spojrzycie w górę, jest już troszkę tego opisu w przeciwieństwie co do niektórych projektów tego typu. Powiemy krótko iż przygotowujemy także system gry w tenisa czy też bilard. Szczegółów oczywiście dowiecie się już niebawem!.
Usługi premium - Poczuj się wyróżniony spośród społeczności rozgrywających, jednocześnie przeznaczając niewielki zasób funduszy na rozwój oraz odpowiednie utrzymanie projektu serwera. Tak jak widać powyżej, dołożyliśmy wszelkich starań, aby takowe usługi dodatkowe, będące pomocną rzeczą pojawiły się i zaczęły funkcjonować. Co taka usługa właściwie daje? Otóż, aby jak w najprostszy sposób zaabsorbować takowe udogodności priorytetem usług dodatkowych jest czytelność oraz konkret. Naszym celem nie jest tworzenie miliona lub ogromu różnorakich, minimalnych udogodnień, za które musielibyście płacić znaczne sumy. Naszym prawdziwym celem jest po prostu wykreowanie takich możliwości, które są bardzo strategicznie wyselekcjonowane, dając przy tym dwa tak zwane gatunki usług. Pierwsza z nich to usługa Silver Membeship. Za jej pośrednictwem kupujący ma możliwość uzyskać nieco bardziej rozwinięte opcje i możliwości na forum jak i na serwerze. Podstawowymi przykładami takowej usługi jest zwiększona ilość slotów na posiadane pojazdy lub sposobność interaktywnego zarządzania obiektami. Kolejna usługa to Gold Membership. Jest to nieco bardziej rozwinięty dodatek premium, który posiada nieco bardziej wybrane oraz dopasowane elementy. Fakt, kosztuje nieco drożej, lecz dla potrzebujących i wymagających to żadna różnica. Wszelkie szczegóły co do funkcjonowania oraz strategii rozwojowych takowych usług premium, zostaną opublikowane w czasie stosownym, podczas działania naszego oficjalnego forum projektu. Ktoś może rzucić pospolite hasło: Komercja? Nie, to jedynie dobra i solidna organizacja rozwojowa projektu Fgaming!
GamePoints - Podstawowy, jak i również perfekcyjnie wykonany system o tematyce informacyjnej, przystosowany indywidualnie dla każdego członka społeczności projektu. Jego pierwszorzędnym zadaniem jest gromadzenie wszelkich informacji na temat statystyk postaci prowadzonych przez rozgrywających, umiejętności, osiągnięć. Odpowiednia ich weryfikacja według określonego algorytmu pracy, oraz przekonwertowanie na stosowną liczbę GamePoints to specyfika tego systemu. Za jego pośrednictwem dowiemy się, czy dana osoba spędziła długi czas na scenie naszego projektu serwera, czy też jest jeszcze nowicjuszem zaczynającym u nas rozgrywkę. Takowe informacje wyświetlane są w bocznym pasku profilowym każdego z kont społeczności zarejestrowanych na forum oficjalnym naszego projektu.
Wszelkie informacje co do powstania forum i ustaleniu beta testów już niebawem!
Autor tematu: Kamil Wesołowski, założyciel Fgaming.
Wszelkie prawa do użytkowania tekstu, grafik, patentów i treści zastrzeżone.
Uznanie autorstwa poprzez CreativeCommon do fragmentów grafik prezentacyjnych Xbox Live.
|