Geo Role Play! Polski serwer! · napisany: 23.01.2011 18:37
|
Na wstępie naszej skromnej reklamy, chcemy przywitać wszystkich użytkowników tego forum oraz zaprosić Was na nasz serwer jaki nosi nazwę Geo-Role Play. Po prostu zapraszamy do przeczytania opisu naszego świeżego projektu który tworzymy już od miesiąca lecz opublikujemy się dopiero teraz.. beż żadnych większych wstępów, zapraszam do przeczytania reklamy.
Wszędzie słyszysz lub czytasz o wielkich innowacjach, fajerwerkach, rewolucjach w świecie RolePlay’ingu w reklamach różnych serwerów. Zastanów się, wiele skryptów którzy Ci programiści nazywają ‘systemami’ to marne lub już dawno temu poznane przez graczy moduły wywodzące się z Godfather’a.
My, jako świetnie zgrana ekipa i gracze z dużym dorobkiem wiedzy na temat RolePlay nie podejmujemy żadnych stosownych kroków by nazwać każdą naszą rzecz systemem, jednak jest coś, co odmienia nas od innych podobnych projektów do naszego. Zacznijmy więc, krótki opis naszej mapy która była pisana całkowicie od zera nie opierając się na niczym innym jak zdobytej wiedzy / poradnikach / oficjalnym forum sa-mp’a.
Moduł frakcji
Oferujemy Tobie, graczu pięc frakcji podstawowych bez których nie ma szans na rozegranie jakiejkolwiek akcji. Mianowicie mowa tutaj o znanym już każdemu Departamencie Policji, Centrum medycznym, Straży pożarnej, Rządzie miasta Los Santos oraz nowość - South Central News. Oczywiście przydzielanie do frakcji następuje w sposób dynamiczny, tak samo jak ustalanie lidera, rang czy przydzielanie odpowiednich skinów.
Moduł drzwi
Lider, posiadający panel InGame ma możliwość zamykania jak i otwierania oraz ustawiania Audio Plugin’a w swoim interiorze. Przykładowo, jeżeli lider LS-PD zamknie drzwi za pomocą komendy /drzwi to nikt nie wejdzie oraz wyjdzie z owego budynku. Oczywiście nie tylko lider będzie mógł używać tych akcji gdyż istnieje takie coś jak klucze.
Moduł kont frakcyjnych
Coś świeżego dla nowych graczy w świecie RolePlay. Stworzyliśmy konta frakcyjne dzięki którym każdy członek frakcji może wpłacać pieniądze na jej konto a wypłacać może tylko i wyłącznie lider. Każda frakcja posiada swój odpowiedni plik odpowiadający za pieniądze więc w razie jakiejkolwiek straty pieniędzy nic nie stoi na przeszkodzie by administrator szybko i bezpiecznie edytował plik.
Moduł przedmiotów
Może przedmioty nie są już tak ważne w świecie RolePlay, często gracze po prostu się gubią w tych systemach lecz my postanowiliśmy wykorzystać system w naszej mapie i dołączyć do niego tylko te przedmioty które po prostu opłaca się wprowadzać w obieg tj. bronie, jedzenie.
Moduł pojazdów
Czym by był serwer bez właśnie tak ważnego motywu jakim jest system pojazdów ? Niczym. Po prostu, komenda /pojazd i wykonujemy co chcemy. System UID, modyfikowany przez nas specjalnie pod naszą mapę.
Moduł tuningu
Wychodząc naprzeciw innym serwerom, my postanawiamy na start od razu posiadać gotowy moduł tuningu pojazdów. Ale nie tak prędko, nie wystarczy Tobie podjechać do Transfander’a czy Wheel Angels. Od tego są pieszczotliwe zwani ‘mechazordy’ które często zbierają się na stacji Idlewood by tam wykonać te czynności. Tuning się zapisuje, nic się nie usunie nawet po wyłączeniu serwera gdyż każdy pojazd posiada swój plik i odpowiednie linijki dotyczące każdej części tuningowanej.
Moduł narkotyków
Będąc w Los Santos nie możemy pominąć takiego systemu jakim są narkotyki. Na większości serwerów po prostu zażywamy i co ? Nic. A u nas ? Graficzne efekty, spadki lub przyrosty Health Point oraz podwyższenie adrenaliny postaci po przez nadanie specjalnego efektu graficznego jakim jest kolorowy ekran – po prostu musicie to sprawdzić !
Moduł paliwa
Posiadamy dwie stacje, Idlewood oraz przed Viniewood. Obydwie wykorzystaliśmy dzięki opracowanemu i zmodyfikowanemu systemowi spalania paliw. Mały textdraw pojawia się w prawym dolnym rogu i ukazuje obecny stan baku.
Moduł dystrybutorów
Tak, stworzyliśmy to by rozgrywka przeszła granice pseudo serwerów RolePlay. Zauważ iż na większości serwerów typowo paliwo nie kończy się, możemy tankować w nieszkończonośc, jednak nie u nas, bo po co ? Dwadzieścia pięc komend /tankuj wpisanych przez graczy i niestety, paliwo się kończy musi podjechać cysterna i dokonać operacji wlewu paliwa do dystrybutorów.
Moduł prac dorywczych
Będąc zwykłym pionkiem wśród elity Los Santos możesz zostać pracownikiem jednej ze stałych firm. Będąc mechanikiem, naprawiasz i tuningujesz pojazdy oraz malujesz spray’em karoserie. Możesz również rozwozić pizze pracując w Pizzeerni na Idlewood lub po prostu być kurierem i dostarczać paczki w odpowiednie miejsca zgarniając za to pieniądze.
Moduł dynamicznego tworzenia organizacji
System ten jest banalny w obsłudze dla obydwóch stron. Gracz nawet nie odczuje że na nim odbyła się jakakolwiek operacja mimo takiej nazwy systemu. Gracz z panelem InGame szefa biznesu / gangu ma do dyspozycji zestaw odpowiadających za przyjmowanie graczy, zwalnianie, nadawanie rangi oraz cały biznes / gang ma swoje własne radio.
Moduł obiektów SA-MP 0.3c
Teraz, po odłożeniu broni typu „AK” lub „M4” widnieje ona na plecach naszej postaci i widzą ją wszyscy. Dodatkiem jest również fakt, iż po wejściu na motor automatycznie nakładany jest kask na głowę gracza a po zejściu z niego wszystko wraca do stanu poprzedniego. Tak samo wykorzystaliśmy obiekt kamizelki, po założeniu jej pojawia się na naszym ciele kamizelka kuloodporna. Dla służb porządkowych powstał również obiekt tarczy z napisem „Police” co świetnie się reprezentuje oraz możliwość założenia neonów + koguta dla samochodów cywilnych co świetny efekt daje w nocy, murowane profesjonalne i zabawne akcje.
Moduł koszykówki
Zazwyczaj gangi nie mają co na dzielnicy robić, stoją, kozaczą lub strzelają się. Ale teraz otwieramy Wam nową bramę do świata streetball’a. Po prostu spawn’uj piłke obok siebie i graj z chłopakami w kosza, możecie rzucać oraz automatycznie do siebie podawać celując w gracza i klikając przycisk.
Moduł Audio Plugin’u
AP uruchamia się gdy wchodzimy do Alhambry gdzie gra muzyka Electro, taka jak na ten klub przystało, lub wchodzimy do budynku frakcyjnego gdzie jest uruchomiona opcja muzyki.
Moduł dynamicznych interiorów i domów
Teraz nic nie stoi na przeszkodzie by dany gracz / frakcja / biznes otrzymał interior. Administrator z najwyższymi uprawnieniami zestawem dokładnie trzech komend wszystko ustawia włącznie z interiorem. Nie potrzebny restart serwera, po prostu wszystko InGame.
Moduł zarządzania pojazdem
Od samego początku serwera pozwalamy Wam po prostu manipulować pojazdem w każdy sposób. Za pomocą komendy /caro możemy otworzyć maskę, bagażnik, zapalić światła, zgasić, odpalić wóz itd.
Przedstawione zostały najważniejsze rzeczy w naszej mapie które na pewno przyciągną Waszą uwagę. O wszystkim dowiecie się wchodząc na nasze forum gdyż zazwyczaj tam dyskutujemy o nowych rzeczach, po prostu za dużo pisania by w tej reklamie było o wszystkich efektach i bajerach.
Po prostu chcemy aby nasz serwer nie był wiązany z pseudo serwerem dlatego tworzymy to, co wypisaliśmy na górze a naszą mapę śmiało porównujemy do serwerów na dobrym poziomie.
Oczywiście posiadamy świetną maszynę hostingu forum oraz domenę .pl. Wszystko to dzięki uprzejmości Przemka ‘Leight’a” który jest właścicielem domeny, hostingu oraz naszym webmaster’em, równocześnie grafikiem i pomagierem przy głównym kodzie źródłowym skryptu mapy. Nasze forum jest bardzo przejrzyste, tonowane kolory wspaniale ze sobą współpracują przez co ‘serfowanie’ po naszym forum nie sprawia do nikogo problemu. Posiadamy również możliwość komentowania, uproszczony panel logowania, skrypt aktualności oraz ostatnich zmian.
I oto koniec naszej długiej, przynudzającej reklamy. Mam nadzieję że przeczytaliście chodz trochę z tego z tego tekstu i wyciągnęliście te najfajniejsze rzeczy z naszego serwera. Mam nadzieję że będzie skupiać ilość graczy w granicach 50-60 gdyż taki jest nasz plan a nam, administratorom taka liczba by spokojnie wystarczała do rozegrania świetnych akcji RolePlay na świetnej mapie. Na koniec, nie pozostaje nic innego jak zaprosić Was, drodzy gracze do nas oraz Waszych przyjaciół, znajomych, e-kolegów ze świata SA-MP na naszą stronę
Kliknij w ten tekst przejśc na nasze forum..
Start przewidujemy na 31 stycznia gdyż mapa jest już ukończona i po testach przez co czekamy tylko na zebranie odpowiedniej ilości graczy.
|
[RP] Cavilie Role Play! · napisany: 16.10.2010 20:49
|
Na wstępie reklamy naszego serwera, chcielibyśmy powitać wszystkich użytkowników owego forum. Pewnie niektórzy wiedzą już, a może inaczej kojarzą nazwę naszego serwera. Otóż po nieudanym starcie w San Fierro serwer może powiedzieć, ze upadł, ale wcale tak nie było! Wraz z resztą ekipy postanowiliśmy od razu wziąć się do pracy, lecz tym razem wybraliśmy miasto jakim jest Los Santos. Pewnie niektórzy będą zastanawiać się dlaczego? Więc, stwierdziliśmy, że akurat to miasto ma najlepszy klimat, i cieszy się dużą popularnością wśród graczy. Skrypt, a ogólnie cała mapa była pisana od zera, od pustego szablonu w PAWN. Tutaj, chyba już będę kończył ten króciutki wstęp i zapraszam do czytania dalszej części naszej reklamy!
Serwer, pod który piszę mape to Cavilie Role Play. Jest to druga edycja serwera, pierwsza była w San Fierro i niestety okazało się nie wypałem pomimo bardzo wysokiej frekwencji graczy (ponad 45 osób online). Upadek spowodowany był bardzo szybkim rozbrojeniem serwera przez chamskie osoby, które tylko psują każdemu rozgrywkę. Ale to już przeszłośc.
-- System postaci
Na serwerze zobaczysz system postaci. Po wpisaniu hasła wymaganego do rejestracji, przedstawione zostanie Ci kilka okienek dialogowych, w których określasz walory swojej postaci. Poza standardowymi typu wiek, pochodzenia ustalamy również budowę ciała, czy kolor oczu. Jest to ważne gdyż funkcjonuje u nas komenda /opis, która odzwierciedla Twoją postać. Pamiętaj, że to Ty kreujesz postac i sam ustalisz jak ma funkcjonowac czy wyglądać. Po wypełnieniu wszystkich okienek automatycznie zostajesz teleportowany na główny spawn, gdzie czeka na Ciebie prawdziwa rozgrywka.
-- System pojazdów
Nie odchodzimy od normy i oczywiście posiadamy system pojazdów. Gracze mogą między sobą sprzedawac pojazdy za wpisaną przez nich sumę. Oczywiście postawiliśmy na realizm więc każde uderzenie pojazdu jest zapisywane do pliku, przez co po zespawn'owaniu pojazdu natychmiast załadowywują się również uszkodzenia, które widżą wszyscy gracze. Jako jedni także postawilismy jeden krok więcej. Po całkowitym uszkodzeniu pojazdu (wybuch) auto już
nigdy nie wróci do stanu poprzedniego ! Po prostu je tracimy ! Więc pełen realizm na serwerze. Jak widać, staramy się utrzymać. Każdy pojazd ma również swoje UID, które dowolnie może modyfikować administrator w plikach. Warto dodać, że rónież tuning wykonywany przez mechanika InGame także się zapisuje i jest on widoczny przez wszystkich graczy.
-- System dynamicznych organizacji
Gramy w Los Santos więc ważne są gangi oraz mafie. Postanowiłem nie bawić się w robienie stu frakcji tylko stworzyłem dynamiczny system tworzenia organizacji / biznesu InGame.
Administrator po wpisaniu /nadajorganizacje [idgracza] [UID] [typ] natychmiast tworzy
wybranemu graczowi wszelkie pliki związane z własną organizacją. Wtedy, gracz dostaje również panel InGame dzięki któremu może przyjmowac, wyrzucać oraz wydawać odrebną wypłatę dla członków organizacji / biznesu. Także każdy biznes / organizacja na start otrzymują jeden pojazd który przypisywany jest liderowi lecz jezdzic mogą wszyscy pod warunkiem że jest on otwarty.
-- System frakcji
Jak każdy serwer posiadamy frakcje bez których gra nie była by tak dobra. Stworzyłem tylko pięc frakcji.
LS-PD, które posiada tylko te najbardziej przydatne komendy. Może zacznijmy od kolczatek ,które możemy rozkałdac na ulicy. Oczywiście są one sokryptowane i każdy kto przejedzie automatycznie traci powietrze w oponach, i dalsza jazda jest raczej nie możliwa.
Kolczatkę można usunąc tylko gdy się na niej stoi, a komendant usuwa wszystkie za pomocą jednej komendy. Komendy typu ; /skuj, /rozkuj czy /punkty, dzięki którym
nadamy graczowi dobrowolna przez nas ilośc punktów karnych które zapiszą się do pliku i przy pokazywaniu prawa jazdy są pokazywane. Podobnie działa również system odbioru prawa jazdy. System podlicza każdą konfiskate licencji i również przy pokazywaniu prawa jest wyświetlana liczba konfiskat. Urzędnicy w każdej chwili mogą właśnie sprawdzić ile razy gracz miał oderbane prawo jazdy, ilość mandatów czy punktów karnych nadane w całej historii serwera.
LS-MC to frakcja przez wielu graczy uznawana za najnudniejszą. I może nawet coś w tym jest ale nie na naszym serwerze. Po pierwsze, zestaw komend, które wymagają od gracza nie lada szczęścia (przykład: /reanimacja, która udaję się w zależności od udanych poprzednio reanimacji, skomplikowane ?). Zostały one dobrane tak, aby nie zanudzać medyka. Oczywiście przy każdej strzelaninie na dzielniach będą wzywani lekarze bo raczej nikt CharaterKill nie chce po zwykłej wymianie ognia.
LS-N tutaj przyłożyłem się dosyć bardzo w porównaniu do innych serwerów. Przede wszystkim komenda /news nie jest wyświetlana na czacie czy w textdraw'ie.
Polega ona na tym iż na dole ekranu cały czas znajduje się pasek informacyjny, które zmienia się gdy ktoś z News'ów nadaje. Oczywiście może on używac znaków,
które nadają koloru słowu (~r~, ~w~, ~g~, ~y~). Również każdy gracz bedąc w swoim pokoju, w hotelu może oglądac na żywo reporterów relacjonujących zdarzenie. (działa to mniej więcej jak /spec dla administratora, lecz gracz może tylko oglądac reportera) gdy on wydaje pozwolenie na oglądanie.
LS-GOV, chyba wiadomo za co ta frakcja odpowiada. Jest to rząd, który zajmuje się całą infrastrukturą i gospodarka miasta. To do burmistrza
pójdziesz z pytaniem o pieniądze na wypłate do frakcji, organizacji, biznesu czy poprosisz o datek do bezdomnych. Rónież w urzędzie wyrobisz
dowód oraz prawo jazdy. Burmistrz również może zatrudniac zwykłych graczy jako ochroniarzy ratusza.
FBI frakcja, która na serwerach pojawia się żadko ponieważ nie zawsze agenci mają co robic. U nas jest na odwrót, dzięki zaawansowanemu systemowi narkotyków ta frakcja będzie miała wiele do roboty. Posiadają oni komendy bardzo podobne do LS-PD więc raczej opisywac za dużo nie ma czego tutaj.
Każda frakcja otrzymuje również własny budynek wraz z interiorem oraz odpowiednią ilośc aut.
-- System narkotyków
Czym było by Los Santos bez handlu dragami? Zapewne pierwszy raz przeczytacie o takim systemie, po którym zażycie narkotyków próbuje odzwierciedlic efekt (nie znany mi...) wstrzyknięcia lub zapalenia jakiegoś ścierwa. Ekran nam się kołysze a efekty wizualne powodują że nasza postać ma naprawdę odlot ! Cały proces trwa jedną minute, międzyczasie mamy zielone chmury, różowe niebo oraz inne kolory które świetnie wyglądają. Oczywiście nie łatwo jest także zdobyć narkotyki. Diler po wybraniu odpowiedniego dla siebie towaru zamawia go oraz podjeżda w jedno miejsce losowo wybrane przez system po odbiór dragów. LS-PD często kontruluje takie dzielnice więc łatwo nie będzie.
-- System przedmiotów
Systen przedmiotów obecnie nie jest najważniejszy lecz dodaje smaczku. Jako serwer, który chce pokazać pazur posiadamy właśnie taki dynamiczny system. Przedmiot odłożony na ziemi widać w postaci obiektu. Jeżeli na przykład odłożyliśmy M4 to pojawa się M4.. itp.
-- System dystrybutorów
Tak, stworzyliśmy owy system by pokazać Wam jak bardzo można udoskonalic rozgrywkę. Przykładowo, w dystrybutorach na stacji Idlewood jest paliwa wystarczającego na 25 tańkowań. Okej, jeżeli gracz, któremu nie poszczęściło się i akurat przyjechał po wyczerpaniu zapasów natychmiast pojawia się okienko o braku paliwa. Wtedy, cysterniarze biorą wozy i jadą po paliwo, które następnie rozlewają po stacji. W krytynczych sytuacjach administracja posiada komende /nbak która natychmiast napełnia wszystkie dystrybutory.
-- System domów
Niestety, nie jest on dynamiczny. Organizacja która zoostała zaakceptowana czeka na swoje HQ zazwyczaj do 15 godzin. (Przez noc mapa, która była aktualizowana w dzień automatycznie zostaje zamieniona z mapą którą graliśmy dzień przed). Oczywiście interior każdy może zbudowac sam lub wybrac już istniejący z listy.
Ogólnie rzecz biorąc. Cała mapa jest wykonana w GUI. Jest ona bardzo staranna i estetyczna. Wybaczcie jeżeli napotkaliście jakieś błędy stylistyczne w mojej powyższej wypowiedzi.
Teraz krótko o naszym forum, więc zacznijmy. Posiadamy domenę .pl co jest najważniejsze. Drugą rzeczą jest płatni hosting, ze wspaniałym pakietem. Nasze forum opiera się na zmodowanym systemie MyBB, na potrzeby serwera RolePlay z przyjaznym dla oka stylem, który sami możecie zobaczyć, odwiedzając nas!
http://cavilie-rp.pl/
No i przyszedł czas na zakończenie. Pragniemy zaprosić wszystkich chętnych użytkowników do rejestrowania się na naszym forum, jak i śledzenie nowych newsów. Czeka na Was dużo nowości, ale dowiecie się tylko o nich odwiedzając nasze forum, serdecznie zapraszamy - Ekipa Cavilie Role Play!
http://cavilie-rp.pl/
|
[RP] Cavilie Role Play · napisany: 21.08.2010 23:45
|
Na wstępie naszej reklamy chcielibyśmy serdecznie powitać wszystkich użytkowników tego forum, oraz zaprosić Was na nowy projekt serwera Cavilie Role Play. Na naszym serwerze rozgrywka będzie się toczyć w przepięknym mieście jakim jest San Fierro. Pewnie zadacie pytania dlaczego? Otóż większości serwerów jakie są, rozgrywka toczy się w mieście Los Santos, a miasto San Fierro jest bardzo klimatyczne można tam postawić dużo biznesów i nie tylko. Więc postanowiliśmy zrobić coś nowego i unikatowego.
Następnie chcieliśmy dodać, że nasza mapa nie opiera się na żadnym GF'ie - tak jak bywa to w niektórych przypadkach. Dokładniej nie opiera się na niczym, Pisana jest od zera, od pustego szablonu pawn. Jedną z fajnych zalet jest stworzenie komend dla frakcji tych najbardziej potrzebnych. Nie ma tutaj nie potrzebnych skryptów które tylko są na pokaz by pokazać, że to my mamy najwięcej tego. Wręcz przeciwnie, średnia ilość komend na frakcję to osiem - dziewięć, najwięcej ma SF-PD / FBI. Jednak żeby nie zanudzać innych rozpatrzyliśmy wiele ciekawych rzeczy dla innych by każdych się w nich odnalazł.
Hosting na którym trzymamy nasze forum nie jest hostingiem darmowym. Zapłaciliśmy za niego, i za styl który został ze edytowany przez naszego grafika i webmaster'a. Zrobiliśmy to z myślą o graczach by "surfowanie" na naszym forum było przyjemne i jednocześnie łatwe. Można także dodać, że wykupiliśmy domenę .pl by nie wiązano nas pseudo serwerami role play którzy tworzą coś po tylko aby mieć admina. Także na wstępie byłoby to na tyle. Serdecznie zapraszamy na nasze forum!http://www.cavilie-rp.pl .
Po wstępie czas przejść do opisu tego co jest u nas unikalne. Zapomnij o marnych przeróbkach GF'a, i innych podrobionych przeróbkach GF'a z dodanymi beznadziejnymi skryptami i niby "systemami". U nas nie zaznasz błędów, po prostu nasza mapa jest pozbawiona wszelkich bug'ów gdyż jest to nasza mapa, jedyna w swoim rodzaju, i wiemy dokładnie co i jak mamy zrobić aby działało i w razie czego szybko naprawić dany błąd.
Zacznijmy od podstawowych rzeczy. Posiadamy system aut UID z możliwością edycji pliku auta przez administratora i zapisem uszkodzeń. System ten jest bardzo wydajny i skrypter starał się zooptymalizować go do maksimum. Nie powoduje on crash'y, wszystko działa tak jak należy. Ilość aut które gracz może posiadać jest ograniczona tylko przez ilość posiadanych pieniędzy. Postanowiliśmy postawić jeden krok więcej i uniemożliwiliśmy kupno aut oszustom. Wszystko załatwiamy przez forum, a pieniądze płacimy handlarzowi In Game.
Kolejnym ważnym systemem jest, system biznesów. Administrator z poziomu gry wpisująć komendę /nadajbiznes [id] pozwala graczowi stworzyć biznes o jednym z pięciu typów i wpisać dowolną nazwę. Następnie lider biznesu ma podobne komendy jak lider frakcji. Może on dowolnie manipulować członkami bez wchodzenia w skrypt. System ten jest bardzo ważny do takich miast jak San Fierro gdyż chodzi nam by stworzyć niepowtarzalny klimat tego miasta z wieloma biznesami.
Oczywiście nie każemy nikomu posiadać biznes czy należeć do frakcji. Dlatego postanowiliśmy stworzyć cztery prace tak zwane z ulicy. Każdy gracz może jej się podjąć. Każda praca jest odmienna i ważnym stopniu nie są ze sobą spokrewnione oraz każda z nich jest oskryptowana na najwyższym poziomie. Wspomnieć można na przykład o funkcji malowania aut spray'em przez mechanika czy możliwości striptizu dla prostytutki. Każda postać u nas będzie odmienna, o to nam chodzi, gracz sam podejmuje decyzję kim chce być i to jest dla nas najważniejsze.
Jeżeli jednak nie lubisz grać indywidualni lub prowadzić biznes po prostu dołącz do jednej z naszych frakcj. Standardowe jak na miasto typu San Fierro, departament policji czeka na ochotników którzy podejmą się niebezpiecznej pracy w niebezpiecznym mieście. Czeka na Ciebie frakcja z pełnym skryptem nie odstającym najnowszym trendy na scenie Role Play !. Jeżeli jednak wolisz coś bardziej spokojnego zapraszamy do SF-ERS, szpital lub oddział przeciwpożarowy, wybieraj !
Nie pasuje Ci frakcja porządkowa ? Sprawdz San Fierro News, nadaj kilka news'ów, przeprowadź wywiad lub po prostu weź aparat i idź na miasto robiąc zdjęcia osobą ważnym lub ciekawym zdarzenią. Nad tym wszystkim czuwa wtedy Rząd San Fierro który zapewne szuka urzędników do zarządzania infrastrukturą miasta. Jego zadaniem jest zarządzanie San Fierro, podejmować decyzję, ustawy oraz co jakiś czas wydać kilka tysięcy dolarów dla liderów frakcji którzy potrzebuja na swoich członków. Departament Pojazdów Mechanicznych czeka na chętnych do pracy którzy dzięki swoim umiejętnością przetestują Ciebie czy nadajesz się na kierowcę pojazdu. Dzięki nim będziesz mógł się starać o prawo jazdy, licencje pilota czy na broń (lecz potrzebny jest komendant by ja wydać).
Stworzyliśmy także system BW który wykryje ile gracz ma punków życia i poniżej 75 uruchomi ten właśnie system. Uratować wtedy może Ciebie tylko i wyłącznie medyk lub osoba posiadające kwalifikacje których nauczyć można się u dowolnego medyka. Jest to krok w przód gdyż obecnie żadnen serwer nie pozwala nauczyć się pierwszej pomocy osoby z zewnątrz Medical Center.
Niestety, to nie wszystko co chcemy opisać o naszej mapie, jest tego zbyt dużo, a nie chcemy zanudzać. Zapraszamy na forum który opisane jest w wyższym akapicie.
Administratorzy:
danio - programista, założyciel serwera to dzięki niemu mamy tak wspaniały skrypt.
Falcon - Jest z nami od początku, opiekuje się całym forum oraz utrzymuję porządek na serwerze.
Ultra - Także jest od początku, poświęca najwięcej czasu projektowi. Zajmuje się kształtowaniem forum i GameMasterami w grze.
GameMasterzy:
Formi - Pomaga głównemu założycielowi przy skrypcie, opiekuje się forum i utrzymaniem porządku na serwerze.
N-Zot - Pomaga utrzymać porządek na serwerze i forum.
PitBullSek - Tak samo jak w przypadku N-Zot, pomaga utrzymać porządek na serwerze jak i forum.
Pozdrawiamy ekipa Cavilie Role Play.
http://www.cavilie-rp.pl
|
[SA-MP] S-RP Polski serwer RP · napisany: 30.06.2010 15:40
|
S-RP oficjalna reklama
www.srp.xaa.pl
Drogi graczu! Czy nie masz już dość nudnych serwerów, które opierają się tylko i wyłącznie na rozgrywce osadzonej w Los Santos? Czy nie masz już dość tych samych frakcji mieszczących się w tych samych miejscach i praktycznie jednych i tym samych akcji RolePlay?
Jeżeli tak to zapraszam Cie na serwer S-RP, który wyróżnia się spośród polskiej sceny RP swoim klimatem. Mianowicie chodzi tutaj o miasto w którym będziemy grać, jest to Fort Carson. Nie dużych rozmiarów miasteczko, który swoim urokiem przyciągnie każdego.
Fort Carson posiada budynki, które idealnie pasują do różnych frakcji a zamieściliśmy ich tylko pięć! Pięć oskryptowanych frakcji z bardzo profesjonalnymi komendami oraz systemami.
Stawiamy także na kreatywność gracza gdyż tylko u nas stworzysz swój biznes od początku aż do końca. Sam ustalisz co gdzie i jak oraz kupisz służbowe auta i ustalisz pensje pracowników.
S-RP nie robi podziału na frakcje porządkowe i przestępcze. Po za standardem, frakcje przestępczą tworzy gracz podczas tworzenia biznesu. Sam ustala jaka będzie to frakcja i czym się zajmuję.
Co do samej strony to oferujemy Tobie profesjonalne forum na bardzo dobrym hostingu, możliwość zdobycia (a nie wykupienia!) konta Premium oraz start serwera (ok. 50 slotowy) na początek lipca.
www.srp.xaa.pl
|
|