Gość

Rejestruj

· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 26.11.2024 05:01
· GTAthegame · Forum · Serwery do gry
Musisz Być Zalogowany
Szukaj · phpBB ·
· Wybierz stronę: 1
[RP]Polski RolePlay(rp-pl.net)
glowa16 napisany: 18.04.2010 18:41 Link Do Tego Posta
playa



dołączył: 18.04.2010
posty: 1
rp: 4316
Witam chciałbym przedstawić wam serwer roleplay rp-pl.net. Nie podaje tu frakcji ip bo to nie konieczne. Zarejestrować się trzeba przez kokpit więc ip tu nic nie da, a frakcje możecie sprawdźić na forum.

Filmik
http://www.youtube.com/watch?v=oTF7OCgRSwE


Wstęp
Postaram się tutaj przybliżyć wam najważniejsze nowości i zmiany ówczesnego systemu. Dlaczego ta aktualizacja jest tak ważna dla serwera? V8 to przede wszystkim przejście na nowy system przechowywania danych, znacznie szybszy i wydajniejszy. MySQL ( bo tak się zwie ) daje nam teraz o wiele więcej możliwości niż system plików, na którym gra opierała się od samego początku. V8 to duży krok w rozwoju systemu gdyż powoli odbijamy od przestarzałego już pierwowzoru - Godfather-a. Zapraszam do przeczytania całej prezentacji.

System pojazdów
Na serwerze czeka na was całkowicie nowy, wydajny i rozbudowany system pojazdów. Ostatnimi czasy musieliśmy na bieżąco naprawiać stary system gdyż ciągle wynikały nowe usterki i problemy. Znikanie, zamiana pojazdów - pamiętacie? Koniec z tym! Nowy system został tak skonstruowany aby uniknąć problemów z poprzednich systemów a przy tym zachować wysoką wydajność i zgodność z narzuconymi limitami. Nowy system umożliwia zakup ponad 100 różnych modeli pojazdów posegregowanych wg. odpowiednich kategorii. Gracz może posiadać do 5 pojazdów, w tym 2 zespawnowanych na serwerze. Za mało? Wystarczy kupić konto premium a limit posiadanych pojazdów zwiększy się dwukrotnie. Obawiasz się bałaganu związanego z ogarnięciem wszystkich pojazdów? Spokojnie, wszystko odbywa się poprzez przyjazny użytkownikowi okienkowy interfejs (GUI). System daje wiele nowych możliwości w stosunku do poprzednich wersji. Sami możemy zarządzać swoimi pojazdami, wybierać, które mają być widoczne w grze, przeparkowywać, usuwać, sprzedawać a nawet przepisywać je na swoją organizację czy też firmę. Więcej w opisie sys. organizacji/firm. To wszystko? Nic z tego! Możemy się też pochwalić podsystemem, który kontroluje nasze pojazdy np. naliczając na licznik całkowity przebieg, wyświetlając prędkość czy też symulując spalania paliwa. Tak, każdy pojazd posiada własną pojemność baku a spalanie benzyny zależy od stylu jazdy, prędkości. Możesz także sam decydować ile litrów tankujesz i za ile. Podstawową komendą stanie się komenda /v za pomocą której będziemy mogli odpalać i gasić silnik pojazdu. Przy zgaszonym silniku nie ruszymy ale należy pamiętać, że gdy nie zgasimy silnika i wyjdziemy z pojazdu benzyna będzie nadal spalana. Jak by tego było mało uzbroiliśmy system w jeszcze jedną ważną funkcję - rejestracje. Każdy zarejestrowany pojazd będzie posiadał tablice rejestracyjne, po których będzie można go zidentyfikować. Takie tablice wyrabiamy w urzędzie miasta, a ich zawartość wyświetlana jest nad pojazdami.

System interiorów
System interiorów, zwany również systemem drzwi jest równie rozbudowanym systemem jak i pozostałe. Dodawanie interiorów (drzwi) odbywa się wyłącznie w grze bez konieczności ingerowania w skrypt. Administracja może dowolnie zarządzać każdymi drzwiami, zmieniać ich nazwę, parametry, właścicieli. Właściciel też nie pozostaje bez nowych możliwości. Może je oczywiście zamykać, kontrolować a w przypadku firmy ustawiać koszt wstępu pobierany przy wejściu. Ale koniec o zarządzaniu. Co zmieni się od strony zwykłego gracza? Tutaj przede wszystkim postawiliśmy na wygodę. Zapewne znudziło Cię ciągłe wpisywanie komend /wejdz czy też /wyjdz. Teraz każde wejście oraz wyjście z pomieszczenia wykonujemy poprzez naciśnięcie klawisza sprintu.

System domów
Czyli gdzie są moje cztery kąty. Każdy gracz może posiadać nieograniczoną liczbę domów. Będąc w drzwiach dowolnego ze swoich domów może wykonywać wiele operacji z nim związanych. Podstawową funkcją jest oczywiście zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych, moglibyśmy na tym pozostać ale system został uzbrojony w dodatkowe funkcje. Za pomocą komendy /dom możemy również sprawdzać podstawowe informacje o naszej posiadłości, ustalać czynsz za wynajem, umożliwiać go graczom lub też nie a nawet wyrzucać graczy nieproszonych. Wszystko wiąże się oczywiście z możliwością wynajmowania pomieszczeń za pomocą komendy /wynajmij. Pieniądze pobrane od naszych lokatorów będą bezpośrednio do nas trafiać podczas pełnej godziny. System domów łączy się bezpośrednio z systemem dynamicznego spawnu, który po krótce opiszę.
Każdy z graczy może dowolnie zarządzać miejscem swojego spawnu po zalogowaniu. Mamy do wyboru spawn normalny (początkowy), organizacyjny, domowy i hotelowy. Odblokowują się one w oczywistych przypadkach. Ponadto po zalogowaniu się nie później niż 30 minut po ostatnim wyjściu mamy możliwość przywrócenia swojej ostatniej pozycji. Jeżeli wybraliśmy spawn domowy będziemy spawnowani w domu, który znajdował się najbliżej od miejsca opuszczenia gry.

System organizacji
Kolejny w pełni dynamiczny system gry. Jest to podstawowy skrypt, jeden z najważniejszych, ponieważ umożliwia nam uczestniczenie w różnych organizacjach, oficjalnych lub też nieoficjalnych, które dzielą się również na publiczne i przestępcze. Dotychczas każda organizacja musiała być dodana bezpośrednio w gamemodzie lub musiała przeistoczyć się pod postać rodziny, których limit wynosił jedynie 5 a sam system nie dawał dużych możliwości w porównaniu do tego. Teraz wszystko odbywa się w sposób dynamiczny, z poziomu gry, nie narzucając nam przy tym żadnych limitów. Nowy system organizacji oprócz podstawowych funkcji takich jak zapraszanie i wyrzucanie graczy czy też korzystanie z czatu OOC umożliwia nam sprawdzenie ogólnych statystyk organizacji, dostępnych pojazdów (razem z ich kierowcami), graczy on-line posegregowanych wg. posiadanych rang, których limit wynosi teraz 10 a edycja ich również odbywa się z poziomu gry. Po za tym każda organizacja posiada własne konto bankowe na które mogą wpływać pieniądze od każdego członka, wypłacać je może jedynie lider. W takich organizacjach jak LSPD, DMV czy Rząd pieniądze uzyskane poprzez wbudowane komendy lądują bezpośrednio na konto danej organizacji. Administracja może zarządzać każdą organizacją z osobna, np. ustawiając jej miejsce spawnu, domyślny skin członka i lidera, edytować poszczególne rangi.

System firm
Bardzo podobny system do powyższego z tą różnicą, że gracze będący pracownikami danej firmy nie są podzieleni na rangi ani nie mają przydzielonych domyślnych skinów. Każda firma posiada również własny kanał OOC oraz dostępną komendę /firma, która daje pracownikom możliwość sprawdzenia statystyk firmy, graczy on-line, dostępnych pojazdów wraz z kierowcami oraz wpłacenia dowolnej kwoty na jej konto bankowe. Lider posiada identyczne opcje jak lider organizacji. Każdy z graczy może jednocześnie być członkiem organizacji i pracownikiem firmy czyli uczestniczyć w osobnych społecznościach.

System moteli
Wszyscy znają go z konkurencyjnych serwerów. Na początku do wyboru będziemy mieli jedynie dwa motele znajdujące się w dzielnicy Idlewood oraz Jefferson. Po wejściu do budynku za pomocą klawisza sprintu podchodzimy do recepcji i odbieramy klucz do swojego własnego pokoju. Numer pokoju jest z powodów technicznych identyczny jak UID postaci, które możemy sprawdzić za pomocą komendy /stats. Plusem takiego przydzielania pokoi jest przede wszystkim unikatowość. Po podejściu do odpowiednich drzwi wchodzimy do swojego pokoju za pomocą komendy /pokoj Wejdz [Nr. pokoju]. No i jesteśmy. Wynajem takiego pokoju kosztuje $30 dziennie. Jeżeli chcemy spawnować się w swoim pokoju odnosimy się do systemu spawnu za pomocą komendy /spawn zmieniając domyślne miejsce spawnu. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze opcja zamykania swojego pokoju aby uniemożliwić wejście nieproszonemu gościowi. Po podejściu do drzwi pokoju używamy komendy /pokoj Zamknij i to wszystko. Problem z brakiem miejsca zamieszkania zażegnany. Smile

AntiCheat
Wróg graczy chcących sobie poczitować będzie jeszcze silniejszy (dokładniejszy). Nowy AntiCheat będzie kontrolował na bieżąco przede wszystkim stan naszej gotówki, posiadane bronie i amunicję. Wszelkie próby oszustwa zostaną ukarane natychmiastową banicją. Dotychczasowy AntiCheat sprawdzał jedynie czy posiadamy zakazane bronie bądź JetPack-a. Dowolny gracz mógł sobie stworzyć dowolną broń z dowolną ilością amunicji. Teraz będzie to niemożliwe do wykonania dla przeciętnego gracza. Pieniądze, bronie i amunicja będą dokładnie kontrolowane z dosyć wysoką częstotliwością. Banicją zakończy się również korzystanie z innych funkcji aplikacji cheaterskich. Nie zostaną one wymienione z oczywistych dla mnie jak i dla graczy powodów.

Kokpit
Wraz z aktualizacją zostanie oddana do użytku nowa aplikacja służąca do zarządzania swoimi postaciami, organizacjami, firmami i domami. Więcej informacji na jej temat pojawi się wkrótce.


To już koniec najważniejszych oprogramowań zawartych w najnowszej aktualizacji. Za pewnie wielu z was myśli, że to wszystko. Nic bardziej mylnego. Po za powyższymi systemami czeka na was wiele innych nowości. Przedstawię niektóre z nich.

CB Radio
System udostępniający nieograniczoną liczbę kanałów IC. Aby móc korzystać z systemu należy zakupić oczywiście radio, które jest dostępne w 24-7 za kwotę $2500. Po zakupie tego urządzenia dostaniemy możliwość korzystania z komend /radio oraz /r. Komenda /r służy do wysyłania wiadomości IC na wybrany przez siebie kanał, który ustawiamy za pomocą /radio Kanal. Komenda /radio po za tym posiada możliwość wyłączenia swojego radia, wyrzucenia go a także stworzenia własnego kanału za pewną kwotę i (jeżeli tego chcemy) ustawienia hasła dostępu. Brak ograniczeń, to główna zaleta systemu. System CB Radia jest ściśle połączony z systemem organizacji. W jaki sposób? A w taki, że każda organizacja ma możliwość otrzymania własnego zastrzeżonego kanału, do którego dołączyć mogą jedynie członkowie danej organizacji. Więcej informacji u administracji.

System zwłok
Brzmi śmiesznie, prawda? Wink Sprawa nie jest wcale taka śmieszna dla osób dopuszczających się morderstwa. Każda uśmiercona postać zostawi teraz po sobie zwłoki, wg. których organy ścigania będą mogły zidentyfikować zamordowaną osobę a nawet ustalić datę zgonu, narzędzie zbrodni i po ciężkim dochodzeniu sprawcę. Ta innowacja daje wiele nowych możliwości w rozgrywce Role Play, nowe wyzwania dla służb porządkowych i strach przed dopuszczeniem się morderstwa.

System animacji
Animacje są nieodłączną częścią gry - służą do przedstawienia czynności. Z nimi gra jest o wiele przyjemniejsza. Pomyśleliśmy również o tym. System animacji również jest w pełni dynamiczny. Nowe animacje mogą być dodawane bezpośrednio do bazy danych bez konieczności ingerowania w skrypt. Przygotowana została początkowa baza posiadająca ponad 170 animacji, kolejne będą dodawane w miarę upływu czasu. Listę dostępnych animacji możemy wyświetlić za pomocą komendy /anim, kliknięcie na dowolną spowoduje jej aktywację. Głównym sposobem aktywacji animacji jest wywołanie jej nazwy z kropką na początku, przykładowo '.ramiona'.

Opis wyglądu postaci
Was też denerwuje nieprzyjemny spam w opisem wyglądu na /do? Problem też został rozwiązany. Z pomocą przychodzi komenda /opis, za pomocą której możemy dowolnie opisać wygląd naszej postaci. Wpisany tekst będzie widoczny dla innych graczy na naszym skinie. Dodatkowo będzie zapisywał się z pozostałymi statystykami. Opis może zostać również usunięty poprzez wpisanie '/opis Usun'.

Kolory komunikatów akcji
Na serwerze często spotykamy problem rozróżnienia akcji wywołanych poprzez /me lub /do, zwłaszcza odległość w której akcja została wykonana. Po aktualizacji komunikaty będą kolorowane zgodnie z odległością - im bliżej tym napis będzie jaśniejszy, odwrotnie w przypadku dalszych odległości.

Blokady czatów
W związku z pojawieniem się większej liczby czatów może nastąpić małe zamieszanie. Aby temu zapobiec została stworzona nowa komenda - /tog. Z jej pomocą możemy blokować poszczególne czaty i komunikaty. Na początku komenda będzie oferowała blokowanie wiadomości prywatnych, czatu organizacyjnego i firmowego, wyłączanie telefonu, blokowania informacji o nadanych przez administrację karach oraz ukrywania loga serwera.

Tekst nie jest mój tylko skryptera 'Adamus'

____________________
glowa16
^ do góry ^
Ten Użytkownik Nie Przebywa Obecnie Na Forum Zobacz Profil Tego Użytkownika Zobacz Posty Tego Użytkownika Napisz E-Mail Do Tego Użytkownika Skontaktuj Się Przy Pomocy Komunikatora Gadu-Gadu Napisz Prywatną Wiadomość Do Tego Użytkownika
· Wybierz stronę: 1
· Moderatorzy · Grupy
· Obecny czas: 26.11.2024 05:01
·
Obecnie forum przegląda 54 gości oraz 0 z 6677 zarejestrowanych użytkowników
Razem: 54 · Najwięcej (1845): 21.08.2015
Urodziny obchodzą dziś · Dedo (32) · Wszystkiego najlepszego!
Napisano 25244 (+9697) postów w 1849 tematach z 114 ankietami
STATYSTYKI »
news · forum · blogi · mobile · rss · pliki · filmy · njoy · szukaj · mapa
© 2004 - 2024 GTAthegame
Kopiowanie materiałów bez zgody autorów jest zabronione!
Wszystkie prawa zastrzeżone · Polityka prywatności · Cookies