Ahoy załogo! Dziś, żeby nie zanudzać Was kolejną reklamą, streścimy to w paru zdaniach, gdyż na razie nie możemy ujawnić więcej
- w skrócie chcemy przedstawić Wam nowy projekt RolePlay, który w pewien sposób ma być odskocznią dla graczy, którzy chcieliby się wyluzować, ale także dla tych, który potrafią się wczuć w odgrywaną postać, oraz znają wszystkie standardy rozgrywki RolePlay. LA-RP ma być właśnie tym źródłem. Przetrząsając dokładnie fora internetowe, zauważyliśmy, że wszystkie serwery idą w tą samą stronę - nowoczesność. My jednak postanowiliśmy połączyć klasykę RolePlay z kilkoma nowościami ze współczesnego półświatka SA-MP. Jak to wszystko wygląda.. a raczej będzie wyglądać w praktyce? Dowiecie się tego już niedługo oraz po przeczytaniu tego krótkiego tekstu ;]
Los Angeles RolePlay - czyli jak to wygląda?
Tak.. Postanowiliśmy dziś opublikować trochę informacji na temat naszego skryptu, na którym opiera się rozgrywka na serwerze.. Zapewne jak już wiecie gra będzie toczyła się we wschodnim Los Santos, na terenach South Central.. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, abyście przeprowadzali się głębiej w centrum. Uważamy, że ta cześć miasta będzie gotowa do użytku, gdy na serwerze pojawi się znacznie więcej stałych bywalców. Co i jak i gdzie - zapraszamy niżej.
Obiekty, budynki, przedmioty - czyli podstawa rozgrywki.
Na początku powiemy sobie trochę na temat podstawowych rzeczy, takich jak obiekty, przedmioty itd.. System przedmiotów jest znany niektórym graczom, ale tutaj postanowiliśmy nie wprowadzać za wiele nowości. Każdy gracz wchodząc na serwer otrzymuje dla swojej postaci pełen panel zarządzania, który znajduje się pod komendą /p lub /pomoc. Znajdziemy tam wszystkie opcje do zarządzania budynkami, biznesem, frakcjami oraz przedmiotami.. Są bardzo rozbudowane. Przedmioty możemy w sumie podzielić na trzy częśći: Artykuły spożywcze, czyli standard w świecie RolePlay, bronie oraz tzw. inne. Do tych ostatnich możemy zaliczyć materiały do tworzenia broni, narkotyki, kanistry i wszelkiego rodzaju przedmioty odbiegające od pozostałych. Każdy z nich możemy gdzieś schować poprzez wybranie komendy odłożenia, dać go komuś lub zniszczyć. Jest to bardzo praktyczne.. Postanowiliśmy, że odkładane przedmioty będą pokazywane w formie tekstu 3D - być może w przyszłości oddany je w fizycznej formie. Wszystko oprócz zarządzania przez sam panel będzie także dostępne pod komendami.
Co do budynków, najważniejszy aspekt do ich wykorzystania - Wasza wyobraźnia. Mapa gry jest na tyle potężna, że na pewno znajdzie się coś odpowiedniego dla graczy.. Dzisiejsze oprogramowanie pozwala praktycznie na wszystko, możemy otworzyć dowolny budynek oraz biznes. Wszytko będzie obracać się wokół urzędu miasta - po skontaktowaniu się z urzędem, jedziemy wypełniać odpowiednie papierki, po czym udajemy się na miejsce nieruchomości, gdzie urzędnik przydziela ją nam na własność.
Pojazdy
System pojazdów jest w miarę rozbudowany.. Początkowo samochody będziemy mogli nabyć samodzielnie w salonie.. Są tam przypisane ceny. Po zakupie ten pojawi się zaraz za nim.. Mało to realistyczne, ale dopóki nie pojawią się salony, taka opcja jest jedynym rozwiązaniem.. Poprzez panele i komendy dostajemy szereg opcji, od zarządzania silnikiem, zamykania/otwierania poszczególnych części (maska, bagażnik) dostajemy także możliwość zakupu nowych komponentów oraz pełnego tuningu wozu.. Na samym starcie dostępny będzie warsztat gdzie mechanicy będą upiększać Wasze blaszaki. Postaramy się także wbudować na początku szkółki jazdy oraz możliwość wyrobienia sobie licencji na dany pojazd.
Frakcje
Co do grup na serwerze - zarówno tych porządkowych jak i przestępczych, wstawiony został specjalny system do zarządzania. Liderzy będą mogli szybko i dynamicznie zatrudnić oraz zwolnić pracowników, ustawić im ubranka frakcyjne, wypłatę itd.. Tyczy się to większych grup takich jak Los Santos Police Departament czy Medical Center.
Jeśli chodzi o stronę gospodarczą - firm oraz mniejszych przedsiębiorstw także został wprowadzony świetny system zarobku dla pracowników. Jeśli pracownik zostanie przyjęty do pracy przechodzi na niego komenda /praca - po jej wpisaniu w miejscu pracy, zaczyna wbijać się licznik przepracowanych minut - po przepracowaniu wymaganego przez Szefa czasu, wypłata zostaje przelana na konto.. Wypłata będzie możliwa raz na 24 godziny. O co tutaj dokładnie chodzi? Nie ma to się opierać na samym skrypcie. Jeśli gracz będzie stał w miejscu nabijając sobie licznik, zostanie najzwyczajniej zwolniony - wszyscy mają się dobrze bawić, praca także ma być rozrywką.. Szefowie będą sprawdzać, czy pracownicy są aktywni w trakcie pracy.
Każda z większych frakcji dostanie specjalne zestawy komend.. W przypadku LSPD będą to gumowe pociski, paralizator, aresztowania - w przupadku LSMC - reanimacja, uleczanie itd.. Wszystko to już wkrótce.
Więcej wiadomości na forum:
http://la-rp.com.pl