Błędy GTA IV
GTAthegame
autor: chaos · data: 03.05.2013
Czasami zdarza się, że gra podczas uruchamiania wywali soczysty błąd, który rzecz jasna jest oznaczony danym kodem. Czytając listę poniżej dowiesz się, co jest nie tak i co musisz zrobić, aby cieszyć się Grand Theft Auto IV.
RMN20 - Windows Vista: do uruchomienia gry potrzebny jest dodatek Service Pack 1 lub wyższy
RMN30 - Windows XP 64 / Server 2003: do uruchomienia gry potrzebny jest dodatek Service Pack 2 lub wyższy
RMN40 - Windows XP: do uruchomienia gry potrzebny jest dodatek Service Pack 3 lub wyższy
DD3D50 - D3D Error - potrzebna jest karta graficzna obsługująca DirectX9
TEXP110 - D3D Error - Błąd przy ładowaniu tekstur. Zrestartuj grę
DWIN20 - D3D Error - Błąd przy wykorzystaniu pamięci. Zrestartuj grę
DD3D10 - D3D Error - Zrestartuj system
DD3D10 - D3D Error - Zrestartuj system
DD3D30 - D3D Error - Zrestartuj system
DWIN30 - D3D Error - Zrestartuj system
DD3D20 - D3D Error - Przeinstaluj grę i /lub DirectX
DWIN10 - D3D Error - Zrestartuj grę
DD3D60 - D3D Error - Potrzebna jest karta grafiki obsługująca Shader Model 3.0 lub wyższy
DD3D70 - D3D Error - Nie można odnaleźć / odczytać urządzenia obsługującego D3D (DirectX 3D). Spróbuj zrestartować system
GPUP10 - D3D Error - Nie można odnaleźć / odczytać urządzenia obsługującego D3D (DirectX 3D). Spróbuj zrestartować system
TEXP20 - D3D Error - Nie można odnaleźć / odczytać urządzenia obsługującego D3D (DirectX 3D). Spróbuj zrestartować system
TEXP30 - D3D Error - Nie można odnaleźć / odczytać urządzenia obsługującego D3D (DirectX 3D). Spróbuj zrestartować system
TEXP80 - D3D Error - Nie można odnaleźć / odczytać urządzenia obsługującego D3D (DirectX 3D). Spróbuj zrestartować system
DD3D40 - D3D Error - Nie można odczytać właściwości urządzenia wideo. Spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki karty graficznej i / lub ostatnią wersję DirectX
TEXP10 - Nie można odczytać właściwości urządzenia wideo. Spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki karty graficznej i / lub ostatnią wersję DirectX
DD3D80 - Błąd przy restarcie D3D - Spróbuj ponownie uruchomić grę
STRB10 - Błąd przy kasowaniu pliku - Spróbuj ponownie uruchomić system
RMN10 - Błąd przy odczytywaniu pliku - Spróbuj ponownie uruchomić system lub sprawdź dysk twardy
STRM10 - Błąd przy odczytywaniu pliku - Spróbuj ponownie uruchomić system lub sprawdź dysk twardy
STRM20 - Błąd przy odczytywaniu pliku - Spróbuj ponownie uruchomić system lub sprawdź dysk twardy
BNDL10 - Błąd przy odczytywaniu pliku - Spróbuj ponownie uruchomić system lub sprawdź dysk twardy
STBF10 - Błąd przy odczytywaniu pliku - Spróbuj ponownie uruchomić system lub sprawdź dysk twardy
VOIC10 - Błąd przy komunikacji dźwiękowej - Spróbuj zrestartować system
RESC10 - Brak dostępnej pamięci wideo - Spróbuj zrestartować system
BA10 - Brak dostępnej pamięci wirtualnej - Spróbuj zrestartować system
EA10 - Brak dostępnej pamięci wirtualnej - Spróbuj zrestartować system
TEXP60 - Renderowanie nie powiodło się - zainstaluj najnowsze biblioteki DirectX i lub sterowniki graficzne
TEXP70 - Renderowanie nie powiodło się - zainstaluj najnowsze biblioteki DirectX i lub sterowniki graficzne
AE10 - Za mało pamięci aby uruchomić grę - zamknij niektóre aplikacje i uruchom grę ponownie
PC10 - Nie można odczytać urządzenia D3D - zrestartuj system i zainstaluj najnowsze sterowniki graficzne
TF10 - Nie można zapisać pliku na dysku - Zrestartuj grę lub sprawdź dysk twardy
WS20 - błąd InitWinSock - Zrestartuj system lub przeinstaluj grę
WS30 - błąd InitWinSock - Zrestartuj system lub przeinstaluj grę
Materiał pochodzi ze strony https://www.gtathegame.net
Oryginał znajdziesz pod adresem https://www.gtathegame.net/?nr=115